Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
8,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:664499
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 27.09.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 11 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Jauna uzņēmuma izveides iespēju teorētiskie aspekti    4
1.1.  Jauna produkta attīstības lēmumu pieņemšanas process    4
1.2.  Siera restorāna idejas apraksts    5
1.3.  Tirgus izpēte    6
1.4.  Mārketinga pasākumi    7
2.  Tirgus izpēte    9
2.1.  Ēdināšanas uzņēmumu pakalpojumi Rīgā    9
1.2.  Konkurentu piedāvājums    10
1.3.  Siera restorāni ārvalstīs    12
1.4.  Siera restorāna piedāvājuma pieprasījuma izpēte    14
3.  Mārketinga pasākumi jaunam siera restorānam    19
3.1.  Kompleksais mērketings    19
3.1.1.  Vieta    19
3.1.2.  Produkts    19
3.1.3.  Cena    20
3.1.4.  Veicināšana    20
  Secinājumi    22
  Priekšlikumi    23
  Literatūras avotu saraksts    24
Фрагмент работы

Secinājumi
Darba izstrādes laikā autore secina, ka:
1. Pasaulē ir vairāki specializētie siera restorāni, kuri piedāvā vidējas un augstas kvalitātes siera ēdienus, plašu vīnu klāstu, interesantus telpu noformējumus un dažādus izklaides pasākumus.
2. Kaut arī Rīgā līdz šim nebija izveidots specializētais siera restorāns, daudzi Rīgas ēdināšanas uzņēmumi piedāvā plašu vīnu klāstu un ēdienus, kuru galvenā sastāvdaļa ir tieši siers.
3. Latvijas iedzīvotāji ir ieinteresēti siera restorāna apmeklēšanā un pakalpojuma izmantošanā, dodot priekšroku restorānam ar pilnu un daļēju viesmīļu apkalpošanu.
4. Izvēloties ēdināšanas uzņēmumus, cilvēkus visvairāk ietekmē tādi faktori kā ēdienu piedāvājuma sortiments un kvalitāte, kā arī cenu līmenis.
5. Jauna restorāna atvēršanā lielāko problēmu var sagadāt tas, ka cilvēki nav gatavi maksāt pakalpojumam atbilstošu cenu.
6. Lielākā daļa cilvēku gūst informāciju par ēdināšanas uzņēmumiem no saviem radiniekiem un draugiem, kā arī lasot ziņas internetā.

Priekšlikumi
1. Sakarā ar to, ka līdz šim Latvijā vēl nebija izveidots siera restorāns un Rīgas ēdināšanas uzņēmumi piedāvā samērā šauru siera ēdienu sortimentu, uzņēmumam ir jāapgūst niša, izstrādājot jaunu un unikālu produktu.
2. Ņemot vērā potenciālo klientu vēlmes, jaunam siera restorānam būtu jāpiedāvā daļēja vai pilna viesmīļu apkalpošana.
3. Lai piesaistītu pēc iespējas vairāk apmeklētāju, siera restorāna vadītājiem ir jāizstrādā daudzveidīgs ēdienu sortiments un demokrātiska cenu politika.
4. Uzņēmuma vadītājiem regulāri jāseko līdzi pieprasījumam un, ja ir nepieciešamība, jāstrādā pie cenu politikas, ieviešot dažādas atlaides vai mainot piedāvājumu.

Коментарий автора
Коментарий редакции
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −12,77 €
Комплект работ Nr. 1325599
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация