Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
8,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:902417
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 08.06.2011.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 16 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1. nodaļa.  Uzņēmuma apraksts    2
1.1.  Uzņēmuma juridiskais statuss    2
2. nodaļa.  Tirgus analīze    3
2.1.  Tirgus apstākļi    3
2.2.  Piedāvājuma apstākļi    3
3. nodaļa.  Mārketinga stratēģija    5
3.1.  uzņēmuma cenu politika    5
3.2.  Uzņēmuma misija un mērķi    6
3.3.  Uzņēmuma finanšu vajadzības    6
4. nodaļa.  Uzņēmuma funkcionēšanas plāns    7
4.1.  Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums    7
4.2.  Uzņēmumāizmantojamie resursi    7
4.3.  Uzņēmuma pamatlīdzekļi    7
4.4.  Uzņēmuma apgrozāmie līdzekļi    7
4.5.  uzņēmuma cilvēku potenciāls    8
5. nodaļa.  Mārketings    11
5.1.  Uzņēmuma preču un pakalpojumu raksturojums, funkcionālais uzdevums    11
5.2.  Produktu sortiments un tā raksturojums    11
5.3.  Produkta kvalitāte    12
5.4.  Produkta svarīgākie tehniskie un estētiskie rādītāji    12
5.5.  Preču tirdzniecības veicināšanas pasākumi    12
6. nodaļa.  Risks un tā vadīšana    13
6.1.  Risks, tā veidi, problēmas un riska mazināšanas pasākumi    13
7. nodaļa.  Finašu informācija    14
7.1.  Uzņēmuma pzmatlīdzekļi    14
7.2.  Pamatlīdzekļu nolietojums pēc lineārās metodes    14
7.3.  Peļņas un zaudējumu aprēķins    15
7.4.  Bilance    15
7.5.  Personāla skaits un apmaksa    16
7.6.  Pārdošanas apjoma un ieņēmumu plānošana    16
Фрагмент работы

Tā kā sveces, vīraku un eliksīrus pērk gandrīz visu vecuma group pārstāvji, varbūt vienīgi izņemot bērnus, kas tos iegādājas ļoti reti vai nemaz, tad SIA “LV” ir orientēts uz cilvķiem no 18 gadu vecuma. Potenciālie klienti ir visi Limbažu iedzīvotāji, Limbažu novada iedzīvotāji un iebraucēji.
Sveces, vīraku un eliksīrus iegādājas abu dzimumu pārstāvji – gan sievietes, gan vīrieši. Tomēr, pārsvarā vairāk sievietes.
Vērtējot potenciālos pircējus pēc to ienākumu līmeņa, SIA “LV” vairāk ir orientēts uz cilvēkiem ar vidējiem un lielākiem ienākumiem. Tā kā SIA “LV” veikalā iespējams iegādāties preces, kuru cenu diapasons ir plašs, sākot ar zemām cenām vienkāršam un mazākām svecēm un augstākām cenām – smalkākajiem eliksīriem, tad arī iedzīvotāji ar atšķirīgu ienākumu līmeni var atrast sev atbilstošas preces.
Būtībā jau nav īpaši svarīgas nacionālās un kultūras pazīmes, jo veikals ir orientēts gan uz latviešu, gan uz krievu tautības iedzīvotājiem (šīs divas tautības Latvijā ir vislielākās skaita ziņā).

2.2. Piedāvājuma apstākļi.
2.2.1. Knkurentu analyze.
SIA “LV” konkurentu ir ļoti maz, sevišķi Limbažu novadā un iespējams visā Vidzemē, ja nu vienīgi Rīgā. Vienīgie iespējamie konkurenti varētu būt veikali, kuri tirgo sveces:
• SIA “Vairis”
• SIA “Jāde”
• SIA “Maxima”

Tomēr šo veikalu prču klāsts ir ļoti niecīgs, kvalitātes, cenas un apkalpošanas līmenis ir salīdzinoši zems ar SIA “LV”, jo veikals tiek pozicionēts kā ekskluzīvs un atšķirīgs. …

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −6,98 €
Комплект работ Nr. 1243097
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация