8.2 Mārketinga plāns
Domājot par kādiem mārketinga aktivitātēm, vispirms domāju par reklāmu internetā un par jauna salona atvēršanas prezentāciju klātienē ar potenciāliem klientiem. Pirmais, kas būs jādara – jāizveido Facebook lapu. Tas ir ērti, tas ir bezmaksas! Tur var ielikt visu informāciju, par atrašanas vietu, par cenām, par dažādām aktivitātēm, kā arī pielikt bildes, lai cilvēki uzreiz redzēja, kā izskatās salons. Tad, protams, būs jāizveido reklāmu internetā, lai Facebook lietotājiem tā uzreiz parādās, kad viņi skatās ziņas. Visticamāk, ka Imantas iedzīvotājus tas uzreiz ieinteresēs. Vispirms, jāliek informāciju par to, ka DRĪZ atvērsies jauns un moderns skaistumkopšanas salons Imantā! Tagad nav vajadzības braukt uz Rīgas centru mūsdienīgā un stilīga, un arī mājīgā skaistumkopšanas salonā, jo to var izdarīt Pardaugavā, Imantā! Imantas un tuvāko rajonu iedzīvotāji ietaupīs ne tikai laiku, bet arī naudu!
Jāliek informāciju pa to, ka būs skaistumkopšanas salona atvēršanas prezentācija. Prezentācijas laikā potenciālie klienti varēs nobaudīt uzkodas, baudīt šampanieša glāzi, kā arī piedalīties meistarklasei no mūsējiem speciālistiem. Šis mārketinga gājiens palīdzēs pēc iespējas vairākiem cilvēkiem iepazīsties ar jauno skaistumkopšanas salonu, un redzētu uz ko ir spējīgi mūsu meistari. Jau pēc šīs prezentācijas katrs atrisinās vai iet pie mums atkal, bet jau pēc pieraksta.
Facebook lapas attīstība un reklāma, kā arī jauna salona prezentācija, tas ir pirmais solis SIA “xxx” atpazīstamībai un popularitātei.
…