Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
11,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:868506
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 08.02.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: Нет
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Kopsavilkums    4
1.  Uzņēmuma apraksts    3
1.1.  Pamatinformācija par uzņēmumu    3
1.2.  Uzņēmuma biznesa idejas vēsture    4
1.3.  Uzņēmuma misija un mērķi    4
2.  Uzņēmuma produkta raksturojums    5
2.1.  Uzņēmuma preču un pakalpojumu raksturojums, funkcionālais uzdevums un izmantošana    5
2.2.  Produkta sortiments un tā raksturojums    5
2.3.  Produkta kvalitāte, atbilstība kvalitātei    9
2.4.  Produkta/pakalpojuma tehniskie un estētiskie rādītāji    9
2.5.  Preces dzīves cikls    10
3.  Tirgus analīze    11
3.1.  Tirgus (nozares) vispārējais raksturojums    11
  2005.gada IKP struktūra Latvijā    12
  Mazumtirdzniecības specializētajos veikalos finansiālie rādītāji    15
3.2.  Mērķa tirgus segmentācija    16
3.3.  Konkurentu analīze    18
3.4.  Uzņēmuma gaidāmās pozīcijas tirgū, SVID analīze    20
4.  Mārketinga stratēģija    21
4.1.  Uzņēmuma cenu politika    21
4.2.  Preču realizācijas kanālu raksturojums    21
4.3.  Preču tirdzniecības veicināšanas pasākumi    22
4.3.1.  Reklāma    22
  Sabiedriskā viedokļa veidošana    23
5.  Uzņēmuma funkcionēšana jeb ražošanas plāns    24
5.1.  Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums    24
5.2.  Uzņēmuma pamatlīdzekļi un apgrozāmie līdzekļi    24
6.1.  Uzņēmuma vadības organizācijas struktūra    26
6.2.  Uzņēmumā nodarbinātais personāls    26
7.  Problēmas un risks    30
8.  Finanšu informācija    32
8.1.  Peļņas un zaudējumu aprēķins    32
8.2.  Bilance    33
8.3.  Naudas plūsma un kredīta atmaksas grafiks    34
Фрагмент работы

Katram potenciālajam uzņēmējam, kas vēlas uzsākt uzņēmējdarbību, skaidri jāapzinās, kādi resursi un kādā apjomā nepieciešami, lai nodrošinātu iecerētā uzņēmuma darbību, kā arī jāprot novērtēt sagaidāmas darbības rezultātus. Tātad jebkuram uzņēmējam jāmāk vadīt un kombinēt viņa rīcībā esošos dažādu veidu resursus, ņemot vērā tirgus prasības. Šai procesā kā drošs līdzeklis var kalpot kvalitatīvi izstrādāts biznesa plāns.
Biznesa plāns ir stratēģiskā plāna veids, kurā noteiktas uzņēmējdarbības idejas, projekta īstenošanas mērķi, taktika un sagaidāmie rezultāti noteiktam laika periodam.
Biznesa plānam ir vairākas galvenās funkcijas. Svarīgākā funkcija – tas ir plāns, kuru var lietot, lai attīstītu idejas par sava biznesa īstenošanu. Tā ir iespēja izstrādāt stratēģiju un “izdarīt kļūdas uz papīra” nevis reālā dzīvē, apskatot firmu no visām pusēm. Otrkārt, šīs plāns ir retrospektīvs instruments, ar kura palīdzību uzņēmējs var novērtēt firmas reālo darbību laika gaitā. Trešais biznesa plāna rakstīšanas iemesls ir naudas sagādāšana jeb kredīta saņemšana Hansabankā 9000 Ls apmērā. Tādos gadījumos biznesa plāna esamība ir obligāta prasība.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация