Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
8,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:788987
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 07.05.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 1 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Kopsavilkums    4
1.  Uzņēmuma apraksts    5
2.  Pakalpojuma raksturojums    6
3.  Tirgus analīze    8
4.  Mārketinga stratēģija    13
5.  Uzņēmuma funkcionēšana    15
6.  Uzņēmuma vadība un personāls    19
7.  Risks un problēmas    21
8.  Finanšu informācija    23
  Izmantotā literatūra    26
Фрагмент работы

2005. gada 19. martā ir dibināta sabiedrība ar ierobežotu atbildību “Stara”, kuras pamatdarbība ir lauku mājas dibināšana. Lauku māja atradīsies Latgalē, Nirzas pagastā.
Uzņēmuma dibinātāji ir ieguldījuši savus finanšu un materiālos līdzekļus, kuru kopējā vērtība, pārrēķinot naudas izteiksmē, ir 15000 Ls.
Veicot nelielus pētījumus, atklājās, ka Nirzas rajonā ir divas tūristu bāzes un viena lauku sēta ar darba pieredzi, bet pieprasījums pēc viesnīcu pakalpojumiem pieaug ik gadu pateicoties tam, ka Nirzas rajons atrodas tūrisma attīstībai ļoti izdevīgā vietā.
Mūsu lauku mājā varēs rīkot pieņemšanas, viesības u.c. pasākumus. Uzņēmums mēģinās noslēgt sadarbības līgumus ar vairākām tūrisma firmām par tūristu grupu izmitināšanu tieši SIA “Stara”. Tas, protams, palielinātu uzņēmuma apgrozījumu un ieņēmumus.
Uzņēmuma veiksmīgā funkcionēšanā liela nozīme ir tā popularitātei, tāpēc SIA “Stara” lielu uzmanību pievērsīs reklāmai - gan vietējā, gan valsts un starptautiskajā mērogā.
SIA “Stara” mērķis ir piesaistīt pēc iespējas vairāk klientu, tādā veidā nodrošinot uzņēmuma sekmīgu funkcionēšanu un ienākumu gūšanu. Uzņēmums par ļoti svarīgu uzskata augstas kvalitātes pakalpojumu sniegšanu un klientiem pieejamās cenām, kas nodrošinās uzņēmuma ienākumu gūšanu un līdz ar to sasniegt tādu uzņēmuma izvirzītu mērķi kā peļņas gūšanu.
Biznesa plānā parādīšu vispārējo informāciju par uzņēmumu, kā arī uzņēmuma darbību. Tiks sniegta plaša informācija par piedāvātiem pakalpojumiem. Tiks veikta tirgus analīze un analizēti lielākie konkurenti. Lai izprastu priekšrocības, trūkumus, iespējas un draudus tiks veikta SVID analīze. Uzņēmums ir pavisam jauns, līdz ar to ir nepieciešama reklāma. Biznesa plānā izanalizēju reklāmas veidus un sastādīju reklāmas budžetu. …

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −12,77 €
Комплект работ Nr. 1175437
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация