-
SIA "Last" biznesa plāns
Nr. | Название главы | Стр. |
Kopsavilkums | 4 | |
Ievads | 5 | |
1. | Pamatinformācija par uzņēmumu | 6 |
1.1. | Uzņēmuma pamatdati | 6 |
1.2. | Uzņēmuma darbības sfēra | 6 |
1.3. | Uzņēmuma īpašnieki, valde, pamatkapitāls | 7 |
1.4. | SIA „Dance Boy” uzņēmuma un pamatlīdzekļu raksturojums | 7 |
1.5. | Biznesa ideja un uzņēmuma dibināšanas idejas izcelsmes vēsture | 8 |
1.6. | Uzņēmuma misija, vīzija un mērķi | 10 |
2. | Uzņēmuma pakalpojumu apraksts | 11 |
2.1. | Uzņēmuma pakalpojumi, to apraksts un attīstības pakāpe | 11 |
2.2. | SIA „Dance Boy” pakalpojumu apraksts | 12 |
2.3. | Papildus servisi un pakalpojumi | 15 |
2.4. | Pakalpojumi, kurus plānots attīstīt nākotnē | 15 |
2.5. | Salīdzinājums ar konkurentu produktiem | 16 |
3. | Uzņēmuma vadība un personāls | 17 |
3.1. | Esošā organizācijas struktūra | 17 |
3.2. | Uzņēmuma vadība | 17 |
3.3. | Uzņēmuma darbinieki | 18 |
3.4. | Darbinieku atalgojums | 20 |
4. | Nozares un tirgus analīze | 24 |
4.1. | Nozares vispārējs apraksts | 24 |
4.2. | Nozares struktūra un darbojošies spēki | 25 |
4.2.1. | Tiešie konkurenti | 25 |
4.2.2. | Netiešie konkurenti | 26 |
4.3. | Tendences tirgū un potenciālā tirgus izaugsme | 28 |
4.3.1. | Aptaujas datu analīze | 28 |
4.3.2. | Ekonomisko rādītāju analīze | 30 |
4.4. | Konkurentu aktivitātes | 34 |
5. | Tirgus stratēģija | 35 |
5.1. | Mērķa tirgus un segmenti | 35 |
5.2. | Ieņēmumu loģika | 35 |
5.2.1. | Plānotie 1. ceturkšņa apjomi un ieņēmumi | 36 |
5.2.2. | Plānotie 2. ceturkšņa apjomi un ieņēmumi | 37 |
5.2.3. | Plānotie 3. ceturkšņa apjomi un ieņēmumi | 38 |
5.2.4. | Plānotie 4. ceturkšņa apjomi un ieņēmumi | 39 |
5.2.5. | Plānotie gada apjomi un ieņēmumi | 40 |
5.3. | Biznesa procesi | 41 |
5.3.1. | SIA „Last” nepieciešamo resursu uzskaite | 42 |
5.3.2. | SIA „Last” patērēto resursu izmaksas mēnesī | 43 |
5.3.3. | SIA „Last” patērēto resursu izmaksas gadā | 44 |
5.3.4. | Saimnieciskie un kancelejas izdevumi | 45 |
5.4. | Cenu stratēģija | 45 |
6. | Izplatīšanas stratēģija | 46 |
6.1. | Produktu izplatīšanas veids | 46 |
6.2. | Pārdošanas veicināšanas aktivitātes | 47 |
6.3. | Mārketinga izmaksas | 47 |
7. | Uzņēmējdarbības risku analīze | 48 |
7.1. | Uzņēmējdarbības riski un to ietekme | 48 |
7.2. | Būtisko risku novēršanas un mazināšanas pasākumu plāns | 49 |
8. | SVID analīze | 51 |
9. | Finanšu aprēķini un plāns | 52 |
9.1. | Peļņas/Zaudējumu aprēķins | 52 |
9.2. | Bilance | 60 |
10. | Secinājumi | 64 |
11. | Izmantotā literatūra | 65 |
12. | Pielikums | 66 |
Secinājumi
Vecpuišu un vecmeitu ballītes rīkošana ir nākusi no Krievijas, tikai mūsdienās cilvēki par to nezina. Ja kāzas ir viens no skaistākajiem brīžiem mūsu dzīvē, nav nekāds brīnums, ka daudzas tradīcijas ir saistītas ar to. Ne visas tradīcijas attiecas uz senajiem rituāliem, bet dažas izdzīvoja līdz mūsdienām, bet tikai mazliet izmainītā veidā. Mans uzņēmums piedāvās augstas kvalitātes pakalpojumus, jo man būs daudz tirgus “ienaidnieku”.
Sabiedrībā ir jaušams pieprasījums, taču, secinot pēc aptaujas, valda pamatīgs informācijas trūkums par kāzu pakalpojumu piedāvājumu.
Runājot par striptīza pakalpojumu, daudz kas ir atkarīgs no valsts politikas. 2009. gadā tika izdoti normatīvi, kuri ierobežo striptīza pakalpojumu reklamēšanu. Secinot pēc aptaujas datiem, gandrīz katrs jaunais cilvēks nevar iedomāties pirmskāzu ballīti bez striptīza. Diemžēl bez reklāmas būt veiksmīgam biznesā nav iespējams. Šajā jomā bizness varētu būt zaudējumos.
Pirms uzsākt uzņēmējdarbību šajā nozarē ir jāņem vērā arī ekonomiskais stāvoklis valstī. Lai arī jaunākie dati uzrāda nelielus uzlabojumus, taču joprojām var uzskatīt, ka situācija kopumā ir ne visai laba. Daudziem cilvēkiem šobrīd galvenais ir nodrošināt savas primārās vajadzības. No otras puses manis piedāvātais pakalpojums ir vairāk orientēts uz sabiedrības daļu ar ienākumiem virs vidējā līmeņa, tādēļ šie dati manu darbību varētu ietekmēt tikai daļēji.
Uzņēmējdarbībai šajā jomā ir vajadzīgi diezgan lieli līdzekļi. Ir nepieciešami profesionāli dejotāji, pasākumu vadītāji, telpu dekorējuma sastāvdaļas, jāīrē telpa, limuzīns un daudz cits. Mūsdienās ir salīdzinoši grūti dabūt kredītu, un tāpēc uzsākt biznesu nebūs tik viegli.
Risks pastāv vienmēr. Manā gadījumā pastāv pārāk liels risks, ka bizness nebūs veiksmīgs, jo tādi faktori, kā pieejamie līdzekļi, valsts politikas aizliegumi, tautas zemi ienākumi, konkurence un pieredzes trūkums biznesā neļauj biznesam veiksmīgi attīstīties. Jānogaida kāds laiks, kāmēr valstī stabilizēsies ekonomiskā situācija. Tikai tad manam izvēlētajam biznesam būs labvēlīga, veiksmīga un daudzsološa attīstība.
…
Biznesa plāna mērķis ir radīt uzņēmumu SIA „ Last ” , kas piedāvās Latvijas iedzīvotājiem pirmskāzu ballīšu rīkošanas pakalpojumus. Uzņēmuma galvenais mērķis ir nodrošināt kvalitatīvu un pārdomātu pirmskāzu ballīti tā, lai to varētu atcerēties līdz mūža beigām . Tiek izskatīti dažādi riski un aprēķini.
Pievienots 2. un 3.pielikums.
- Biznesa plāns
- Individuālās komersantes A.Zvirbules veikala "Dāvana" biznesa plāns
- SIA "Last" biznesa plāns
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Biznesa plāns uzņēmumam AS "Jelgavas maiznieks" 2007.gadam
Бизнес план для университета28
-
Biznesa plāns - skrituļslidu noma
Бизнес план для университета21
-
Biznesa plāns skaistumkopšanas salonam
Бизнес план для университета23
-
SIA "Rotaļa" biznesa plāns
Бизнес план для университета29
-
Biznesa plāns
Бизнес план для университета28