-
SIA "Jūrmalas cements"
Nr. | Название главы | Стр. |
Kopsavilkums | 3 | |
1. | Uzņēmuma apraksts | 5 |
1.1. | Pamatinformācija | 5 |
1.2. | Pamatdarbība, papilddarbība, vēsture | 5 |
1.2.1. | Mērķi un uzdevumi | 5 |
1.2.2. | Misija | 5 |
1.2.3. | “Jūrmalas cements” veiksmes atslēgas | 6 |
1.3. | Darbības uzsākšanas pārskats/ Vajadzības | 6 |
1.3.1. | Kapitāls darbības uzsākšanai | 6 |
2. | Pakalpojumu, preču raksturojums | 7 |
2.1. | Produkta raksturojums | 8 |
2.2. | Preču klasifikācija | 8 |
2.3. | Preču sortiments, tā raksturojums | 8 |
2.4. | Preču kvalitāte | 9 |
2.5. | Preces dzīves cikls | 9 |
2.6. | Preces raksturlielumi | 9 |
3. | Tirgus analīze | 9 |
3.1. | Tirgus raksturojums | 10 |
3.2. | Tirgus rādītāji | 10 |
3.2.1. | Tirgus ietilpība | 11 |
3.3. | Mērķa tirgus raksturojums | 11 |
3.4. | Tirgus nišas noteikšana un raksturojums | 11 |
3.5. | Konkurentu analīze | 12 |
3.5.1. | Konkurenti un to sniegtie pakalpojumi | 12 |
3.5.2. | Konkurentu cenu politika | 12 |
3.5.3. | Uzņēmuma gaidāmās pozīcijas tirgū | 13 |
3.5.4. | SVID analīzes rezultāti | 13 |
4. | Mārketinga stratēģija | 14 |
4.1.1. | Cenu veidošanas elementi | 14 |
4.1.2. | Cenu veidu programmas sastāvdaļas | 15 |
4.2. | Preču realizācijas kanālu raksturojums | 15 |
4.3. | Preču noieta veicināšanas pasākumi | 15 |
4.4. | Reklāma | 16 |
4.5. | Sabiedriskā viedokļa veidošana | 16 |
5. | Uzņēmuma funkcionēšanas plāns | 16 |
5.1. | Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums | 16 |
5.2. | Uzņēmumā izmantotie resursi | 17 |
5.3. | Uzņēmuma pamatkapitāls, pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi | 18 |
5.4. | Uzņēmuma sagādes procesa raksturojums | 18 |
6. | Uzņēmuma vadība | 19 |
6.1. | Vadības organizācijas struktūra | 19 |
6.1.1. | Vadības funkcijas un atbildība | 20 |
6.2. | Uzņemumā nodarbinātās personas | 21 |
6.2.1. | Darbinieku štatu saraksts | 21 |
6.2.2. | Darbinieku atalgojums, motivācija | 21 |
7. | Problēmas un risks | 21 |
7.1. | Risks, tā veidi | 22 |
7.2. | Risku mazinošie pasākumi | 22 |
8. | Finansu informācija | 23 |
8.1. | Peļņas zaudējumu aprēķins (saīsināts) | 23 |
8.2. | Bilance | 29 |
8.3. | Naudas plūsmas aprēķins | 31 |
Izmantotās literatūras saraksts | 32 |
“Jūrmalas cements” – cementa importētājs, vairumtirgotājs un mazumtirgotājs, atšķirībā no citiem tirgotājiem piedāvās vienreizēju cenas un kvalitātes apvienojumu, kas būs saistošs gan individuālam pircējam, gan mazumtirgotājiem, gan arī celtniecības uzņēmumiem. “Jūrmalas cements” ir atbilde nepietiekamas kvalitātes cementa izplatīšanai un pārdevējiem, kuri mēģina par augstu cenu pārdot cementu, turklāt neņemot vērā pircēju vēlmes un vajadzības. Pircēji vēlas: 1. par attiecīgu samaksu saņemt attiecīgas kvalitātes preci, turklāt noteiktā daudzumā un laikā; 2. nesaņemt neko tādu, kas neatbilst viņu prasībām; 3. ilgstošu un dinamisku sadarbību, ja viņu prasības un vēlmes tiek ievērotas.
Šībrīža konkurences pilnajos apstākļos, kļūst arvien grūtāk piesaistīt klientus piedāvājot tiem kaut ko jaunu, vēl nebijušu, bet “Jūrmalas cements” ir atradis Latvijas praksei jaunu pieeju cementam – cements tiek importēts lielā vairumā no Polijas rūpnīcas “Polskcement” , kas spēj nodrošināt augsti kvalitatīvu cementu (300.-600 . markas), turklāt par Latvijas patērētājiem saistošu cenu. “ Jūrmalas cements” piedāvās cementu patērētājam visizdevīgākajā iepakojumā (5kg 10kg 25kg 50kg (papīra maisos), kā arī 250kg 500kg un 1000kg lielos plastmasas un metāla konteineros), par kuru fasēšanu tiks noslēgts līgums ar “Polskcement”.
“Jūrmalas cements” būs pilnībā uz pircēju un kvalitāti balstīts uzņēmums, par ko liecina uzņēmuma vadības vēlme saņemt starptautisko kvalitātes sertifikātu – ISO9000:2000, ar integrētiem ISO 9001, 9002 un 9004. Mūsu uzņēmuma noliktava atradīsies ļoti izdevīgā vietā – – Jūrmalas šosejas 5. kilometrā., kas nodrošinās labu piekļūšanu gan pircējiem, gan piegādātājiem, izvairoties no transporta sastrēgumiem Rīgas centrā. Ņemot vērā noliktavas uzbūvi pircēji preci varēs saņemt uzreiz pēc pavaddokumentu noformēšanas, turklāt viens no tuvākajiem uzņēmuma mērķiem ir līzinga piedāvāšana, sadarbībā ar “Hansa Leasing” , kas rastu iespēju pircējiem iegādāties preci, par to maksājot vēlāk. Pagaidām neviens no konkurentiem nepiedāvā tik zemas cenas produkciju, ņemot vērā apstākli, ka cementa tirdzniecība ir tikai viena no to darbības sfērām, kas savukārt paaugstina izmaksas, kā arī ņemot vērā, ka nav pilnībā optimizēta konkurējošo uzņēmumu darbība.
Pēc “Jūrmalas cements” darbības uzsākšanas tas saņem “Polskcement” oficiālā pārstāvja statusu Latvijā un Igaunijā uz 15 gadiem, kas mūsu uzņēmumam nodrošina monopolu šīs cementa fabrikas produkcijas izplatīšanai minētajās valstīs uz konkrēto laiku. Tas, savukārt, nosaka to, ka mēs varam attīstīties, noteikt cenas (cik to atļauj tirgus), un gūt peļņu.…
Biznesa plāns "Jūrmalas cements" plašā variantā.
- Biznesa plāns pēc vienkāršotās formas
- SIA "Jūrmalas cements"
- SIA “I.S.G.” biznesa plāns
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Biznesa plāns
Бизнес план для средней школы15
-
SIA "Kondo"
Бизнес план для средней школы11
-
Sporta un atpūtas centrs "Sporta prieks"
Бизнес план для средней школы12
-
SIA "Meistars"
Бизнес план для средней школы8
-
SIA ”Klucītis”
Бизнес план для средней школы7