-
Mārketinga kampaņa salonam
Nr. | Название главы | Стр. |
1. | Salona „Sky” raksturojums | 2 |
1.1. | Uzņēmuma „Sky” darbības virzieni | 2 |
1.2. | Salona mērķi un uzdevumi | 2 |
1.3. | Salona pakalpojumu raksturojums | 3 |
1.4. | Salona „Sky” SWOT analīze | 4 |
1.5. | Salona „Sky” mērķa tirgus | 5 |
2. | Kampaņas kalendārais plāns | 8 |
3. | Kampaņas budžets | 11 |
4. | Kampaņas realizācija | 12 |
4. Kampaņas realizācija
Skaistumkopšanas salona ziņojuma funkcijas:
• piesaistīt patērētāju uzmanību;
• informēt par reklāmas akcijām.
Reklāmas saturiskie elementi
Par imidža reklāmas satura pamatu tika ņemts salona sauklis :”Sky...tu esi skaists arī 1000m virs zemes”! Informatīvo reklāmu papildinās informatīvie elementi par akcijas norises vietu, laiku un dāvanu klāstu.
Mākslinieciskie elementi
Pirmais elements taureņi izsauc pozitīvas emocijas gan sievietēs, gan vīriešos, tas atgādina par brīvību, lidojumu un rada iemīlēšanās sajūtu. Otrais elements mākoņi debesīs asociējas ar vieglumu, maigumu un svaigumu. Trešais elements pakalpojumu klāts rada patīkamu pārsteigumu un emocijas-„mākonīšu” pedikīrs, „Pelnrušķītes” make up, „Fionas” sejas procedūra, „Jaunības eleiksīrs” u.c.
…
SATURS 1. Salona „xx” raksturojums .....................................................................................................2 1.1 Uzņēmuma „xx” darbības virzieni ......................................................................................2 1.2 Salona mērķi un uzdevumi ....................................................................................................2 1.3 Salona pakalpojumu raksturojums .........................................................................................3 1.4 Salona „xx” SWOT analīze .................................................................................................4 1.5 Salona „xx” mērķa tirgus .....................................................................................................5 2. Kampaņas kalendārais plāns ....................................................................................................8 3. Kampaņas budžets ..................................................................................................................11 4. Kampaņas realizācija ..............................................................................................................12 SIA „xx” galvenais uzdevums būs skaistumkopšanas pakalpojumu sniegšana lidostas „Rīga’’ klientiem un darbiniekiem. Analizējot tirgus pētījumus, var secināt, ka skaistumkopšanas pakalpojumi mūsdienās paliek ar vien pieprasītāki un tie aptver ļoti plašu patērētāju loku. Skaistumkopšanas saloni piedāvā arvien plašāku un daudzveidīgāku pakalpojumu klāstu un arī daudzveidīgas cenas. „Sky” cenu politika tiks virzīta uz iedzīvotajiem ar vidējiem un virs vidējiem ienākumiem. Cilvēki sāk arvien vairāk uzmanības pievērst savam ārējam izskatam, tāpēc pieprasījums pēc skaistumkopšanas pakalpojumiem kļūst arvien stabilāks. Skaistumkopšanas salonu pieprasījums ir diezgan patstāvīgs, jo šie pakalpojumi mūsdienās kļuvuši par nepieciešamību, cilvēki grib izskatīties jauni, stilīgi un ar koptu ķermeni.
Pielikuma nav.
- Mārketinga kampaņa salonam
- Mārketinga plāns kosmētikas firmai "Oceola"
- Mārketinga plāns smaržām “Chanel No. 5”
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Mārketinga plāns uzņēmumam "Celmāres"
Бизнес план для средней школы8
-
Mārketinga plāns jauna produkta ieviešanai tirgū
Бизнес план для средней школы34
-
Z/s "Straume" mārketinga plāns
Бизнес план для средней школы9
-
Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam
Бизнес план для средней школы17
-
Biznesa plāns SIA "Pērle" skaistumkopšanas salonam
Бизнес план для средней школы12