Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
11,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:277875
 
Оценка:
Опубликованно: 06.03.2014.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 4 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    4
  Kopsavilkums    5
2.  Pakalpojumu raksturojums, ražošanas procesa apraksts    8
2.1.  Piedāvājuma apraksts    8
2.2.  Uzņēmuma projektēšana    8
2.3.  Uzņēmuma telpu platības aprēķināšana    8
2.4.  Uzņēmuma apmeklētāju skaita aprēķināšana    8
2.5.  Uzņēmuma interjera un iekārtojuma izvietojums    9
2.6.  Kvalitātes kontroles pasākumi    9
3.  Uzņēmuma menedžmenta apraksts    11
3.1.  Uzņēmuma organizatoriskās struktūras izveidošana    11
3.2.  Uzņēmuma darbiniekiem izvirzāmo prasmju, iemaņu un spēju noteikšana, atlases principu izstrāde, darba režīms    11
3.3.  Darbinieku veicamo pienākumu apraksts    11
4.  Tirgus analīze un mārketinga darbību apraksts    13
4.1.  Patērētāju analīzes veikšana    13
4.2.  Konkurentu analīze    14
4.3.  Cenas noteikšana metožu un politikas    16
4.4.  Pārdošanas veicināšanas un virzīšanas pasākumi    16
4.5.  Reklāmas gada plānas    16
4.6.  Uzņēmuma logo    17
4.7.  Plānotā uzņēmuma SVID analīze un darbības stratēģiju noteikšana    18
5.  Riska faktoru analīze    20
6.  Finanšu plāns un darbības rezultātu analīze    21
6.1.  Uzņēmuma izmaksu aprēķins    21
6.2.  Uzņēmuma realizācijas ieņēmumi    21
6.3.  Uzņēmuma izmaksu aprēķināšana    21
6.3.1.  Pamatlīdzekļu nolietojuma aprēķins    21
6.3.2.  Darbinieku darba algas aprēķins    23
6.3.3.  Ražošanas un pārējās izmaksas    23
6.4.  Uzņēmuma plānotas peļņas vai zaudējuma aprēķināšana    24
6.5.  Naudas plūsmas pārskata izveide    24
6.6.  Uzņēmuma plānotā bilance    25
6.7.  uzņēmuma saimnieciskās darbības rezultātu analīze    26
  Izmantotā literatūra    28
  Pielikums    29
Фрагмент работы

1.3.Uzņēmuma misija un galveno mērķu izstrāde
SIA „Cake Queen” ir jauna, apņēmības pilna, maza omulīga konditoreja. Kas savas iemaņas tikai attīsta un analizē. Konditorejas attīstība ir paredzēta tikai Latvijas teritorijā. Uz vietas ceptas smalkmaizītes konditorejai piešķir savu gaismu un atmosfēru. Konditorejā strādā tikai divi cilvēki, viens gatavo smalkmaizītes, bet otrs apkalpo klientus, tā ir māksla cept ar mīlestību. Ražošanas procesu un metodes katrs klients var redzēt pats uz vietas, baudot karstās smalkmaizītes, kas tiek gatavotas pēc visparastākajām tehnoloģijām.
Misija ir, lai klienti tiktu apmierināti ar svaigām konditorejas smalkmaizītēm. Lai klienti ēstu ar baudu un dzirdētu ar smaidu. Dzirdēt kā, tavā priekšā tiek gatavotas smalkmaizītes ir fantastiski, tas rosina apetīti. Izjust kā, mutē kūst un kraukšķ smalkmaizītes.
Konditorejas vīzija ir sniegt klientiem augstāko kvalitāti par pieļaujami zemāko cenu. Protams arī zīmola stabilitāti, klientu atpazīstamību. Stratēģiskais mērķis ir attīstīties, atverot „Cake Queen” konditoreju katrā Latvijas reģionā. Konditorejas attīstīšanos, ir izstrādāt taktiskos mērķus, kas ir divu gadu laikā atvērt Latgales, Zemgales, Vidzemes, Kurzemes reģionos SIA „Cake Queen” konditorejas. Operatīvais mērķis, ir katrā reģionā pieņemt specializētus darbiniekus, izplānot izdevīgāko reālo, atrašanās vietu un iekarot tirgus daļu.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация