-
Mārketinga plāns
Nr. | Название главы | Стр. |
1. | Mārketinga plāns | 3 |
1.1. | Produkta nosaukums un īss raksturojums | 3 |
1.2. | Mērķauditorijas definējums (izrietošs no segmentācijas rezultātiem) | 3 |
1.3. | Konkurentu raksturojums. Konkurences stratēģija | 4 |
1.4. | Produkta izplatīšanas vietas raksturojums | 5 |
1.4. | Mārketinga mērķi | 6 |
2. | Produkta virzīšanas pasākumu plāns | 7 |
2.1. | Produkta ieviešanas plāns | 7 |
2.2. | Reklāmas pasākumi | 7 |
2.3. | Mārketinga budžeta plānošana | 8 |
2.4. | Izdevumu budžets, tā plānojums pa mēnešiem | 9 |
2.5. | Turpmākā produkta virzīšana | 9 |
Bibliogrāfisko norāžu saraksts | 10 |
2.5. Turpmākā produkta, pakalpojumu virzīšana
Izpētot, cik liela būs klientu ieinteresētība, pieprasījums, veikala apmeklējums, ka arī cik sekmīgi būs iecerētie reklāmas pasākumi, tiks analizēts kāds būs piedāvāto produktu dzīves cikls un to izaugsme, kā arī tālāka produktu un pakalpojumu virzīšanas taktika.
Tiek paredzēts, ka ar laiku uzņēmums kļūs populārāks, jo piedāvātās preces pašlaik ir un turpmāk būs aktuālas, izveidojusies pastāvīgo klientu loks, ka arī izvērtējot veikala ģeogrāfisko atrašanās vietu, var secināt, ka tas būs visai pamanāms un pazīstams, kā arī zināmu ietekmi dos klientu atsauksmes. Līdz ar to – nebūs nepieciešamības tērēt tik daudz līdzekļu reklāmai, piemēram, bukletu izsūtīšana pa pastu vairs nebūs nepieciešama, ja vienīgi būs nepieciešams pastāvīgo klientu vajadzību apmierināšanai.
Kā jau iepriekš tika minēts, uzņēmuma tālākajos plānos ir izveidot e-veikalu, kurā varēs apskatīt visus mūsu veikalā pieejamos aksesuārus, to izmērus, krāsas utt. un veikt pasūtījumu. Pasūtījumu varēs saņemt visās Latvijas pilsētās. Līdz ar to veikalam atvērsies plašāks klientu skaits, ģeogrāfiskais pārdošanas reģions izplatīsies, un pieprasījums augs.
…
Mobilo telefonu un datoru aksesuāru veikals „XXXX”. Veikalā tiks pārdoti aksesuāri priekš mobiliem telfoniem, planšetdatoriem, portatīvajiem datoriem, austiņas, lādētāji, usb ierīces, maciņi, aizsargplēvītes. Īpašības – Mūsu piedāvātie aksesuāri gan aizsargās un saaudzēs jūsu telefonus, planšetdatorus, gan piešķirs tiem jaunu, interesantu izskatu vai atsvaidzinās to. Uzņēmējdarbību ietekmē daudzi ārējie faktori, viens no tiem ir konkurence. Konkurentu analīzes mērķis ir izveidot priekšstatu par konkurentiem. Manam uzņēmumam ir gan tiešie, gan netiešie konkurenti, kuri ietekmē uzņēmuma darbību, klientu skaitu, pakalpojumu cenas, pieprasījumu u.t.t. Savus konkurentus izvēlējos gan pēc atrašanās vietas, gan pēc uzņēmuma pamatdarbības.
- Mārketinga koncepcija tirgvedībā
- Mārketinga plāns
- Reklāmas uzņēmuma biznesa plāns
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Reklāmas uzņēmuma biznesa plāns
Бизнес план для университета42
-
Mārketinga koncepcija tirgvedībā
Бизнес план для университета16
-
Biznesa plāns pašvaldības uzņēmumam pēc reorganizācijas
Бизнес план для университета34
Оцененный! -
Biznesa plāns un mārketinga pētījums atpūtas kompleksam
Бизнес план для университета73
-
Mārketinga plāns lauku viesnīcai "Jumurdas muiža"
Бизнес план для университета9