Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
4,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:969632
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 11.01.2013.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Organizācijas apraksts    3
2.  Organizācijas misija, mērķi, stratēģija    7
3.  Organizatoriskā struktūra    9
4.  SVID analīze    11
5.  Darbinieku motivācijas sistēma organizācijā    11
6.  Kontroles process organizācijā    12
7.  Vadības stils organizācijā    14
8.  Neformālās grupas organizācijā    14
9.  Organizācijas kultūra    14
10.  Mārketinga (tirgzinības) plāns    16
Фрагмент работы

10.Mārketinga (tirgzinības) plāns
10.1.Uzņēmuma cenu politika
Uzņēmuma cenu politika ir viens no svarīgākajiem punktiem tirgus iekarošanā. Tās galvenais mērķis ir nodrošināt uzņēmumu ar pastāvīgiem klientiem. SIA ”Melnā pantera” ir paredzējusi konkurēt, izmantojot reklāmu, īpaši pievēršot uzmanību klientu apkalpošanas kvalitātei un komfortam.

10.2Cenu veidošana
SIA ”Melnā pantera” sava uzņēmuma cenu veidošanai aprēķina pakalpojuma ražošanas, realizācijas un popularizācijas izmaksas.
Veicot pētījumus Jelgavas novadā, secinājām, ka viesu namu skaits šajā novadā ir salīdzinoši mazs, bet klientu skaits salīdzinoši liels. Tāpēc klientiem nav liela iespēja izvēlēties, kuru viesu māju apmeklēt, bet tomēr klienti cenšas izvēlēties uzņēmumu ar labāku kvalitāti un zemākām cenām. Šis ir iemesls, kāpēc var veidoties konkurence.

10.3 Pakalpojumu pārdošanas veicināšanas pasākumi
• SIA ”Melnā pantera” ziemā piedāvā slēpošanas trasi, vasarā sporta aktivitātes – volejbola, badmintona un basketbola laukumus, bērnu laukumu un aktivitātes ūdenī (katamarānu noma). Ir iespēja iznomāt arī dažādus sporta inventārus.
• Uzņēmums piedāvā arī banketu zāli. Ja banketā piedalās virs 30 cilvēkiem un tiek arī izmantoti kafejnīcas pakalpojumi, mēs piedāvājam 15% atlaidi.
• Paredzētas atlaides ģimenēm, jo dārgo istabiņu dēļ, ģimenes parasti neatļaujas apmeklēt viesu mājas.
• Ir paredzētas atlaides klientiem, kuri gribēs izmantot visus SIA ”Melnā pantera” piedāvātos pakalpojumus: brokastis, pusdienas, vakariņas + pirts + viesu māja + pastaiga pa izklaides parku + sporta inventāru un katamarānu noma.

10.4 Reklāma
Lai uzņēmums iegūtu sev pēc iespējas vairāk klientu, ir nepieciešama reklāma. SIA ”Melnā pantera” reklāmas stratēģiju var iedalīt vairākās daļās:
• Pilsētas un rajona mērogā:
Reklāma rajona laikrakstos, tā ir izdevīga tāpēc, ka tai ir liela auditorija un informācija ir aktuāla;
Reklāma rajona tālruņu grāmatiņā. Šī reklāma ir izdevīga, jo izmaksas ir tikai vienreiz, bet informācija ir izmantojama pat vairākus gadus.
• Valsts un starptautiskajā mērogā
Te tiks iesaistītas tūrisma firmas, kurām tiks dotas uzņēmuma koordinātes. Tādā pat veidā reklāmas materiāli tiks doti līdzi šeit pabijušiem ārzemju klientiem;
Kā arī tiks izveidota SIA ”Melnā pantera” mājas lapa, kas būs pieejama interneta lietotājiem.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −9,48 €
Комплект работ Nr. 1328295
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация