-
Veselības smūtīju bārs
2011–2015 гг.
Nr. | Название главы | Стр. |
1. | Kopsavilkums | 4 |
2. | Uzņēmuma raksturojums | 7 |
2.1. | Uzņēmējdarbības forma | 8 |
2.2. | Uzņēmuma iespējamo panākumu iemesls | 8 |
2.3. | Biznesa idejas un produkta apraksts | 9 |
3. | Pakalpojumu apraksts | 11 |
3.1. | Biznesa uzsākšanai nepieciešamie resursi | 12 |
3.2. | Produkta attīstības pakāpe | 13 |
3.3. | Produkta kvalitatīvie rādītāji | 13 |
4. | Uzņēmuma vadība un personāls | 14 |
5. | Nozares analīze | 16 |
5.1. | Tirgus analīze | 17 |
5.2. | Tirgus attīstības tendences | 17 |
5.3. | Tirgus stratēģija | 21 |
5.4. | Mārketinga plāns | 22 |
5.5. | Uzņēmuma tiešie konkurenti | 22 |
5.6. | Uzņēmuma netiešie konkurenti | 24 |
6. | Finanšu plānošana | 25 |
6.1. | Pieņēmumi uz kuriem balstās finanšu prognoze | 25 |
6.2. | Peļņas vai zaudējumu aprēķins | 25 |
6.3. | Bilance | 25 |
6.4. | Naudas plūsmas pārskats | 25 |
7. | SVID analīze | 26 |
8. | Galvenie uzņēmuma riski | 28 |
8.1. | Galvenie riska faktori un problēmas | 29 |
8.2. | Galvenie riska faktoru mazināšanas iespējas | 29 |
Bibliogrāfija | 31 |
8. Galvenie uzņēmuma riski
1. Iedzīvotāju pirktspējas risks
Risks, ka iedzīvotāju pirktspējas samazināšanās rezultātā manam uzņēmumam var nākties samazināt vai mainīt piedāvāto pakalpojumu klāstu, mainās cilvēku vērtību sistēma un krītas iedzīvotāju morāle, kā rezultātā pieaug slodze tiesībsargājošām iestādēm un sociāli grūtāka kļūst klientu apkalpošana.
2. Darba plānošanas efektivitātes risks
Risks, ka darbu izpildes plānošana netiek veikta, ir formāla, nav sasaistīta ar uzņēmuma darbības mērķiem, nav noteiktas atbildīgās personas darbu izpildei, kā rezultātā darbu izpilde notiek haotiski, ilgstoši un nelietderīgi patērē iestādes resursus, rodas darbinieku pārslodzes.
3. Priekšizpētes pietiekamības risks
Risks, pirms darba uzsākšanas nav pietiekami kvalitatīvi veikta priekšizpēte par plānotā rezultāta (pakalpojuma, normatīvā regulējuma, projekta utt.) lietderību, finansiālo izdevīgumu, alternatīvām iespējām, ārējām prasībām, efektīvākiem ieviešanas variantiem utt., kā rezultātā var tikt nelietderīgi tērēti uzņēmuma resursi strādājot pie rezultātiem, kas nenesa sagaidīto vērtību vai nesasniedz definētos mērķus. Risks, ka uzņēmumam var nebūt pieejami aktuāli, pareizi, pietiekami dati, lai veiktu nepieciešamo problēmas analīzi, dati var tikt nepareizi izvēlēti un interpretēti, lai identificētu un raksturotu cēloni un problēmu.
4. Klientu apkalpošanas kvalitātes risks
Risks, ka procesi nav vērsti uz klientu apkalpošanas kvalitāti, nav definēts vienots klientu apkalpošanas standarts, personāls nav pietiekami kompetents klientu apkalpošanai, klientu apkalpotājiem ir dažādas pieejas un redzējums / normu interpretācija, netiek pilnvērtīgi uzraudzīta klientu apkalpošanas kvalitāte (piemēram, klientu sūdzību saturiskā analīze), lai pilnveidotu klientu apkalpošanu atbilstoši klientu vajadzībām. Nepilnvērtīgi ir identificētas iestādes klientu grupas, kuru vajadzībām pielāgot dažādos klientu apkalpošanas procesus.
…
Biznesa plāns Saturs 1. Kopsavilkums 4 2. Uzņēmuma raksturojums 7 2.1. Uzņēmējdarbības forma 8 2.2. Uzņēmuma iespējamo panākumu iemesls 8 2.3. Biznesa idejas un produkta apraksts 9 3. Pakalpojumu apraksts 11 3.1. Biznesa uzsākšanai nepieciešamie resursi 12 3.2. Produkta attīstības pakāpe 13 3.3. Produkta kvalitatīvie rādītāji 13 4. Uzņēmuma vadība un personāls 14 5. Nozares analīze 16 5.1. Tirgus analīze 17 5.2. Tirgus attīstības tendences 17 5.3. Tirgus stratēģija 21 5.4. Mārketinga plāns 22 5.5. Uzņēmuma tiešie konkurenti 22 5.6. Uzņēmuma netiešie konkurenti 24 6. Finanšu plānošana 25 6.1. Pieņēmumi uz kuriem balstās finanšu prognoze 25 6.2. Peļņas vai zaudējumu aprēķins 25 6.3. Bilance 25 6.4. Naudas plūsmas pārskats 25 7. SVID analīze 26 8. Galvenie uzņēmuma riski 28 8.1. Galvenie riska faktori un problēmas 29 8.2. Galvenie riska faktoru mazināšanas iespējas 29 Bibliogrāfija 31 Pielikums Nr. 1 “Naudas plūsmas pārskats” 32 Pielikums Nr. 2 “Peļņas vai zaudējumu aprēķins” 33 Pielikums Nr. 3 “Bilance” 34 Pielikums Nr. 4 “Potenciālie ieņēmumi no patērētājiem” 35 Pielikums Nr. 5 “Pieteikums kapitālsabiedrības ierakstīšanai komercreģistrā” 36 Pielikums Nr. 6 “Dibināšanas līgums” 38 Pielikums Nr. 7 “Statūti” 40 Pielikums Nr. 8 “Darba līgums Nr. 1” 41 Pielikums Nr. 9 “Pieteikums pārtikas uzņēmuma reģistrācijai” 44 Pielikums Nr. 10 “Smūtiji un to receptes” 45 Pielikums Nr. 11 “Veselības bāra veidlapa” 49
- Apdrošināšanas akciju sabiedrība "Vazzanna"
- Biznesa plāns
- Veselības smūtīju bārs
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Apdrošināšanas akciju sabiedrība "Vazzanna"
Бизнес план для университета15
-
Mazumtirdzniecības uzņēmuma dibināšana
Бизнес план для университета19
Оцененный! -
Investīciju un mārketinga plāns bāram “Šveiks”
Бизнес план для университета15
-
SIA ”Nadīna” veselības un skaistumkopšanas salons
Бизнес план для университета13
-
SIA "Moonspell"
Бизнес план для университета42