-
Privātais Montesori bērnudārzs
Nr. | Название главы | Стр. |
1. | Vispārējs industrijas raksturojums | 4 |
1.1. | NACE klasifikators | 4 |
1.2. | Industrijas apraksts | 4 |
2. | Izvēlētā produkta raksturojums | 5 |
2.1. | Uzņēmuma pakalpojuma raksturojums | 5 |
2.2. | Produkta sortiments un tā raksturojums | 5 |
2.3. | Produkta svarīgākie tehniskie, estētiskie rādītāji | 7 |
3. | Konkurentu analīze | 9 |
3.1. | Uzņēmuma tiešie konkurenti | 9 |
3.2. | Uzņēmuma netiešie konkurenti | 10 |
3.3. | Uzņēmuma potenciālie konkurenti | 12 |
4. | Statistisko datu analīze | 13 |
4.1. | PII skaits Rīgā | 13 |
4.2. | Audzēkņu skaita izmaiņas Rīgas pašvaldības PII | 14 |
4.3. | Industrijā nodarbināto vidējā darba | 14 |
4.4. | SKDS aģentūras veiktā aptauja par industriju | 15 |
5. | Iespēju un draudu (ID) analīze | 17 |
Secinājumi | 18 | |
Informācijas avoti | 20 |
Secinājumi
Pētot pieejamo informāciju par mana uzņēmuma industriju, veicot informācijas apstrādi un analīzi, ieguvu sapratni par industrijas specifiku un attīstības iespējām Latvijā.Vērtējot pieejamus datus, izanalizēju vietējos pirmsskolas izglītības pakalpojumu sniedzējus, kas ir mana uzņēmuma tišie un netiešie konkurenti. Kā arī noskaidroju kādas iespējas attīstībai ir pieejamas uzņēmumiem šajā nozarē un kādi tiem pastāv draudi, ar kuriem saskaroties var tikt traucēta vai pārtraukta saimnieciskās darbības veikšana.
Uzskatu, ka pastāv tādas speciālitātes, kurās veiksmīgāk darbojas šo darbu mīlošie profesionāļi - to starpā būtu ārsts, pedagogs, policists un vēl dažas citas speciālitates. Runājot par pedagogiem, esmu pārliecināta, ka šis darbs ir jāstrādā tikai cilvēkiem, kas mīl bērnus un kam patīk viņu audzināšanas un izglītošanas process. Arī veidojot savu Montessori bērnudārzu, apzinos, ka tas bizness nebūs tik ienesīgs, kādu iespējams varētu izveidot citā nozarē, tomēr tas spētu man sniegt milzīgu gandarījumu.
Situācija, kad vietu pašvaldības bērnudārzos pietrūkst, neskatoties uz pēdējo gadu sociālo politiku, kas ir vērsta uz vietu bērnudārzos skaita palielināšanu, norāda, ka pieprasījums pēc privātiem bērnudārziem, it īpaši pie nosacījuma, ka tiks saglabāts RD līdzfinansējums, būtiski nesamazināsies. Pārsvarā tomēr svarīgākais būs demogrāfiskais un sociālā atbalsta aspekti.
Katrā ziņā attīstot jebkuru biznesu, uzņēmējam rūpīgi jāseko līdzi situācijas tirgū izmaiņām savā industrijā, jāvēro konkurenti un jāmāk piedāvāt patērētājam konkurentspējīgs un objektīvi interesantāks par konkurentu produkts. Savā uzņēmumā pievērsīšu uzmanību sekojošiem faktoriem:
• Produkta īpašībām (bērnudārdzs piedāvās klasisko iecienīto Montessori apmācības programmu);
• Produkta cenai (pastāvot samērā nopietnai konkurencei, mans uzņēmums centīsies piedāvāt kvalitātīvu produktu pēc iespējami zemākas cenas);
• Kā jau darbā tika minēts, Montessori pegagoģijā milzīga loma ir pedagoga sagatavotības līmenim un profesionālitātei, tāpēc kvalificēti pedagogi ir trešais svarīgākais faktors uzņēmuma pastāvēšanai un veiksmīgai darbības veikšanai.
…
Industrijas analīze_privātais Montessori bērnudārzs Biznesa plānam izvēlētās nozares un produkta analīze Vispārējs industrijas raksturojums Izvēlētā produkta raksturojums Konkurentu analīze Statistisko datu analīze Iespēju un draudu (ID) analīze Seinājumi
- IK "Konsultants-L"
- Individuālās komersantes A.Zvirbules veikala "Dāvana" biznesa plāns
- Privātais Montesori bērnudārzs
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Individuālās komersantes A.Zvirbules veikala "Dāvana" biznesa plāns
Бизнес план для университета27
-
IK "Konsultants-L"
Бизнес план для университета29
-
Viesu nama biznesa plāns
Бизнес план для университета31
-
Uzņēmuma SIA "Tīrība" mārketinga biznesa plāns
Бизнес план для университета45
-
Sabiedrība ar ierobežotu atbildību "Ūdensdārzi"
Бизнес план для университета28
