Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
6,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:890976
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 13.02.2009.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Kopsavilkums    3
1.  Uzņēmuma apraksts    4
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    4
1.2.  Uzņēmuma vēsture    5
1.3.  Uzņēmuma misija    5
1.4.  Uzņēmuma mērķi    5
1.5.  Uzņēmuma finansiālās vajadzības    6
2.  Uzņēmuma produkti un pakalpojumi    8
3.  Tirgus analīze    9
3.1.  Tirgus segmentācija    9
3.2.  Mērķa tirgus segmentācijas stratēģija    10
3.3.  Konkurentu analīze    10
3.4.  Uzņēmuma gaidāmās pozīcijas tirgū, SVID analīze    11
4.  Mārketinga stratēģija    13
4.1.  Pārdošanas stratēģija    13
4.2.  Pārdošanas paredzamie rezultāti    14
4.3.  Uzņēmuma cenu politika    14
5.  Uzņēmuma funkcionēšana    16
5.1.  Uzņēmuma atrašanās vieta    16
5.2.  Telpas un iekārtas    17
6.  Uzņēmuma vadība un nodarbinātās personas    18
6.1.  Vadības funkcijas un uzņēmuma nodarbinātais personāls    18
6.2.  Darba samaksa    19
7.  Problēmas un risks    20
8.  Finanšu informācija    21
8.1.  Svarīgākie pieņēmumi    21
Фрагмент работы

„Rīgas Saldumi” ir deserta bārs un ceptuve, kas atradīsies pašā Rīgas centrā, Elizabetes ielā 22. Mūs varētu raksturot kā ātrās apkalpošanas restorānu, kur klienti varēs sēdēt apkārt bāram un vērot kā viņu deserti tiek pagatavoti. Šovs, tāpat kā deserti, ir mūsu galvenais pārdošanas avots.
„Rīgas Saldumi” turēsies pie vīzijas kļūt par vienu no iecienītākajām vietām Rīgā. Kā valsts galvaspilsēta ar vislielāko un turīgāko iedzīvotāju skaitu, kas atļaujas tērēt naudu restorānos, Rīga, precīzāk, Rīgas centrs ir īstā vieta, kur atvērt jauna veida restorānu. „Rīgas Saldumi” cer kļūt par iegriešanās vērtu vietu arī tūristiem, kas apmeklē mūsu pilsētu.
Mūsu uzņēmuma filozofija būs „viss vislabākais” gan produktu, gan pakalpojumu jomā, tādējādi „Rīgas Saldumi” varētu nostpirināties kā stabils un uzticams deserta bārs. Tāpat mēs plānojam gūt priekšrocību konkurences ziņā, piedāvājot klientiem piegādāt vai pagatavot mūsu produkciju līdzņemšanai.
Mūsu mērķis finansiālajai izaugsmei ir ne tikai „Rīgas Saldumi” kā deserta bāram, bet arī kā kompānijai. Mēs plānojam aizņemties no bankas aptuveni Ls 150 000 ar cerībām izveidot savu deserta bāru tīklu vai izveidot mūsu kompāniju kā konditorejas franšīzi. Tas nozīmē, ka mums nepārtraukti būs jāinvestē „Rīgas Saldumi” nākotnei.
„Rīgas Saldumi” pārdos dažāda veida gastronomijas desertus (smalkmaizītes, kūkas, kēksus, cepumus un saldējumu) ar ātru apkalpošanu patīkamā atmosfērā. Klienti varēs iesaistīties un novērot, kā šefpavārs pagatavo viņu izvēlētos desertus. Mēs arī piedāvāsim iespēju mūsu desertus paņemt klientiem līdzi uz mājām tālakai pagatavošanai vai vienkārši uzsildīšanai, atkarībā no produkta veida, kā arī piedāvāsim pagatavot speciālpasūtījumus banketiem vai arī speciālu kūku svinībām. Un katru mēnesi būs īpašs piedāvājums piedalīties desertu pagatavošanas kursos kopā ar mūsu šefpavāru.
Mēs piedāvāsim un popularizēsim arī īpašu piedāvājumu vecākiem ar bērniem, lai tie iegrieztos pie mums iedzert pienu ar cepumiem, kurus bērni varēs arī palīdzēt pagatavot. Būs izrīkots arī atsevišķs bērnu stūrītis.…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −11,48 €
Комплект работ Nr. 1139177
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация