-
SIA "X" kafejnīca mājas gaumē
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1. | Uzņēmuma raksturojums | 4 |
1.1. | Uzņēmuma nosaukums, īpašnieki, atrašanās vieta, darba laiks | 4 |
1.2. | Piedāvātās preces un pakalpojumi | 4 |
1.3. | Misija un galvenie uzņēmumi mērķi | 5 |
2. | Tirgus analīze | 6 |
2.1. | Potenciālie klienti | 6 |
2.2. | Tirgus segmentācija | 6 |
2.3. | Potenciālo klientu aptauja | 8 |
2.4. | Konkurenti | 10 |
2.5. | Konkurentu rasturojums | 11 |
2.6. | Konkurentu analīze | 12 |
3.1. | Ēdinašanas uzņēmuma platības aprekins | 14 |
3.2. | Apmeklētāju skaita aprēķins | 14 |
4. | Ražošanas plāns | 16 |
4.1. | Ēdienkarte, dzērienu karte | 16 |
4.2. | Kvalitātes kontroles pasākumi | 18 |
5. | Mārketinga plāns | 19 |
5.1. | Cenas noteikšana, atlaižu piemērošana | 20 |
5.2. | Atlaides | 20 |
5.3. | Raklāma | 21 |
5.4. | Logo | 22 |
6. | Finanšu plāns | 23 |
6.1. | Vienreizējās izmaksa | 23 |
6.2. | Ikmēneša izmaksas | 24 |
6.3. | Peļņas gūšanas plāns uz 5 gadiem | 27 |
6.4. | Kredīts | 29 |
6.5. | Peļņas gūsanas grafiks | 29 |
7. | Jaunas kafejnīcas virzīšana tirgū | 30 |
8. | SVID analīze jaunajai kafejnīcai | 34 |
9. | Risks | 36 |
10. | Kopsavilkums | 37 |
11. | Izmantotā literatūra | 38 |
KOPSAVILKUMS
Sākumā, domājot par mārketinga plāna izstrādi, sākam interesēties par uzņēmējdarbības attīstību Latvijā, mēs vācām un apkopojam dažādus materiālus šajā sakarā. Jo īpaši mūsu uzmanība tika vērsta uz uzņēmumu stāvokli un veidošanos valsts lielākajās pilsētās, kas ir ārpus Rīgas, ar mērķi būt informētiem par biznesa un ekonomisko attīstību laikā, kad dibināsim paši savu uzņēmumu.
Vairāk šo informāciju aplūkojot un izdarot skaitliskus uzmetumus par finansu līdzekļu nepieciešamību un iespējamo peļņu, kopīgi nonācām pie secinājuma, ka pēc kafejnīcas mājas virtuves gaumē Salaspilī būtu pietiekoši liels pieprasījums, lai šo domu izvērstu plašākā plānā un veiktu tās realizāciju dzīvē. Darbu rakstot un veicot vairākus pētījumus sakarā ar vietējo tirgu Salaspilī, mēs tikai arvien vairāk pārliecinājāmies par šīs domas vēlamo realizāciju un rentabilitāti. Tāpat arī mēs veicām izpēti par konkurentu attīstību, to darbību, pakalpojumiem, kvalitāti. Paši apmeklējām tāda tipa uzņēmumus un centāmies atrast viņu labākās īpašības, no kā varētu mācīties, un arī kļūdas, no kā piesargāties, to visu apskatot ļoti kritiski.
Paveicot visu darbu, pašiem mums radījās, ka mūsu projektu var rezlizēt īstajā dzīvē. Protams, sekojot ekonomikas izmaiņam arī turpmāk, kā arī tirgus pierprasījumam, mēs varēsim sīkāk izpētīt visus mūsu trūkumus, lai nākotnē mēs varētu realizēt savu plānu cik vien veiksmīgāk tas varētu būt.
.…
Biznesa plāns SIA X kafejnīca mājas gaumē SATURS Ievads 1. Uzņēmuma raksturojums. 1.1. Uzņēmuma nosaukums, īpašnieki, atrašanās vieta, darba laiks 1.2. Piedāvātās preces un pakalpojumi 1.3. Misija un galvenie uzņēmumi mērķi 2. Tirgus analīze 2.1. Potenciālie klienti 2.2. Tirgus segmentācija 2.3. Potenciālo klientu aptauja 2.4. Konkurenti 2.5. Konkurentu rasturojums 2.6. Konkurentu analīze 3. Uzņēmuma proektēšana 3.1. Ēdinašanas uzņēmuma platības aprekins 3.2. Apmeklētāju skaita aprēķins 4. Ražošanas plāns 4.1. Ēdienkarte, dzērienu karte 4.2. Kvalitātes kontroles pasākumi 5. Mārketinga plāns 5.1. Cenas noteikšana, atlaižu piemērošana 5.2 Atlaides 5.3. Raklāma 5.4. Logo 6. Finanšu plāns 6.1. Vienreizējās izmaksa 6.2. Ikmēneša izmaksas 6.3. Peļņas gūšanas plāns uz 5 gadiem 6.4. Kredīts 6.5 Peļņas gūsanas grafiks 7. Jaunas kafejnīcas virzīšana tirgū 8 SVID analīze jaunajai kafejnīcai 9. Risks 10. Kopsavilkums 11. Izmantotā literatūra
- Bērnu kafejnīca "Pasaciņa"
- SIA "X" kafejnīca mājas gaumē
- Viesu mājas izveidošana
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Viesu mājas izveidošana
Бизнес план для университета10
-
Bērnu kafejnīca "Pasaciņa"
Бизнес план для университета30
-
Biznesa plāns TV un mājas kinozāļu ražošanai un realizācijai
Бизнес план для университета25
Оцененный! -
Atpūtas komplekss "Laima"
Бизнес план для университета31
Оцененный! -
Kafejnīca "Stīgas"
Бизнес план для университета8