Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
5,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:800568
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 20.03.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 3 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Kopsavilkums    3
1.  Uzņēmuma raksturojums    4
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    4
1.1.  Uzņēmuma biznesa koncepcija un mērķi    6
2.  Pakalpojumu raksturojums    7
3.  Tirgus analīze    8
4.  Mērķtirgus un tirgus nišas noteikšana    9
5.  Mārketinga stratēģija    10
5.1.  Cenu politika    10
5.2.  Reklāma    11
6.  Uzņēmuma vadība un nodarbinātās personas    12
6.1.  Uzņēmuma vadības struktūra    12
7.  Risks un problēmas    14
  Izmantotā literatūra    16
  Pielikums    17
Фрагмент работы

Biznesa plāns tiek veidots sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumam. Uzņēmuma darbības veids ir orientēts uz kvalitatīvu ēdināšanas pakalpojumu sniegšanu.
Kafejnīcas projekta izstrāde ir balstīta uz jau esošu kafejnīcu, kura nesen tika privatizēta un pašreiz tā ir slēgta. Tagad ir plānots izveidot jaunu kafejnīcu ar speciālu piedāvājumu – pelmeņiem.
Individuālais komersants “Pelmeņu kafejnīca” reģistrēta Latvijas Republikas Komercreģistrā 2002. gada 17.aprīlī, reģistrācijas Nr 010334031. Tā īpašniece būs Aiga Baltmane, un vēl tiks nodarbināti trīs cilvēki.
Kafejnīca atradīsies Brīvības iela 127, Jēkabpils, LV-5200, telefons: 5236980
2004.gadā plānots saņemt ilgtermiņa kredītu, ar kuru izremontēs ēku, iegādāsies nepieciešamos pamatlīdzekļus un inventāru. Kredīta apjoms 5000,- Ls tiks ņemts Baltijas Tranzītu Bankā, uz 10% likmi, plānots adot 2009.gadā.
Mārketinga plāns tika sastādīts ar mērķi kritiski novērtēt visas iespējas, noteikt uzņēmuma attīstīšanas un turpināšanas darbības spējas konkurences apstākļos, organizēt biznesa vadīšanu saskaņā ar mārketinga plānu.
Uzņēmuma stratēģija ir - ar maksimālu darba atdevi un pēc iespējas mazāku līdzekļu izlietojumu, pareizu reklāmas politiku, iekarot atbilstošu tirgus daļu, nodrošināt stabilitāti pakalpojumu sniegšanā un tirdzniecībā, un panākt vispārēju uzņēmuma attīstību.
Kafejnīcas mērķis ir apmierināt cilvēku vajadzības, veiksmīgi un kvalitatīvi darbojoties, gūt peļņu, līdz ar to paplašināt piedāvājumu klāstu, kā arī nopietni pievērsties mārketinga pasākumiem, lai uzņēmums būtu konkurētspējīgs.


1.Uzņēmuma raksturojums
2.1.2. Pamatinformācija par uzņēmumu
Vēsture
Uzņēmuma nosaukums: “Pelmeņu kafejnīca”
Juridiskais statuss: Individuālais komersants(I/K). Šī forma tika izvēlēta tāpēc, ka tai ir vairākas priekšrocības, piemēram, nav noteikts minimālais pamatkapitāla lielums, īpašnieks un vadītājs var būt viena persona.
Uzņēmums reģistrēts Latvijas Republikas Komercreģistrā 2002. gada 17.aprīlī, reģistrācijas Nr 010334031
Juridiskā Adrese: Brīvības iela 127, Jēkabpils, LV-5200, telefons: 5236980
Kafejnīcas projekta izstrāde ir balstīta uz jau esošu kafejnīcu, kura nesen tika privatizēta un pašreiz tā ir slēgta. Tagad ir plānots izveidot jaunu kafejnīcu ar speciālu piedāvājumu – pelmeņiem. Patreizējā mājas īpašniece ir Aiga Baltmane, māja īpašumā tika iegūta par sertifikātiem no Jēkabpils pilsētas. Kā īpašums māja un zeme reģistrēti zemes grāmatā 2001. gada septembrī. …

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −8,98 €
Комплект работ Nr. 1181622
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация