Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
9,99 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:383273
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 01.06.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 6 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma raksturojums    4
1.1.  Uzņēmuma nosaukums, īpašnieki, atrašanās vieta, darba laiks    4
1.2.  Piedāvātās preces un pakalpojumi    4
1.3.  Misija un galvenie uzņēmumi mērķi    5
2.  Tirgus analīze    6
2.1.  Potenciālie klienti    6
2.2.  Tirgus segmentācija    6
2.3.  Potenciālo klientu aptauja    8
2.4.  Konkurenti    10
2.5.  Konkurentu rasturojums    11
2.6.  Konkurentu analīze    12
3.1.  Ēdinašanas uzņēmuma platības aprekins    14
3.2.  Apmeklētāju skaita aprēķins    14
4.  Ražošanas plāns    16
4.1.  Ēdienkarte, dzērienu karte    16
4.2.  Kvalitātes kontroles pasākumi    18
5.  Mārketinga plāns    19
5.1.  Cenas noteikšana, atlaižu piemērošana    20
5.2.  Atlaides    20
5.3.  Raklāma    21
5.4.  Logo    22
6.  Finanšu plāns    23
6.1.  Vienreizējās izmaksa    23
6.2.  Ikmēneša izmaksas    24
6.3.  Peļņas gūšanas plāns uz 5 gadiem    27
6.4.  Kredīts    29
6.5.  Peļņas gūsanas grafiks    29
7.  Jaunas kafejnīcas virzīšana tirgū    30
8.  SVID analīze jaunajai kafejnīcai    34
9.  Risks    36
10.  Kopsavilkums    37
11.  Izmantotā literatūra    38
Фрагмент работы

KOPSAVILKUMS
Sākumā, domājot par mārketinga plāna izstrādi, sākam interesēties par uzņēmējdarbības attīstību Latvijā, mēs vācām un apkopojam dažādus materiālus šajā sakarā. Jo īpaši mūsu uzmanība tika vērsta uz uzņēmumu stāvokli un veidošanos valsts lielākajās pilsētās, kas ir ārpus Rīgas, ar mērķi būt informētiem par biznesa un ekonomisko attīstību laikā, kad dibināsim paši savu uzņēmumu.
Vairāk šo informāciju aplūkojot un izdarot skaitliskus uzmetumus par finansu līdzekļu nepieciešamību un iespējamo peļņu, kopīgi nonācām pie secinājuma, ka pēc kafejnīcas mājas virtuves gaumē Salaspilī būtu pietiekoši liels pieprasījums, lai šo domu izvērstu plašākā plānā un veiktu tās realizāciju dzīvē. Darbu rakstot un veicot vairākus pētījumus sakarā ar vietējo tirgu Salaspilī, mēs tikai arvien vairāk pārliecinājāmies par šīs domas vēlamo realizāciju un rentabilitāti. Tāpat arī mēs veicām izpēti par konkurentu attīstību, to darbību, pakalpojumiem, kvalitāti. Paši apmeklējām tāda tipa uzņēmumus un centāmies atrast viņu labākās īpašības, no kā varētu mācīties, un arī kļūdas, no kā piesargāties, to visu apskatot ļoti kritiski.
Paveicot visu darbu, pašiem mums radījās, ka mūsu projektu var rezlizēt īstajā dzīvē. Protams, sekojot ekonomikas izmaiņam arī turpmāk, kā arī tirgus pierprasījumam, mēs varēsim sīkāk izpētīt visus mūsu trūkumus, lai nākotnē mēs varētu realizēt savu plānu cik vien veiksmīgāk tas varētu būt.
.…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −12,98 €
Комплект работ Nr. 1323126
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация