Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
11,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:350166
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 15.11.2004.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 4 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Kopsavilkums    3
1.  Uzņēmuma apraksts    5
1.1.  Pamatinformācija    5
1.2.  Pamatdarbība, papilddarbība, vēsture    5
1.2.1.  Mērķi un uzdevumi    5
1.2.2.  Misija    5
1.2.3.  “Jūrmalas cements” veiksmes atslēgas    6
1.3.  Darbības uzsākšanas pārskats/ Vajadzības    6
1.3.1.  Kapitāls darbības uzsākšanai    6
2.  Pakalpojumu, preču raksturojums    7
2.1.  Produkta raksturojums    8
2.2.  Preču klasifikācija    8
2.3.  Preču sortiments, tā raksturojums    8
2.4.  Preču kvalitāte    9
2.5.  Preces dzīves cikls    9
2.6.  Preces raksturlielumi    9
3.  Tirgus analīze    9
3.1.  Tirgus raksturojums    10
3.2.  Tirgus rādītāji    10
3.2.1.  Tirgus ietilpība    11
3.3.  Mērķa tirgus raksturojums    11
3.4.  Tirgus nišas noteikšana un raksturojums    11
3.5.  Konkurentu analīze    12
3.5.1.  Konkurenti un to sniegtie pakalpojumi    12
3.5.2.  Konkurentu cenu politika    12
3.5.3.  Uzņēmuma gaidāmās pozīcijas tirgū    13
3.5.4.  SVID analīzes rezultāti    13
4.  Mārketinga stratēģija    14
4.1.1.  Cenu veidošanas elementi    14
4.1.2.  Cenu veidu programmas sastāvdaļas    15
4.2.  Preču realizācijas kanālu raksturojums    15
4.3.  Preču noieta veicināšanas pasākumi    15
4.4.  Reklāma    16
4.5.  Sabiedriskā viedokļa veidošana    16
5.  Uzņēmuma funkcionēšanas plāns    16
5.1.  Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums    16
5.2.  Uzņēmumā izmantotie resursi    17
5.3.  Uzņēmuma pamatkapitāls, pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi    18
5.4.  Uzņēmuma sagādes procesa raksturojums    18
6.  Uzņēmuma vadība    19
6.1.  Vadības organizācijas struktūra    19
6.1.1.  Vadības funkcijas un atbildība    20
6.2.  Uzņemumā nodarbinātās personas    21
6.2.1.  Darbinieku štatu saraksts    21
6.2.2.  Darbinieku atalgojums, motivācija    21
7.  Problēmas un risks    21
7.1.  Risks, tā veidi    22
7.2.  Risku mazinošie pasākumi    22
8.  Finansu informācija    23
8.1.  Peļņas zaudējumu aprēķins (saīsināts)    23
8.2.  Bilance    29
8.3.  Naudas plūsmas aprēķins    31
  Izmantotās literatūras saraksts    32
Фрагмент работы

“Jūrmalas cements” – cementa importētājs, vairumtirgotājs un mazumtirgotājs, atšķirībā no citiem tirgotājiem piedāvās vienreizēju cenas un kvalitātes apvienojumu, kas būs saistošs gan individuālam pircējam, gan mazumtirgotājiem, gan arī celtniecības uzņēmumiem. “Jūrmalas cements” ir atbilde nepietiekamas kvalitātes cementa izplatīšanai un pārdevējiem, kuri mēģina par augstu cenu pārdot cementu, turklāt neņemot vērā pircēju vēlmes un vajadzības. Pircēji vēlas: 1. par attiecīgu samaksu saņemt attiecīgas kvalitātes preci, turklāt noteiktā daudzumā un laikā; 2. nesaņemt neko tādu, kas neatbilst viņu prasībām; 3. ilgstošu un dinamisku sadarbību, ja viņu prasības un vēlmes tiek ievērotas.
Šībrīža konkurences pilnajos apstākļos, kļūst arvien grūtāk piesaistīt klientus piedāvājot tiem kaut ko jaunu, vēl nebijušu, bet “Jūrmalas cements” ir atradis Latvijas praksei jaunu pieeju cementam – cements tiek importēts lielā vairumā no Polijas rūpnīcas “Polskcement” , kas spēj nodrošināt augsti kvalitatīvu cementu (300.-600 . markas), turklāt par Latvijas patērētājiem saistošu cenu. “ Jūrmalas cements” piedāvās cementu patērētājam visizdevīgākajā iepakojumā (5kg 10kg 25kg 50kg (papīra maisos), kā arī 250kg 500kg un 1000kg lielos plastmasas un metāla konteineros), par kuru fasēšanu tiks noslēgts līgums ar “Polskcement”.
“Jūrmalas cements” būs pilnībā uz pircēju un kvalitāti balstīts uzņēmums, par ko liecina uzņēmuma vadības vēlme saņemt starptautisko kvalitātes sertifikātu – ISO9000:2000, ar integrētiem ISO 9001, 9002 un 9004. Mūsu uzņēmuma noliktava atradīsies ļoti izdevīgā vietā – – Jūrmalas šosejas 5. kilometrā., kas nodrošinās labu piekļūšanu gan pircējiem, gan piegādātājiem, izvairoties no transporta sastrēgumiem Rīgas centrā. Ņemot vērā noliktavas uzbūvi pircēji preci varēs saņemt uzreiz pēc pavaddokumentu noformēšanas, turklāt viens no tuvākajiem uzņēmuma mērķiem ir līzinga piedāvāšana, sadarbībā ar “Hansa Leasing” , kas rastu iespēju pircējiem iegādāties preci, par to maksājot vēlāk. Pagaidām neviens no konkurentiem nepiedāvā tik zemas cenas produkciju, ņemot vērā apstākli, ka cementa tirdzniecība ir tikai viena no to darbības sfērām, kas savukārt paaugstina izmaksas, kā arī ņemot vērā, ka nav pilnībā optimizēta konkurējošo uzņēmumu darbība.
Pēc “Jūrmalas cements” darbības uzsākšanas tas saņem “Polskcement” oficiālā pārstāvja statusu Latvijā un Igaunijā uz 15 gadiem, kas mūsu uzņēmumam nodrošina monopolu šīs cementa fabrikas produkcijas izplatīšanai minētajās valstīs uz konkrēto laiku. Tas, savukārt, nosaka to, ka mēs varam attīstīties, noteikt cenas (cik to atļauj tirgus), un gūt peļņu.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация