Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
6,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:498259
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 22.09.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Kopsavilkums    3
1.  Uzņēmuma apraksts    4
2.  Biznesa pamatojums    5
3.  Pakalpojumu apraksts    6
4.  Tirgus analīze    7
5.  Mārketings    8
5.1.  Nozare    8
5.2.  Klienti    8
5.3.  Realizācijas sistēma    8
5.4.  Reklāma    9
5.5.  Pakalpojumu cenu noteikšana    9
6.  Vadība un personāls    11
8.  Finanšu plāni    14
8.1.  Kredīta atmaksas grafiks    14
8.2.  Pamatlīdzekļu un inventāra grafiks    15
8.3.  Darba algas izmaksas    16
8.4.  Naudas plūsmas prognoze    17
8.4.1.  Izdevumu aprēķins    17
8.4.2.  Izdevumu aprēķins    18
8.5.  Peļņas vai zaudējuma plāns    19
8.6.  Bilance    20
Фрагмент работы

5. Mārketings
5.1. Nozare
Uzņēmums strādās pakalpojumu nozarē. Tā bija, ir un būs vispieprasītākā nozare. Nozare, kurā pieprasījums vēl ilgi būs lielāks par piedāvājumu.
Arī vietējai ekonomikai jauna uzņēmuma attīstība var palīdzēt nostabilizēt stāvokli ekonomikā, jo nepieciešamo inventāru un preces, ko izmantos uzņēmuma vajadzībām, iepirksim no vietējiem uzņēmumiem. Kā arī ņemot vērā lielo bezdarba stāvokli Latgalē, jaunu darba vietu veidošana būs kā neliels pluss stāvokļa stabilizēšanai.
5.2. Klienti
Pakalpojuma servisa centrs piedāvās savus pakalpojumus gan vietējiem pilsētas patērētājiem, gan arī visa reģiona iedzīvotājiem. Uzņēmuma galvenie klienti būs fiziskās personas, pašvaldības un juridiskās personas. Uzņēmuma piedāvājums domāts tieši viņiem.
Uzņēmuma darbinieki, pēc klientu vēlmes, varēs aizbraukt arī pie klienta, lai tiktos un apspriestu visas nianses uz vietas. Pakalpojumu servisa centrs savā darbības sākumā saviem klientiem piedāvās tikai vienu norēķinu veidu– skaidrā naudā. Jo kredītkaršu izmantošanai ir nepieciešams bankservisa termināls, kas ir samērā dārgs prieks un ņemot vērā uzņēmuma darbības specifikāciju pat nav nepieciešams. Arī naudas pārskaitījumi prasīs papildus izdevumus, taču ar laiku ir plānots ieviest arī šādu norēķinu kārtību, lai juridiskajiem klientiem būtu ērtāk norēķināties. Tomēr šīs ērtības tiks piešķirtas tikai pastāvīgajiem klientiem.
Pakalpojumu servisa centra plānotais noslogojums pirmajos trijos mēnešos būs tikai ap 50%, jo šis laiks aizies uzņēmuma popularizēšanai. Nākamo triju mēnešu laikā gaidāms kāpums un noslogojums pieaugs līdz pat 80%. Un gada pēdējie seši mēneši būs visauglīgākie, tajos noslogojums būs sasniedzis maksimumu esošajiem darbiniekiem un nāksies pieņemt jaunus, lai spētu izpildīt visus pasūtījumus.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −9,98 €
Комплект работ Nr. 1245403
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация