Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
14,20 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:489689
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 21.11.2017.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 4 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
1.  Kopsavilkums    4
2.  Uzņēmuma raksturojums    7
2.1.  Uzņēmējdarbības forma    8
2.2.  Uzņēmuma iespējamo panākumu iemesls    8
2.3.  Biznesa idejas un produkta apraksts    9
3.  Pakalpojumu apraksts    11
3.1.  Biznesa uzsākšanai nepieciešamie resursi    12
3.2.  Produkta attīstības pakāpe    13
3.3.  Produkta kvalitatīvie rādītāji    13
4.  Uzņēmuma vadība un personāls    14
5.  Nozares analīze    16
5.1.  Tirgus analīze    17
5.2.  Tirgus attīstības tendences    17
5.3.  Tirgus stratēģija    21
5.4.  Mārketinga plāns    22
5.5.  Uzņēmuma tiešie konkurenti    22
5.6.  Uzņēmuma netiešie konkurenti    24
6.  Finanšu plānošana    25
6.1.  Pieņēmumi uz kuriem balstās finanšu prognoze    25
6.2.  Peļņas vai zaudējumu aprēķins    25
6.3.  Bilance    25
6.4.  Naudas plūsmas pārskats    25
7.  SVID analīze    26
8.  Galvenie uzņēmuma riski    28
8.1.  Galvenie riska faktori un problēmas    29
8.2.  Galvenie riska faktoru mazināšanas iespējas    29
  Bibliogrāfija    31
Фрагмент работы

8. Galvenie uzņēmuma riski
1. Iedzīvotāju pirktspējas risks
Risks, ka iedzīvotāju pirktspējas samazināšanās rezultātā manam uzņēmumam var nākties samazināt vai mainīt piedāvāto pakalpojumu klāstu, mainās cilvēku vērtību sistēma un krītas iedzīvotāju morāle, kā rezultātā pieaug slodze tiesībsargājošām iestādēm un sociāli grūtāka kļūst klientu apkalpošana.
2. Darba plānošanas efektivitātes risks
Risks, ka darbu izpildes plānošana netiek veikta, ir formāla, nav sasaistīta ar uzņēmuma darbības mērķiem, nav noteiktas atbildīgās personas darbu izpildei, kā rezultātā darbu izpilde notiek haotiski, ilgstoši un nelietderīgi patērē iestādes resursus, rodas darbinieku pārslodzes.
3. Priekšizpētes pietiekamības risks
Risks, pirms darba uzsākšanas nav pietiekami kvalitatīvi veikta priekšizpēte par plānotā rezultāta (pakalpojuma, normatīvā regulējuma, projekta utt.) lietderību, finansiālo izdevīgumu, alternatīvām iespējām, ārējām prasībām, efektīvākiem ieviešanas variantiem utt., kā rezultātā var tikt nelietderīgi tērēti uzņēmuma resursi strādājot pie rezultātiem, kas nenesa sagaidīto vērtību vai nesasniedz definētos mērķus. Risks, ka uzņēmumam var nebūt pieejami aktuāli, pareizi, pietiekami dati, lai veiktu nepieciešamo problēmas analīzi, dati var tikt nepareizi izvēlēti un interpretēti, lai identificētu un raksturotu cēloni un problēmu.
4. Klientu apkalpošanas kvalitātes risks
Risks, ka procesi nav vērsti uz klientu apkalpošanas kvalitāti, nav definēts vienots klientu apkalpošanas standarts, personāls nav pietiekami kompetents klientu apkalpošanai, klientu apkalpotājiem ir dažādas pieejas un redzējums / normu interpretācija, netiek pilnvērtīgi uzraudzīta klientu apkalpošanas kvalitāte (piemēram, klientu sūdzību saturiskā analīze), lai pilnveidotu klientu apkalpošanu atbilstoši klientu vajadzībām. Nepilnvērtīgi ir identificētas iestādes klientu grupas, kuru vajadzībām pielāgot dažādos klientu apkalpošanas procesus.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −7,70 €
Комплект работ Nr. 1362998
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация