Бизнес план
Предпринимательство и право
Реклама, маркетинг
Pārdošanas veicināšanas pasākumu izpēte SIA "Caramel"-
Pārdošanas veicināšanas pasākumu izpēte SIA "Caramel"
Nr. | Название главы | Стр. |
ATTĒLU SARAKSTS | 3 | |
ANOTĀCIJA | 4 | |
ANNOTATION | 5 | |
IEVADS | 6 | |
1. | SIA “CARAMEL” KAFEJNĪCAS “KARAMELE” RAKSTUROJUMS | 7 |
1.1. | SIA “Caramel” kafejnīcas “Karamele” dibināšana | 7 |
1.2. | SIA “Caramel” kafejnīcas “Karamele” iekšējā un ārējā vide | 9 |
1.3. | SIA “Caramel” kafejnīcas “Karamele” konkurenti | 11 |
2. | PĀRDOŠANAS VEICINĀŠANA PASĀKUMU VEIDU | 14 |
TEORĒTISKS APRAKSTS | 14 | |
3. | PĀRDOŠANAS VEICINĀŠANAS PASĀKUMU IZVEIDE UN ANALĪZE SIA “CARAMEL” | 18 |
3.1. | SIA “Caramel” pasākumu veicināšanas analīze | 18 |
3.2. | Agresīvi draudzīgais tomāts | 18 |
3.3. | Lieldienas “Karamelē” | 19 |
3.4. | Jēkabpils pilsētas svētku svinības | 21 |
3.5. | Kupons “desmitā bez maksas” | 22 |
3.6. | Vīnu degustēšana | 23 |
3.7. | Sadarbība ar vietējām institūcijām | 24 |
3.8. | Vanaga acs | 25 |
SECINĀJUMI | 26 | |
PRIEKŠLIKUMI | 27 | |
IZMANTOTO INFORMĀCIJAS AVOTU SARAKSTS | 28 | |
PIELIKUMI | 29 |
SECINĀJUMI
1. Katru gadu kafejnīcai “Karamele” ir jāveido pārdošanas veicināšanas pasākumu plāns, jo ēdināšanas nozarē ir liela konkurence Jēkabpilī.
2. Lai sekmīgi varētu kafejnīca darboties un to apmeklēt ģimenes ar bērniem, ir izvietots bērnu rotaļu stūrītis.
3. Agresīvi noskaņotais tomāts ir izveidots, jo tomāts ir sarkans un kafejnīcas logo ir sarkans, tāpēc ir padomāts par sarkano krāsu it visā.
4. Kafejnīca “Karamele” atrodas Jēkabpils pilsētas centrā, kur apgrozās ļoti liels iedzīvotāju un viesu skaits, līdz ar to, ir iespēja piesaistīt Jēkabpils pilsētas svētku laikā daudz apmeklētāju, kuri vēlas atvilkt elpu, pēc nogurdinoša pasākuma.
5. SIA Abavas dārzi strādā pieredzējuši darbinieki, kuri pratīs izstāstīt dažādus faktus un stāstus par vīnu un tā radīšanu, līdz ar to bez vīna degustēšanas, būs arī nedaudz izglītojošs pasākums.
6. Lieldienas kafejnīcā “Karamele” ir veidots pasākums, ņemot vērā latviešu tradīcijas un ticējumus.
7. Neviens cits reklāmas veids nav spēcīgāks par “word of mouth marketing” (womm) vai “no mutes mutē” reklāmu.
8. Latvijā ir ļoti daudziem uzņēmumiem atlaižu kartes, tāpēc arī uzņēmuma SIA “Caramel” ir sava atlaižu karte.
9. Jau šobrīd kafejnīcā “Karamele” notiek aktivitātes – ik pa laikam muzicē kāda “uzlecošā zvaigzne”. Tie ir skolēni vai studenti, kuri labprāt vēlas piepelnīties piektdienu vai sestdienu vakaros.
10. Pasākums “Vanaga acs” ir paredzēts visiem vecumiem, neatkarīgi no tā, vai apmeklētājs ir jau kādreiz trenējies mest šautriņu vai nē.
11. Nākotnē pavārs pats var izgatavot dažādas figūriņas no šokolādes un pasniegt pie kafijas.
…
Kursa darbs sastāv no 3 daļām. Pirmajā daļā tiek raksturots uzņēmums – dibināšana, logo, atrašanās vieta, iekšējā un ārējā vide, un konkurenti. Otrajā daļā tiek teorētiski aprakstīts pārdošanas veicināšanas pasākumi. Trešajā daļā tiek saplānoti pārdošanas veicināšanas pasākumi. Kursa darbs sastāv no 28 lapām, 12 attēliem, 3 tabulām un 2 pielikuma. Darbā tika izmantoti 13 informācijas avoti un viens informācijas avots krievu valodā.
- Pārdošanas veicināšanas pasākumu izpēte SIA "Caramel"
- SIA "Farmakon"
- SIA "Rielko mode"
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!SIA "Kārkliņi"
Бизнес план для университета8
-
Mazumtirdzniecības uzņēmuma dibināšana
Бизнес план для университета19
Оцененный! -
SIA "TransPo"
Бизнес план для университета16
-
Jauna tūrisma uzņēmuma izveides iespējas Saldus rajonā
Бизнес план для университета20
Оцененный! -
SIA "Ozols" biznesa plāns
Бизнес план для университета19