Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
11,49 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:234503
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 17.11.2021.
Язык: Латышский
Уровень: Средняя школа
Литературный список: 5 единиц
Ссылки: Не использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Kopsavilkums    3
1.  Vispārējs uzņēmuma apraksts    4
1.1.  Uzņēmuma apraksts    4
1.2.  Atrašanās vieta    5
1.3.  Misija un galvenie uzņēmuma mērķi    5
2.  Preču un pakalpojuma raksturojums    7
2.1.  Preču apraksts    7
2.2.  Pakalpojuma apraksts    8
3.  Tirgus analīze    9
3.1.  Mērķa tirgus    9
4.  Konkurentu raksturojums    11
5.  Mārketinga plāns    13
5.1.  Realizācijas kanāli    13
5.2.  Cenu veidošanas stratēģija    13
5.3.  Preces virzīšana tirgū    13
6.  Uzņēmuma darbības plāns    15
7.  Uzņēmuma vadības plāns    16
8.  Riska faktori, to analīze, novēršanas stratēģija    17
9.  SVID analīze    18
10.  Finanšu plāns    19
10.1.  Uzņēmuma realizācijas ieņēmumi    19
10.2.  Pastāvīgās (netiešās) izmaksas    19
10.3.  Darbinieku algas aprēķins mēnesī    20
10.4.  Nodokļu aprēķins mēnesim    21
10.5.  Uzņēmuma bilance    21
10.6.  Naudas plūsmas plāns    22
10.7.  Uzņēmuma peļņas un zaudējuma aprēķins    23
10.8.  Uzņēmuma pašu kapitāla rentabilitātes aprēķins    23
10.9.  Pamatlīdzekļu amortizācijas aprēķins    24
10.10.  Pamatlīdzekļu un apgrozāmo līdzekļu vērtību atšifrējums    25
11.  Plānoto rezultātu novērtējums    26
  Izmantotā literatūra    27
  Pielikums    28
Фрагмент работы

5. MĀRKETINGA PLĀNS
5.1 Realizācijas kanāli
SIA „MariGold” plāno pārdot savu saražoto preci gan savā veikalā „MariGold”, kas atradīsies Rīgas centrā, XXX, gan interneta veikalā - www.marigold.com. Kad uzņēmums gūs popularitāti sabiedrībā un tā prece būs pieprasīta, tad prece tiks pārdota arī ar aģenta palīdzību Latvijas lielākā pilsētās, izņemot Rīgu - Daugavpilī, Liepājā, Ventspilī, Jūrmalā un citās pilsētās, kuru iedzīvotājiem nebūs iespējam apmeklēt veikalu Rīgā un interneta veikalu. Ja citās Latvijas pilsētās „MariGold” preces būs pieprasītas, tad uzņēmums atvērs arī citviet Latvijā „MariGold” veikalus.

5.2 Cenu veidošanas stratēģija
No cenu veidošanas stratēģijas ir atkarīgs uzņēmuma izdevumu segšana, ienākumi un peļņa. SIA „MariGold” veidojot preču cenu, ņems vērā šādus faktorus:
• Uzņēmuma izmaksas,
• Konkurentu cenas,
• Piedāvājumu un pieprasījumu,
• Nodokļu politiku.
Galvenokārt preci jābūt tādai cenai, kas segs visus izdevumus un dos peļņu.

5.3 Preces virzīšana tirgū
Lai preci virzītu tirgū uzņēmums izmantos reklāmu, lai piesaistītu patērētājus un dotu tiem izsmeļošu informāciju. SIA „MariGold” sākotnēji reklamēs radio reklāmās, sociālajos tīklos, informācijas bukletos un televīzijā. Kad uzņēmums gūs panākumus, reklāma jau sastāvēs no klientu atsauksmēm. Protams, veikala skatlogos būs lieli reklāmas plakāti, kurus ir viegli ieraudzīt no attāluma un kas piesaista uzmanību.
Reklāma radio un televīzijā būs pirmajā uzņēmuma darbības mēnesi. Informācijas bukleti tiks izdalīti Rīgas centrā, pie centrālās stacija, katra mēneša 15. datumā (datums var tikt mainīts). Savukārt, sociālajos tīklos (facebook.com, draugiem.lv, twitter.com) uzņēmums izveidos savus kontus, kuros reklāma būs pastāvīga un kuros tiks izsludināti dažādi konkursi, akcijas piedāvājumi un citi tamlīdzīgi pasākumi.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация