-
SIA "Lapsu ala"
Nr. | Название главы | Стр. |
KOPSAVILKUMS | 3 | |
1. | UZŅĒMUMA JURIDISKAIS STATUSS | 4 |
2. | TIRGUS ANALĪZE | 5 |
2.1. | Tirgus apraksts | 5 |
2.2. | PIEDĀVĀJUMU APSTĀKĻI | 5 |
2.1. | KONKURENTU ANALĪZE | 5 |
3. | MĀRKETINGA STRATĒĢIJA | 6 |
4. | UZŅĒMUMA FUNKCIONĒŠANAS DETALIZĒTS PLĀNS | 7 |
4.1. | Materiālais potenciāls | 7 |
4.2. | CILVĒKU POTENCIĀLS | 7 |
4.2.1. | Adminstratīvais potenciāls | 8 |
4.2.2. | Personāls | 8 |
4.3. | SIA organizatoriskā struktūra | 9 |
4.4. | Produktu(pakalpojumu raksturojums) | 9 |
4.5. | CENU METODES, PIEPRASĪJUMS | 10 |
4.6. | VIETA(SADALE) | 10 |
4.7. | PRODUKTA VIRZĪBA TIRGŪ | 10 |
4.7.1. | REKLĀMA | 11 |
4.7.2. | SABIEDRISKĀS ATTIECĪBAS | 11 |
5. | RISKS UN TĀ VADĪŠANA | 11 |
6. | FINANŠU KAPITĀLS | 12 |
6.1. | Pamatlīdzekļu vērtības aprēķins | 13 |
6.2.. | Pamatlīdzekļu nolietojumu aprēķins | 13 |
6.3. | Apgrozāmie līdzekļi | 13 |
6.4. | Uzņēmējdarbības uzsākšanas bilance | 14 |
6.5. | PERSONĀLA SKAITS UN SAMAKSA | 15 |
6.6. | ADMINSTRĀCIJAS IZMAKSU APRĒĶINS | 17 |
6.7. | PĀRDOŠANAS IZMAKSAS | 17 |
6.8. | RAŽOŠANAS NETIEŠĀS IZMAKSAS | 19 |
6.9. | UZŅĒMĒJDARBĪBAS KOPĒJĀS IZMAKSAS | 19 |
6.10. | NETO APGROZĪJUMS | 19 |
6.11. | NAUDAS PLŪSMAS PLĀNS | 21 |
6.12. | PEĻŅA VAI ZAUDĒJUMA APRĒĶINS | 23 |
6.13. | UZŅĒMĒJDARBĪBAS BEIGU GADA BILANCE | 23 |
6.14. | IENESĪGUMS JEB RENTABILITĀTE | 23 |
6.15. | SVID ANALĪZE | 23 |
BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS | 26 |
Uzņēmuma veiksmīgā funkcionēšanā liela nozīme ir tā popularitātei, tāpēc SIA „Lapsu ala” lielu uzmanību pievērš reklāmai vietējā mērogā.
Uzņēmums ir vēl jauns, bet ar potenciālām izaugsmes iespējām. SIA „Lapsu ala” atrodas ģeogrāfiski izdevīgā vietā klientu apkalpošanai. Salīdzinot ar konkurentiem mūsu uzņēmuma cenas ir gandrīz viszemākās, tāpēc iespējams klienti vēlēsies apmeklēt mūsu kafejnīcu.
Misija
Radīt tādus apstākļus, kuri ļautu cilvēkiem atpūsties un izbaudīt brīvos brīžus.
Mērķi
SIA „Lapsu ala” mērķis ir piesaistīt pēc iespējas vairāk klientu, tādā veidā nodrošinot uzņēmuma sekmīgu funkcionēšanu.
Uzdevumi
Nodrošināt klientiem augstas klases servisu, piedāvājot ēdināšanas pakalpojumus par konkurētspējīgu cenu.
Izprast un piepildīt klientu vēlmes, atbilstoši klientu pieprasījumam.
Veidot sadarbību ar, klientiem un sadarbības partneriem.
1.UZŅĒMUMA JURIDISKAIS STATUSS
Uzņēmuma pilns nosaukums:
Uzņēmuma pilns nosaukums Sabiedrība ar ierobežotu atbildību „Lapsu ala”. Uzņēmums ir reģistrēts Latvijas Republikas uzņēmumu reģistrā 2009.gada 19.martā.…
KOPSAVILKUMS 2009.gada.01.aprīlī ir dibināta sabiedrība ar ierobežotu atbildību (SIA), lai sniegtu sabiedriskās ēdināšanas pakalpojumus Latvijas un ārvalstu viesiem, tūristiem un strādniekiem. Uzņēmuma dibinātāji ir ieguldījuši savus finanšu un materiālos līdzekļus, kuru kopējā vērtība pārrēķinot naudas izteiksmē, ir 40.000 Ls, kas vajadzīgi, lai sāktu uzņēmuma darbību. Veicot nelielus pētījumus Jūrmalā sabiedrisko ēdināšanu jomā jāsaka, ka ļoti liela konkurence ir Majoru rajonā. Mellužu rajonā kur vēlamies attīstīt savu biznesu tiešie konkurenti mūs neapdraud. Ik vasaru Jūrmalu apmeklē liels skaits vietējo Latvijas tūristu un, protams, vairāki tūkstoši ārzemju viesu.
- IK "Margrietiņa"
- SIA "Lapsu ala"
- SIA "Zibeņstils"
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!SIA "Strādnieks"
Бизнес план для университета20
Оцененный! -
Investīciju un mārketinga plāns bāram “Šveiks”
Бизнес план для университета15
-
Atpūtas komplekss "xxxXxxx"
Бизнес план для университета25
Оцененный! -
Biznesa plāns uzņēmējdarbībā
Бизнес план для университета7
-
Biznesa plāns SIA "VA tehnoloģijas" - gāzbetona ražotne
Бизнес план для университета11