-
Teleraidījuma biznesa plāns
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 1 | |
Kopsavilkums | 2 | |
1. | Ieceres pamatojums | 3 |
1.1. | Pamatinformācija par uzņēmumu | 3 |
Uzņēmuma darbības apraksts
Uzņēmuma pilns nosaukums ir sabiedrība ar ierobežoto atbildību Vēsture Modē.
Uzņēmums tiks dibināts 2010. gada aprīlī un plāno uzsākt savu darbību 2010. gada 5. maijā. Uzņēmuma darbības veids – teleraidījuma par modi ražošana.
Pašreiz likumdošana neparedz nekādu īpašu šķēršļu teleraidījuma atvēršanai.
Uzņēmuma izveidošanai īpašnieks paredz izmantot pašu naudas līdzekļu Teleraidījuma pamatkapitāls ir 2500 Ls. Uzņēmumam ir viens īpašnieks Denis Denisov.
Teleraidījuma tiks stāstīts par modes vēsture un to proecēšanu uz mūsdienu modes tendencēm. Skatoties tādu raidijumu cilvēks var relaksēties mājās un arī uzzināt kaut ko jaunu un interesantu. Sponsors jeb reklāmas dēvējs var izmantot šos apstākļus lai piedavātu savu produkciju vai pakalpojumus raidījuma laikā.
Teleraidījuma stratēģiskais mērķis: nodrošināt teleraidījuma popularitāti un kapitāla ienesīgumu ne mazāk par 50%.
Uzņēmuma taktika:
1.Teleraidījuma regulāra ražošana.
2.Teleraidījuma kvalitātes pilnveidošana.
3.Imidža popularizēšana.
Papildus tam^
izveidot kvalitatīvas informācijas ievākšanas un apmaiņas metodes, kas saistītas ar modes vēsturi un modes tendencēm;
izzināt sīkāk un precīzāk skatītāju vēlmes, veicot regulāras aptaujas un citas mērķa aktivitātes;
realizēt reklāmas kampaņas laikrakstos un citos masu informācijas līdzekļos;
piesaistīt naudas un nemateriālos līdzekļus, palielinot uzņēmuma apgrozāmos līdzekļus;
izzināt alternatīvus sponsora preces reklamēšanas variantus, tādējādi uzlabojot teleraidījuma reklamas platformas sortimentu.
1.2. Uzņēmuma piedāvātās preces un pakalpojumi
Teleraidījuma producents izvēle nodarboties ar teleraidījumu sezonas ražošanu, kura tiek radīts modes vēsture, un modes vēstures projekcija uz mūsdienu modi. Veicot mutisku aptauju iedzīvotāju vidū, tika secināts, ka lielākā daļa iedzīvotāji vēlētos skatīties kaut ko interesantu par modi, ar faktiem un piemēriem, bet ne tikai modes skati bez izkaidrošanas.
Tādējādi balstoties uz to, ka teleraidījuma īpašniekam ir ekonomiskā izglītība un lielā pieredze massmedia un televizījā, tirgus vide bija labvēlīga šādas uzņēmējdarbības organizēšanai. Uzņēmuma razõts teleraidījumu serija tiks piedavāta reklāmas devējiem, kuri grib lai viņu produkts tiek pozicionēts interesanta raidījuma laikā. …
Biznesa plāns izstrādāts, lai pārbaudītu teleraidījuma „Modes Vēsture” dzīvotspēju Rīga, Latvijā. Iecere saistīta ar teleraidījuma atvēršanu latvijas televīzijas kanālā.. Biznesa plāns sastādīts 2010. gadam. Idejas īstenošanai nepieciešams kapitāls 2500 Ls, ko plāno ieguldīt uzņēmuma dibinātāji, tā skaitā mantiskais ieguldījums 2000Ls (datori un iekārtas) un 500 Ls naudas līdzekļi. Plānotais neto apgrozījums pirmajā darbības 2010. gadā ir 33575 Ls, kopējo uzņēmējdarbības izmaksu summa 29268.75 Ls. Teleraidījuma peļņa peļņa pirms nodokļiem 4306,25 Ls, bet sagaidāma tīra peļņa sastāda 3660.31 Ls. Uzņēmuma naudas plūsma parāda, ka uzņēmums sāks savu darbību 2010. gada 1. maijā ar 445.30 Ls naudas atlikumu, perioda paliks 693,44 Ls. Dibinātāju ieguldītā kapitāla ienesīgums ir 172%, bet atmaksāšanas laiks 6.6 mēneši. Viena no lielākajiem teleraidījuma problēmam ir tagadējā ekonomiskā situācijā Latvijā, kad uzņēmumi nejūtas droši par savu nākotni un var izlemt ieekonomēt uz reklāmas izdevumiem. Kā viens no problēmas risinājumiem varētu būt lielo teleraidījumu reklāmu un anonsu rotācijas periods un frekvence telekanālā, kas stimulēs pieprāsījumu pēc teleraidījuma „Mode vēsturē” pakalpojumiem.
- Biznesa plāns
- Teleraidījuma biznesa plāns
- Uzņēmuma biznesa plāns
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Biznesa plāns
Бизнес план для университета24
-
Uzņēmuma biznesa plāns
Бизнес план для университета10
-
Radio "Boss" biznesa plāns
Бизнес план для университета14
-
Komercdarbības (biznesa) plāns SIA "Bicepss"
Бизнес план для университета44
-
SIA "Fotostils" biznesa plāns
Бизнес план для университета29