Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
8,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:763335
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 18.11.2005.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 7 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    4
1.  Biznesa plāna kopsavilkums    5
2.  Uzņēmuma raksturojums    6
2.1.  Uzņēmuma vēsture    6
2.2.  Pašreizēja darbība    6
2.2.1  Uzņēmumam pieejamie resursi    8
2.3.  Uzņēmuma mērķi    10
2.4.  Nākotnes vajadzība    11
2.5.  Uzņēmuma vadība un personāls    11
2.5.1.  Uzņēmuma organizatoriska struktūra    12
2.5.2.  Darba amatu pienākumi    12
2.5.3.  Darbinieku raksturojums    14
3.  Mārketings    15
3.1.  Tirgus stratēģija    15
3.2.  Nozares analīze    15
3.3.  Tirgus un pircēji    17
3.4.  Realizācijas sistēma    18
3.5.  Reklāma    18
3.6.  Cenas noteikšana    20
3.7.  Konkurence    21
3.8.  Produkcija un pakalpojumi    23
3.9.  Piegādātāji    24
3.10.  Riski un problēmas    25
4.  Finansu informācija    26
4.1.  Pamatlīdzekļi un inventārs    26
4.2.  Telpu plānojums    29
4.3.  Attīstības plāns    30
4.4.  Uzņēmuma aizņemtais kapitāls    30
4.5.  Uzņēmumā strādājošo darbinieku darba algas aprēķins    32
4.6.  Uzņēmuma produkcijas noieta plāni    32
4.7.  Uzņēmuma remontdarbu izmaksas    37
4.8.  Uzņēmuma naudas plūsmas    39
4.9.  Naudas plūsmas nākošiem gadiem    41
  Secinājumi    43
  Priekšlikumi    44
  Izmantotas literatūras saraksts    45
  Pielikumi    45
Фрагмент работы

Latvijai ar tās izdevīgo ģeogrāfisko stāvokli, bagāto kultūrvēsturisko mantojumu, kūrortu tradīcijām un maz pārveidoto dabu ir labi priekšnoteikumi kļūt par tūristiem pievilcīgu zemi un tā jau ir uz attīstības ceļa.
Latvijā ir ievērojams dažāda veida tūrisma resursu potenciāls, kurš netiek pilnībā izmantots.
Latvijas ekonomiskās un sociālās augšupejas interesēs ir nodrošināt stabilu starptautiskā, īpaši ienākošā, kā arī vietējā tūrisma attīstību, lai veicinātu ārzemju tūristu pieplūdumu mūsu valstī un radītu Latvijas iedzīvotājiem jaunas iespējas ceļot, iepazīt dzimto zemi un atpūsties.1
Viena no tūrisma nozares sastāvdaļām ir ēdināšanas nozare, bet atšķirībā no pārējām tūrisma nozares sfērām, tā var pastāvēt arī atsevišķi. Ēdināšanas nozares darbība orientēta ne tikai uz tūristiem, bet galvenokārt uz vietējo kontingentu, tas nozīme, ka tā var pastāvēt un attīstīties, neatkarīgi no situācijas tūrismā nozarē.
Rēzeknes pilsētā nav attīstīts piedāvājums ēdināšanas sfērā tieši ģimenēm, tāpēc tā ir vēl neaizpildīta niša un ir perspektīvā uzņēmējdarbībai.
Studija darba mērķis ir izstrādāt biznesa plānu kafejnīcai “Laumiņa” Rēzeknes pilsētā.
Darba mērķa sasniegšanai autore izvirzīja šādus uzdevumus :
1.izpētīt ēdināšanas nozares attīstību Latvijā;
2.izanalizēt attīstības iespējas Rēzeknes pilsētā;
3.veikt noieta tirgus izpēti;
4.sastādīt finansu plānu;
5.izveidot uzņēmuma reklāmas budžetu;
6.izdarīt secinājumus un izvirzīt priekšlikumus.
Studiju darba izstrādāšanā tika izmantotas statistiskā, analītiskā, tirgus izpētes metodes.
Darba laikā tika izmantoti informācijas avoti: mācību literatūra par biznesa plāna sastādīšanu, periodika, statistiskie dati, interneta resursi.…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −10,98 €
Комплект работ Nr. 1186216
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация