-
Naktskluba biznesa plāns
Nr. | Название главы | Стр. |
Kopsavilkums | 4 | |
1. | Uzņēmuma apraksts | 5 |
1.1. | Pamatinformācija par uzņēmumu | 5 |
Uzņēmuma nosaukums | 5 | |
Uzņēmuma reģistrācija | 5 | |
Uzņēmuma juridiskā adrese | 5 | |
Uzņēmuma norēķinu konts | 5 | |
Uzņēmuma pamatdarbība un papilddarbība | 6 | |
1.2. | Uzņēmuma biznesa idejas vēsture | 6 |
1.3. | Uzņēmuma mērķi un misija | 7 |
1.4. | Uzņēmuma finanšu vajadzības | 8 |
2. | Uzņēmuma produkta raksturojums | 9 |
2.1. | Uzņēmuma pakalpojumu raksturojums, funkcionālais uzdevums un izmantošana | 9 |
2.2.1.attēls 2.2.2.attēls | 10 | |
2.2.3.attēls 2.2.4.attēls | 10 | |
2.3. | Pakalpojumu kvalitāte – nozīmīgākās īpašības | 11 |
2.4. | Pakalpojumu atbilstība drošības un kvalitātes standartiem | 11 |
3. | Tirgus analīze | 12 |
3.1. | Tirgus (nozares) vispārējais raksturojums | 12 |
3.2. | Mērķa tirgus segmentācija | 14 |
3.3. | Konkurentu analīze | 16 |
3.4. | Uzņēmuma gaidāmās pozīcijas tirgū, SVID analīze | 18 |
4. | Mārketinga stratēģija | 20 |
4.1. | Uzņēmuma cenu politika | 20 |
4.2. | Preču realizācijas kanālu raksturojums | 22 |
4.3. | Preču tirdzniecības veicināšanas pasākumi | 22 |
4.3.1. | Reklāma | 22 |
4.3.2. | Sabiedriskā viedokļa veidošana | 23 |
5. | Uzņēmuma funkcionēšanas jeb ražošanas plāns | 24 |
5.1. | Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums | 24 |
5.3. | Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi | 25 |
6.1. | Uzņēmuma vadības organizācijas struktūra | 28 |
6.1.1. | Vadītāju funkcijas un atbildība | 28 |
6.2. | Uzņēmumā nodarbinātais personāls | 29 |
6.2.1. | Darbinieku štatu saraksts, atalgojums un motivācija | 30 |
7. | Problēmas un risks | 32 |
7.1. | Risks, tā veidi, problēmas un riska mazināšanas pasākumi | 32 |
8. | Finanšu informācija | 34 |
8.1. | Peļņas vai zaudējuma aprēķins | 34 |
8.2. | Bilance | 34 |
8.2. | 1.tabula Bilance 2007.gada sākumā | 34 |
8.3. | Naudas plūsma un kredīta atmaksas grafiks | 36 |
Izmantotās literatūras saraksts | 40 | |
Pielikumi | 41 | |
Pielikums nr.1. | 41 | |
Pielikums nr.2. | 42 | |
Pielikums nr.3. | 43 |
Pakalpojumu kvalitāte – nozīmīgākās īpašības
SIA ”PARTY” savus pakalpojumus centīsies piedāvāt kvalitatīvus, tādējādi neatpaliekot no citiem līdzīgiem naktsklubiem valstī. Liela loma noieta veicināšanā, patīkamas atmosfēras radīšanā un patstāvīgo klientu piesaistīšanā ir apkalpojošam personālam. Tādējādi kluba darbinieki būs rūpīgi izvēlēti, kvalificēti un ar atbilstošu pieredzi un zināšanām izklaides tirgū. Noteikti naktskluba darbības kvalitāti ietekmēs arī bāra sortiments, bāra dzērieni tiks iepirkti jau pārbaudītās vietās, un noteikti to cenu būs atbilstoša cenu līmenim šajā reģionā ( skat. pielikumā piedāvāto bāra dzērienu karti).
Svarīgs kvalitātes rādītājs būs arī klubā izmantotais tehniskais aprīkojums, tā piemēram, klubā tiks ierīkota laba ventilācijas sistēma, profesionālā gaismas un skaņas aparatūra, kā arī ugunsdrošības sistēma. Noteikti liela uzmanība tiks pievērsta kluba interjeram, jo ir svarīgi, lai apmeklētāji kluba telpās justos labi.
2.4. Pakalpojumu atbilstība drošības un kvalitātes standartiem
Lai novērstu nelaimes gadījumus klubā tiks ierīkota ugunsdrošības sistēma.
Noteikti naktsklubā būs apsardze, kas nepieciešamības gadījumā, novērsīs klientu savstarpējos incidentus, tādējādi rūpējoties par pārējo apmeklētāju un personāla drošību.
Savukārt, bārā izmantotajiem dzērieniem un precēm būs jāatbilst Latvijas kvalitātes standartiem, kas ir noteikti „Pārtikas aprites likums”. Arī kluba telpām un visam tajā piederošajam aprīkojumam ir jāatbilst sanitārā dienesta prasībām.
Naktsklubs ir komercdarbības veids, kuru uzsākot ir vajadzīgs saņemt dažādas atļaujas un licences:
MK Nr. 48 „Noteikumi par valsts nodevu par speciālas atļaujas (licences) izsniegšanu atsevišķiem uzņēmējdarbības veidiem” – atļauja alkohola un tabakas izstrādājumiem.
Alkohola aprites likums – alkohola tirdzniecība publiskās vietās.
MK Nr. 361 „Noteikumi par nodokļu un citu maksājumu reģistrēšanas elektroniskajām ierīcēm un iekārtām” – kases aparāts.
Tirgus (nozares) vispārējais raksturojums
Pastāv dažādi uzskati, kad tieši sākās naktsklubu attīstība, citi uzskata, ka tā meklējama 19.gs., citi – 20.gs. 20.-30.gados, taču ir nonākts pie secinājuma, ka senās iestādes – bāri un kabarē – bija priekšnosacījumi naktsklubu veidošanās mūsdienu izpratnē, tāpēc par pirmajiem naktsklubiem varam runāt, sākoties 70.gadiem. Tieši 70.gados dzima pirmā deju mūzika, kas bija nekas cits, kā disko.
Šobrīd galvenais klubu mūzikas uzdevums ir saliedēt kluba apmeklētājus kā masu, nevis izcelt kāda individualitāti. Pēdējo gadu laikā Latvijas klubu un tajos piedāvātās izklaides kvalitāte arvien progresē, līdz ar to šur un tur palielinās arī klubu cenas , kas, protams, arī ietekmē klubu apmeklētāju kontingentu. Atskatoties uz iepriekšējo gadu rādītājiem, var novērot ne vien kvalitātes, bet arī apmeklētāju skaita palielinājumu, un naktsklubu popularitāti vispār.
Pēc NACE klasifikatora, naktsklubs ietilpst H nodaļā – Viesnīcas un restorāni, un attiecīgi iedalās sīkāk nodaļā 55.40 – Bāri.
Bāri (NACE 1.1 - 55.40).…
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību „PARTY” ir dibināta 2006. gada 1. novembrī. Uzņēmums nodarbosies ar izklaides pasākumu rīkošanu Bauskā, pamatdarbība-naktsklubs, kurš piedāvās ne vien deju zāli, bet arī citus izklaides pasākumus- biljards, karaoke vakari, galda spēles (hokejs, futbols), savukārt, uzņēmuma papilddarbība ir piedāvāt iespēju iznomāt kluba telpas privātiem pasākumiem (ballītēm). Doma pēc šāda kluba radās tāpēc, ka jau vairākus gadus neviens no uzņēmumiem Bauskā nepiedāvā tamlīdzīgus izklaides veidus, tātad tieša konkurence nepastāv, un uzņēmumam ir liela iespēja gūt peļņu un attīstīties.
- Naktskluba biznesa plāns
- SIA "Baltfood"
- SIA "Nestors"
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!SIA "Baltfood"
Бизнес план для университета7
-
SIA "Nestors"
Бизнес план для университета18
-
Biznesa plāns SIA "Kālziedi"
Бизнес план для университета32
Оцененный! -
Biznesa plāns SIA "R"
Бизнес план для университета16
-
A/s "Valmieras piens"
Бизнес план для университета21