-
Peldoša kafejnīca
2011–2015 гг.
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1. | Vispārējs uzņēmuma koncepcijas apraksts | 4 |
1.1. | Uzņēmuma apraksts | 4 |
1.2. | Uzņēmuma atrašanās vietas analīze | 5 |
1.3. | Uzņēmuma misijas un galveno mērķu izstrāde | 6 |
2. | Pakalpojumu raksturojums, ražošanas procesa apraksts | 7 |
2.1. | Piedāvājuma apraksts | 7 |
2.2. | Uzņēmuma projektēšana | 8 |
2.3. | Uzņēmuma telpu platības aprēķins | 9 |
2.4. | Uzņēmuma apmeklētāju skaita aprēķins | 10 |
2.5. | Uzņēmuma interjera un iekārtojuma izveidošana | 11 |
3.1. | Uzņēmuma organizatoriskās struktūras izveidošana | 14 |
3.2. | Uzņēmuma darbiniekiem izvirzāmo prasmju, iemaņu un spēju noteikšana, atlases principu izstrāde. Darba režīma noteikšana | 15 |
3.3. | Darbinieku veicamo pienākumu apraksts | 16 |
3.4. | Viesmīļu skaita aprēķins | 17 |
4. | Tirgus analīze un mārketinga darbību apraksts | 18 |
4.1. | Patērētāju analīze | 18 |
4.2. | Konkurentu analīze | 19 |
4.3. | Cenas noteikšanas metodes un politika | 20 |
4.4. | Pārdošanas veicināšanas un virzīšanas pasākumi | 21 |
4.5. | Reklāmas gada plāns | 22 |
4.6. | Uzņēmuma logo | 23 |
4.7. | Plānotā uzņēmuma SVID analīze un darbības stratēģiju noteikšana | 24 |
5. | Riska faktoru analīze | 26 |
5.1. | Riska faktoru un problēmu raksturojums | 26 |
5.2. | Riska mazināšanas iespēju noteikšana | 27 |
6. | Finanšu plāns un darbības rezultātu analīze | 28 |
6.1. | Uzņēmumu izmaksu aprēķins (pirms darbības uzsākšanas) | 28 |
6.2. | Uzņēmuma realizācijas ieņēmumu aprēķins | 29 |
6.3. | Uzņēmuma izmaksu aprēķins | 30 |
6.3.1. | Pamatlīdzekļu nolietojuma aprēķins | 30 |
6.3.2. | Kredīta dzēšanas plāna izveide | 31 |
6.3.3. | Darbinieku darba algas aprēķins | 32 |
6.3.4. | Ražošanas un pārējās izmaksas | 33 |
6.4. | Uzņēmuma plānotais peļņas vai zaudējumu aprēķins | 34 |
6.5. | Naudas plūsmas pārskata izveide | 35 |
6.6. | Uzņēmuma plānotā bilances izveidošana | 38 |
6.7. | Uzņēmuma saimnieciskās darbības rezultātu analīze | 39 |
Secinājumi un priekšlikumi | 40 | |
Izmantotās informācijas avotu saraksts | 42 | |
Pielikums. Ēdienkarte | 43 |
Secinājumi
Apkalpošanas kvalitāte un produktu kvalitāte ir priekšnosacījums veiksmīgai restorāna darbībai. Kaut arī ēdināšanas uzņēmumā būtu izcils telpas dizains, izskats, teicama atrašanās vieta, galvenais ir pakalpojuma, cenas un pārtikas kvalitāte.
Ēdināšanas uzņēmumu skaits ar katru gadu samazinās, ja 2009.gadā ēdināšanas uzņēmumu skaits bija pieaudzis līdz 2360, tad 2010.gadā tas strauji samazinājās par 10%, jo uzņēmumu apgrozījums 2010.gadā, salīdzinot ar 2008.gadu, samazinājies par 30%. Galvenais iemesls tam ir iedzīvotāju maksātspējas samazināšanās, jo mājsaimniecības patēriņa izdevumi par ēdināšanas pakalpojumiem vidēji uz vienu mājsaimniecības locekli gadā 2010.gadā, salīdzinot ar 2008.gadu, samazinājušies par 47%. Tādēļ ir vērts mēģināt atvērt savu uzņēmumu.
Priekšlikumi
Ēdināšanas uzņēmumiem galvenā uzmanība jāpievērš pakalpojuma, cenu un pārtikas kvalitātei. Uzņēmuma darbiniekiem jābūt izcilām apkalpošanas spējām, kā arī pavāriem jāgatavo labas kvalitātes ēdieni. Jāizpēta tirgus cenas, lai spētu konkurēt ar citiem uzņēmumiem, saglabājot klientiem izdevīgas cenas. Jāveic piegādātāju analīze, lai noskaidrotu, kurš piedāvā kvalitatīvāko produkciju.
Lai uzņēmums spētu piedāvāt savus pakalpojumus klientiem ar nelieliem ienākumiem, jāizveido dienas speciālie piedāvājumi, piemēram, dienas ēdiens ar 20% atlaidi.
Uzņēmuma pārdošanas apjoma analīze ar katru gadu palielinās, taču lai piesaistītu vēl vairāk klientus, nedēļas nogalēs – sestdienās vai svētdienās jārīko pasākumi, piemēram, romantiski vakari muzikālas grupas pavadībā, tematiskie vakari saistībā ar zvejniecību.
Likviditātes rādītāju uzlabošanai uzņēmumam jādomā par lietderīgāku naudas līdzekļu izmantošanu, plānojot izdevīgākus krājumu izdevumus, izdevumus par elektroenerģiju, ūdeni un kanalizāciju.
Noteikta uzņēmuma peļņas daļa jānovirza uzņēmuma risku vadībai, lai veiktu risku samazināšanas pasākumus, piemēram, darbinieku apmācības – kursi, ikmēneša kafejnīcas tehniskā pārbaude, iknedēļas sapulces, kurās darbinieki izsaka savu viedokli par kafejnīcas uzlabojumiem.
…
Ēdināšanas uzņēmumu būtība mūsdienās tiek skaidrota dažādi, arī to nozīme un vajadzība. Lielākajai daļai cilvēku tie saistās ar vietu, kur var ieturēt maltīti ārpus mājas, atpūsties vai vienkārši izklaidēties ar sev tuviem cilvēkiem. Savukārt, citi to skaidro kā vietu, kura attīsta tūrismu, uzņēmējdarbību, rada jaunas darbavietas. Sabiedriskā ēdināšana tā ir tautsaimniecības apakšnozare, kuras pamatā ir uzņēmumi, kas ražo kulinārijas produkciju, apgādājot iedzīvotājus ar pārtiku, kā arī realizē atpūtas organizāciju. Tos raksturo ražošanas organizācijas un apmeklētāju apkalpošanas formu vienotība. Katra sabiedriskās ēdināšanas nozare atšķiras pēc tipiem, specializācijas un uzcenojuma. Tomēr dažādi autori lieto visdažādākās vārda „ēdināšana” definīcijas. Sabiedriskā ēdināšana – viens no materiālo labumu sadalīšanas veidiem starp sabiedrības locekļiem. Ēdināšanas nozarei cilvēku ikdienai ir bijusi liela nozīme vienmēr, neatkarīgi no apstākļiem. Visā pasaulē ēdināšanas nozares bizness ir ļoti attīstīts, pieejami daudzas un dažādas ēdināšanas pakalpojumu sniegšanas vietas ar dažnedažādu sortimenta piedāvājumu. Svarīgs faktors ir ēdināšanas uzņēmuma piedāvātais ēdienu sortiments. SIA „Peldošā kafejnīca”, kurš piedāvās ēdināšanas pakalpojumu, būs īpašs ar to, ka ēdienkartē, galvenokārt, plašā klāstā būs zivju ēdieni. Iespēja izbaudīt zivju ēdienus uz ūdens dienas un vakara laikā būs dota ikvienam apmeklētājam. Pusdienu maltītes, kā arī romantisku vakariņu saulrietā ieturēšana Rojas piekrastē liks katram izbaudīt zivju ēdienu garšu buķeti neierastā maltītes ieturēšanas vidē. Kafejnīca piedāvās zivju uzkodas, zivju kūpinājumus, ceptu zivju ēdienus, grilētas zivis, zivju zupas, vārītu zivju ēdienus, zivju salātus, sautētu zivju ēdienus, kā arī dažādus saldos ēdienus un dzērienus. Šāda veida kafejnīcas Latvijā nav daudz, tādēļ pieprasījums tiek prognozēts liels. Tiks palielināta arī zivju resursu izmantošana, tādā veidā dodot Rojas ostai papildus ienākumus. Zemas cenas kafejnīcā būs viena no lielākajām priekšrocībām, kas to ļaus apmeklēt jebkuram klientam, neprasot lielus līdzekļus. Produkcija vienmēr būs svaiga, jo tā tiks pārstrādāta un pagatavota uz vietas, jo zivju produkti nav ilgi uzglabājami. Pati galvenā uzņēmuma priekšrocība būs tā, ka šāda veida kafejnīca, kura piedāvā kvalitatīvus un pārbaudītus zivju produkcijas ēdienus pirms pasniegšanas klientiem tuvākajā apkārtnē nav, kas palielinās uzņēmuma peļņu un klientu interesi apmeklēt kafejnīcu. Kafejnīca būs atvērta no maija līdz septembrim, līdz ar to, pie pārdošanas apjoma analīzes kopējās peļņas nav ņemti vērā klimatiskie apstākļi, jo tos nevar paredzēt. Ar katru gadu uzņēmuma pārdošanas apjoms palielinās, kas prognozē uzņēmuma stabilu izaugsmi. Viens no klientu piesaistīšanas faktoriem ir kafejnīcas ārējais dizains. Kafejnīca pārsvarā būs debesu zilā krāsā, jo tieši šī krāsa simbolizē domas skaidrībai, tā nomāc agresiju. Zilā krāsa simbolizē mieru, atklātību, sadarbību, lojalitāti, viedumu, arī vīrišķību, tādēļ šī krāsa ir ļoti populāra korporatīvajā vidē. Tā ir lieliski piemērota ūdens un jūras produktu popularizēšanai. Ar šīs krāsas palīdzību uzņēmums cer iegūt lielu klientu loku, jo tāpat kā šī krāsa, arī uzņēmums attiecībā pret saviem klientiem būs atklāts, lojāls, kā arī cer uz lielisku sadarbību. Kafejnīcas dizains, galvenokārt, būs veidots iespaidojoties gan no klasikas, gan arī pielietotas jūrniekiem atbilstoši dizaina elementi, piemēram, enkuri, glābšanas riņķi. jūrnieka forma un daudzi citi skatītāju uzmanības piesaistoši elementi.
- Biznesa plāns
- Kafejnīca "Pajumte"
- Peldoša kafejnīca
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Kafejnīca "Pajumte"
Бизнес план для средней школы9
-
Biznesa plāns
Бизнес план для средней школы22
-
Biznesa plāns kafejnīcai
Бизнес план для средней школы5
-
SIA "Danko"
Бизнес план для средней школы27
-
Interneta kafejnīca
Бизнес план для средней школы7