Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
6,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:207049
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 31.07.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 5 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  ANOTĀCIJA    2
  SATURS    3
  IEVADS    4
  KOPSAVILKUMS    6
1.  UZŅĒMĒJDARBĪBAS PROJEKTA PAMATOJUMS    7
1.1.  Informācija par uzņēmumu, tā stratēģija un vadība    7
1.1.1.  Personāla raksturojums    8
1.1.2.  Uzņēmuma ilgtermiņa ieguldījumi    11
1.1.3.  Uzņēmuma apgrozāmie līdzekļi    12
1.2.  Uzņēmumā piedāvātie produkti, pakalpojumi    13
1.3.  Produktu un pakalpojumu tirgus novērtējums    14
1.3.1.  Tirgus raksturojums    14
1.3.2.  Tirgus novērtējums    15
1.3.2.1.  Mikro vides analīze    15
1.3.2.2.  Makro vides analīze    16
1.3.2.3.  Konkurences analīze    18
1.3.2.4.  SVID analīze    19
1.4.  Problēmas un riski    20
2.  FINANŠU APRĒĶINI    23
2.1.  Naudas plūsmas plāns    23
2.2.  Uzņēmējdarbības izmaksu plāns    24
2.3.  Peļņas vai zaudējumu plāns    25
2.4.  Bilance    26
2.5.  Plānoto finanšu rezultātu novērtējums    27
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    28
Фрагмент работы

IEVADS

Kursa darba temats ir “Biznesa plāns”.
Kursa darba mērķis ir izpētīt biznesa plāna sastāvdaļas un izveidot finanšu aprēķinus. Darbā tiek apskatīti jautājumi un problēma, kuras uzņēmējam jāņem vērā, gatavojot biznesa plānu.
Biznesa plānu izstrādā uzņēmēji, kuri gatavojas uzsākt uzņēmējdarbību, kā arī jau agrāk uzsākuši to, jo uzņēmējdarbība ir ārkārtīgi dinamiska pārmaiņās, un katrā darbības posmā bieži ir jāsastopas ar atšķirīgām problēmām, kas rodas uzņēmumā, kā arī ārpus tā.
Biznesa plāns vispārējā izpratnē ir iecerētās vai uzsāktās uzņēmējdarbības apraksts, kas ietver informāciju par uzņēmējdarbības mērķiem, produkciju vai pakalpojumiem, tirgus stratēģiju, vadīšanas un darbības organizēšanas struktūru, ražošanas procesu, finansu vajadzībām un rezultātiem.
Biznesa plāns ir uzņēmuma veiksmīgas darbības stūrakmens. Tam var būt divējādi mērķi – parādīt uzņēmuma esošo stāvokli, vietu, pozīciju tirgū, kā arī likt uzņēmējam novērtēt, vai viņa ideja par sava uzņēmuma veidošanu var būt reāla.
Lai arī kā būtu izstrādāts biznesa plāns, tomēr ir jāņem vērā nosacījumi, ka bez biznesa plāna izstrādes uzņēmumā būtu jāveic taktisko un operatīvo plānu izstrādi, kas precizētu šajā plānā iestrādātās ieceres. Tāpat uzņēmums nav pasargāts no ārējās vides ietekmes, kuru uzņēmējs nav spējīgs ietekmēt vai izmainīt. Līdz ar to stratēģiskais plāns var būt tikai vēlamais uzņēmuma attīstības ceļš, bet reāli praksē tas var nobīdīties. Šīs nobīdes samazināšana ir atkarīga no tā, cik kvalitatīvi ir veikta biznesa plāna izstrāde, t.i. vai tajā ir paredzēti maksimāli visi iespējamie apstākļi, kuri varētu gada laikā mainīties un tādējādi savukārt ietekmēt minētā uzņēmuma darbību.
Studiju darba izstrādei galvenokārt ir paredzēts izmantot zinātnisko literatūru, mācību priekšmeta konspektus, kā arī internetā pieejamos resursus.
Kursa darbs sastāv no divām nodaļām, pirmā daļā ir uzņēmējdarbības projekta pamatojums, bet otrā finanšu aprēķini.

KOPSAVILKUMS

SIA “Smailīte” ir jauns uzņēmums, kas darbojās nagu kopšanas un modelēšanas piederumu tirgošanas jomā. Uzņēmuma pamatdarbība ir nagu kopšanas un modelēšanas piederumu tirgošana un papilddarbība ir salons, kurā tiek veiktas arī nagu modelēšanas procedūras
SIA “Smailīte” atrašanās vieta ir Rīgā, Zolitūdes ielā 84, LV-1029. Veikals ir 100m2 liels ar atbilstošu un modernu, mūsdienīgu iekārtojumu. SIA „Smailīte” ir paredzējusi paplašināties un izveidot jaunu veikalu tīklus arī citās Latvijas pilsētās.
SIA “Smailīte” par savu misiju ir izvirzījusi mērķi izvedot plašu nagu kopšanas un modelēšanas preču pārdošanas sortimenta veikalu, kurā piedāvā arī nagu kopšanas un modelēšanas procedūras.
SIA “Smailīte” mērķi, realizējot šo biznesa plānu, ir:
• palielināt preču apgrozījumu;
• palielināt klientu skaitu;
• jaunu veikala tīklu izveidošana.
SIA “Smailīte” ir iecerējusi iegūt pieprasīta veikala reputāciju. To SIA “Smailīte” sasniegs vienmēr garantējot augstu pakalpojumu līmeni, nepārtraukti dažādojot un pilnveidojot sniegto preču un pakalpojumu klāstu, kā arī elastīgi sekojot pieprasījuma cenu izmaiņām.


Коментарий автора
Коментарий редакции
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −17,98 €
Комплект работ Nr. 1144880
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация