Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
8,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:345867
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 21.04.2008.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 11 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    4
  Kopsavilkums    5
1.  Uzņēmējdarbības pamatojums    6
1.1.  Informācija par uzņēmumu un tā stratēģiju    6
1.2.  Uzņēmuma vadība un tā personāls    7
1.2.1.  Vadības struktūra    7
1.2.2.  Uzņēmuma personāla sastāvs    7
1.2.3.  Darba samaksa un darba laiks    8
1.3.  Preces un pakalpojumi    9
1.4.  Mārketinga plāns    11
1.4.1.  Tirgus vispārējais raksturojums    11
1.4.2.  Mērķa tirgus noteikšana    11
1.4.3.  Konkurentu analīze    11
1.4.4.  Uzņēmuma cenu politika    12
1.4.5.  Pakalpojumu pārdošanas un apgrozījuma apjoma prognoze    14
1.4.6.  Pārdošanas veicināšanas pasākumi. Reklāma    15
1.5.  Uzņēmuma funkcionēšana    16
1.5.1.  Uzņēmuma atrašanās vietas raksturojums    16
1.5.2.  Uzņēmuma pamatlīdzekļu raksturojums    16
1.6.  Iespējamie riska faktori un problēmas, to risinājums    16
2.  Uzņēmuma finanšu plāns    18
2.1.  Peļņas vai zaudējumu aprēķins    18
2.2.  Naudas plūsmas plāns    21
2.3.  Uzņēmuma bilance    22
2.4.  Plānoto rezultātu novērtējums    23
2.4.1.  Rentabilitātes rādītāju analīze    23
2.4.2.  Likviditātes rādītāju analīze    23
  Nobeigums    24
  Bibliogrāfiskais saraksts    25
Фрагмент работы

Katrs uzņēmums, kurš vēlas veidot savu uzņēmumu noteiktā sfērā pirmais solis, lai to īstenotu ir jāizveido biznesa plāns.
Taču, lai cik kvalitatīvi biznesa plāns tiek izstrādāts, tas vēl nenozīmē, to, ka uzņēmums darbosies tā, kā uzņēmējs ir iecerējis. Lai īstenotu biznesa plānu uzņēmējam jāprot vadīt un kombinēt viņa rīcībā esošos dažāda veida resursus, ņemot vērā tirgus prasības. Tātad potenciālajiem un esošajiem uzņēmējiem nepārtraukti jāseko un jāanalizē esošie tirgus apstākļi attiecīgajā sfērā un jācenšas izstrādāt optimālāko darbības stratēģiju un taktiku, lai sasniegtu noteiktos mērķus.
Mācību literatūrā biznesa plāns tiek definēts šādi: biznesa plāns ir stratēģiska plāna veids, kurā noteiktas uzņēmējdarbības idejas, projekta īstenošanas mērķi, taktika un sagaidāmie rezultāti noteiktam laika periodam [1. – 5.lpp.]. Atkarībā no tā cik ilgam laika periodam tiek plānots biznesa plāns ir jānosaka mērķi. Par cik SIA “SMAIDIŅŠ” biznesa plāns ir izstrādāts vienam gadam, tad tika noteikts operatīvais mērķis – nodrošināt kapitāla rentabilitāti 100% apmērā pirmā darbības gada laikā.…

Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация