-
SIA "Panda"
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 6 | |
1. | Uzņēmuma raksturojums | 7 |
1.1. | Uzņēmuma apraksts | 7 |
1.2. | Uzņēmuma darbības virzieni | 7 |
1.3. | Uzņēmuma misija | 8 |
1.4. | Mērķi | 8 |
1.4.1. | Stratēģiskie mērķi | 8 |
1.4.2. | Taktiskie mērķi | 9 |
1.5. | Organizācijas struktūra | 9 |
1.6. | Vadītāju pienākumi un tiesības | 10 |
2. | Iespēju un draudu matrica | 11 |
3. | Uzņēmuma ārējās vides analīze | 13 |
4. | Konkurētspējas novērtējums | 14 |
4.1. | Pakalpojumu pieprasījuma elastības novērtējums | 14 |
4.2. | Portera 5 spēku modelis | 15 |
4.3. | Portera matrica | 16 |
4.4. | Preces pozicionēšana | 17 |
4.5. | Ansofa matrica | 18 |
5. | Mārketinga Mix | 18 |
5.1. | Produkts | 18 |
5.1.1. | Pakalpojumu sniegšanas process | 18 |
5.1.2. | Pakalpojumu sniegšanas kvalitātes nodrošināšana | 19 |
5.1.3. | Bostonas konsultantu grupas matrica | 19 |
5.1.4. | Nozares dzīves cikls | 21 |
5.2. | Produkta virzība tirgū | 22 |
5.3. | Cena | 23 |
5.4. | Sadale | 23 |
6. | Finanšu analīze | 24 |
6.1. | Bilance | 24 |
6.3. | Peļņas un zaudējumu aprēķins | 26 |
6.4. | Koeficientu analīze | 26 |
Secinājumi | 27 | |
Izmantoto informācijas avotu saraksts | 28 |
Šī darba pētījuma tēma ir noskaidrot, vai ir izdevīgi atvērt skaistumkopšanas salonu Teikas rajonā un kāda būtu tā darbība. Tēmu izvēli noteica nozares straujā attīstība, kuras palēninājums tuvākajā laikā nav paredzams. Rīgā aizvien palielinās cilvēku skaits, kas savu izskatu vēlas uzticēt profesionāļiem. Tomēr veiktie pētījumi pierāda, ka Teikas rajonā piedāvājums ir nepietiekams un pieprasījums paliek neapmierināts- uzņēmuma potenciālie klienti.
Darba galvenais izstrādāšanas mērķis ir izpētīt uzņēmuma dibināšanas un pastāvēšanas iespējamību, kā arī noskaidrot tā attīstības gaitu tuvākajā nākotnē.
Uzņēmums SIA “Panda” nav liels un tomēr tā plānotā peļņa 2007. gadā ir 2831.95Ls (pirms nodokļiem).
Biznesa plāns neparedz lielus naudas līdzekļu ieguldījumus. Darbības efektivitāte tiek balstīta uz reklāmu un piedāvājumu, kas orientēts noteiktai cilvēku grupai. Potenciālie klienti- Teikas rajona iedzīvotāji ar vidējiem vai zemiem ienākumiem, kas vēlas pakalpojumus par relatīvi zemu cenu un ar vidēju kvalitāti.
Uzņēmuma turpmākā attīstība tiek balstīta uz piedāvājumu klāsta paplašināšanos. …
biznesa ekonomikas kursa darbs- biznesa plāns skaistumkopšanas salonam
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Individuālās komersantes A.Zvirbules veikala "Dāvana" biznesa plāns
Бизнес план для университета27
-
SIA "Liora"
Бизнес план для университета20
-
Sporta bāzes biznesa plāns
Бизнес план для университета32
-
SIA "Pa ceļam"
Бизнес план для университета29
Оцененный! -
SIA "Jūsu nodokļu konsultanti"
Бизнес план для университета21