-
SIA "FotoMax"
Nr. | Название главы | Стр. |
Kopsavilkums | 4 | |
1. | Uzņēmuma apraksts | 5 |
1.1. | Pamatinformācija par uzņēmumu | 5 |
1.2. | SIA “FotoMax” statūtos noteiktā pamatdarbība | 5 |
1.3. | Uzņēmuma vēsture | 6 |
1.4. | Uzņēmuma misija | 6 |
1.5. | Uzņēmuma mērķi | 6 |
1.6. | Īpašuma tiesības | 7 |
1.7. | Uzņēmuma finansu vajadzības | 7 |
2. | Uzņēmuma produkta raksturojums | 8 |
2.1. | Uzņēmuma pakalpojumu un preču raksturojums | 8 |
2.2. | Pakalpojumu un preču klasifikācija | 8 |
2.3. | Produkta sortiments un tā raksturojums | 8 |
2.4. | Produkta kvalitāte un tās raksturojums | 11 |
2.5. | Produkta dzīves cikls | 12 |
3. | Tirgus analīze | 14 |
3.1. | Tirgus vispārējs raksturojums | 14 |
3.2. | Makroekonomiskie rādītāji | 15 |
3.3. | Mikroekonomiskie | 16 |
3.4. | Mērķa tirgus raksturojums | 16 |
3.5. | Konkurentu analīze, SWOT analīze | 17 |
4. | Mārketinga stratēģija | 20 |
4.1. | Uzņēmuma cenu politika | 20 |
4.2. | Preču realizācijas kanālu raksturojums | 21 |
4.3. | Preču tirdzniecības veicināšanas pasākumi | 21 |
5. | Uzņēmuma funkcionēšanas un vadīšanas plāns | 24 |
5.1. | Uzņēmuma atrašanas vietas raksturojums | 24 |
5.2. | Uzņēmuma telpu raksturojums | 25 |
5.3. | Uzņēmumā izmantojamie resursi | 26 |
5.4. | Pamatlīdzekļu un apgrozāmo līdzekļu raksturojums | 26 |
5.5. | Sagādes process un noliktavas saimniecība | 28 |
6. | Uzņēmuma vadība | 29 |
6.1. | Uzņēmuma vadības organizācijas struktūra | 29 |
6.2. | Uzņēmuma vadības saraksts un to pienākumi | 30 |
6.3. | Uzņēmumā nodarbinātais personāls | 31 |
7. | Riski un problēmas | 32 |
7.1. | Galvenie potenciālie uzņēmējdarbības nelabvēlīgie faktori | 32 |
8. | Finansu informācija | 34 |
Izmantotā literatūra | 43 | |
Pielikums | 44 |
SIA “FotoMax” ir jauns uzņēmums, kas sāks darboties Rīgā un nodarbosies fotopakalpojumu sniegšanas jomā. “FotoMax” misija ir savas darbības rezultātā piesaistīt arvien jaunus klientus un apmierināt to vajadzības un vēlmes, sniegt kvalitatīvus pakalpojumus un pārdot kvalitatīvas preces, lai klienti pilnā mērā varētu baudīt savus dzīves notikumus uz fotopapīra, kā arī gūt lielāku peļņu un ieinvestēt to uzņēmuma attīstībā.
Ideja uzsākt uzņēmējdarbību fotopakalpojumu jomā radās tāpēc, ka pēdējā laikā ļoti strauji attīstās tehnoloģijas, saistītas ar fotogrāfiju, pazeminās izejvielu un iekārtu cenas, uzlabojas piedāvāto pakalpojumu un preču kvalitāte, un palielinās tehnoloģiskās iespējas. Pie tam, SIA “FotoMax” dibinatājiem ir personiskas intereses fotogrāfijā un spējas veikt uzņēmējdarbību.
Uzņēmums piedāvās pilnu mūsdienīgu fotopakalpojumu servisu, kā arī fotogrāfa pakalpojumus un fotopreces mazumtirdzniecībā.
SIA “FotoMax” galvenie konkurenti ir tādas firmas, kā “Elkor foto”, “Fotolukss”, “Kodak Express”, “Flēra” u.c. Tām ir stabilas pozīcijas kā Latvijas tirgū, tā arī ārzemēs. Viens no mērķiem ir noslēgt sadarbības līgumus ar šīm firmām, lai samazinātu konkurenci un paaugstinātu iespējas “izdzīvot” tajā. SIA “FotoMax” ir paredzējusu konkurēt, izmantojot reklāmu un servisu, un īpaši pievēršot uzmanību produkcijas kvalitātei.
SIA “FotoMax” vadības struktūra ir izveidota lineārā veidā, kas nozīmē, ka katras pārvaldes darbinieks saņem rīkojumus un iesniedz pārskatus augstākai amatpersonai. Tas ļaus viegli un konkrēti sadalīt darbinieku pienākumus un tiesības, kam noteikti sekos saliedēta personāla organizēts un saplānots darbs.…
darbs, kuram tika novelets loti daudz laika un speku//komisija noverteja to ar 9//teica, ka so planu reali var pielietot dzivee
- Biznesa plāns
- SIA "FotoMax"
- SIA "Urbītis" jauna veikala atvēršana Jelgavā
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Bērnu kafejnīca "Pasaciņa"
Бизнес план для университета30
-
Biznesa plāns SIA "Monitors"
Бизнес план для университета17
-
Produkta raksturojums. BP 2.nodaļa
Бизнес план для университета2
-
Biznesa plāns SIA "R"
Бизнес план для университета16
-
Inovāciju plāns - efektivitātes paaugstināšana pārtikas veikalos
Бизнес план для университета23