Бизнес план
Предпринимательство и право
Туризм
Viesmīlības uzņēmuma "Dimanti" attīstības plāns-
Viesmīlības uzņēmuma "Dimanti" attīstības plāns
Nr. | Название главы | Стр. |
Ievads | 3 | |
1. | Vispārīga informācija par uzņēmumu | 4 |
2. | Pakalpojumu apraksts | 5 |
Izmitināšana | 5 | |
3. | Mārketinga elementi | 7 |
3.1. | Mērķa tirgus raksturojums | 7 |
3.2. | Konkurence | 8 |
3.3. | Mārketinga MIX elementu apraksts | 10 |
4. | Uzņēmuma vadība | 13 |
5. | Finanšu aprēķini | 14 |
Naudas plūsma | 15 | |
Peļņas/Zaudējumu aprēķins | 17 | |
Bilances sastādīšana | 17 | |
Kopsavilkums | 18 | |
Izmantotās literatūras saraksts | 19 |
3.Mārketinga elementi
Mārketings kā sociāla darbība ir virzīts uz cilvēku vēlmju, vajadzību un pieprasījuma apmierināšanu ar preču un pakalpojumu izstrādes un maiņas palīdzību. (Mārketings, 2009)
3.1 Mērķa tirgus raksturojums
Precīza mērķa tirgus izvēle ir iespējama, ja tiek veikta detalizēta tirgus pētīšana un potenciālo pircēju vajadzību un vēlmju analīze. Tādejādi uzņēmums var precīzi izlemt, kā veidot savu piedāvājumu, lai tas būtu labāks nekā konkurentiem. (Mārketings, 2009)
Uzņēmums nevar apkalpot visus pircējus, jo būtiski atšķiras to vēlmes, vajadzības un pieprasījums pēc produkta. Tirgus tiek sadalīts atsevišķos pircēju segmentos un tiek izcelti tie, kurus uzņēmums spēj visefektīvāk apkalpot. Apkalpojamie segmenti ir uzņēmuma mērķa tirgi, kur veic noteiktas mārketinga darbības, lai labāk apmierinātu pircēju vajadzības un pieprasījumu. (Mārketings, 2009)
Mērķmārketings, kas tiek virzīts uz atsevišķām pircēju grupām ir izdevīgāks nekā uz visiem potenciālajiem pircējiem virzīta darbība. Pēc būtības uzņēmumam ir jāveic 4 posmi:
• Jāidentificē un jāizpēta dažādas patērētāju grupas, kam ir vajadzība pēc dažādiem produktiem un motīvi tos iegādāties.
• Jāizvēlas viens vai vairāki tirgus segmenti apkalpošanai ar precēm un pakalpojumiem.
• Katrā izvēlētajā segmentā jāsniedz patērētājiem plaša informācija par produkta labumu un izdevīgumu.
• Izvēlētajos tirgus segmentos jāplāno mārketinga stratēģija. (Mārketings, 1999)
Uzņēmums „Dimanti” piekops diferencēto jeb daudzsegmentu mārketingu, kas balstās uz diviem vai vairākiem segmentiem, katram segmentam izmantojot atšķirīgu mārketinga komplektu.
Pēc rūpīgas tirgus izpētes tika noteiktas uzņēmuma „Dimanti” mērķgrupas:
• Kauguru iedzīvotāji vecumā no 20 – 50 gadiem, vidēja vecuma pāri ar bērniem ar ienākumiem uz vienu ģimenes locekli 251 Ls un vairāk.
• Tūristi, kas apmeklēs Jūrmalas tālāko galu, vecumā no 20 – 50 gadiem, vidēja vecuma pāri ar bērniem ar ienākumiem uz vienu ģimenes locekli virs 251 Ls.
…
Saturs 2 Ievads 3 1. Vispārīga informācija par uzņēmumu 4 2. Pakalpojumu apraksts 5 Izmitināšana 5 Ēdināšana 6 3.Mārketinga elementi 7 3.1 Mērķa tirgus raksturojums 7 3.2 Konkurence 8 3.3 Mārketinga MIX elementu apraksts 10 4.Uzņēmuma vadība 13 5.Finanšu aprēķini 14 Naudas plūsma 15 Peļņas/Zaudējumu aprēķins 17 Bilances sastādīšana 17 Kopsavilkums 18 Izmantotās literatūras saraksts 19
- Biznesa plāns
- SIA "Leksimus" uzņēmuma paplašināšanas plāns
- Viesmīlības uzņēmuma "Dimanti" attīstības plāns
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!SIA "Leksimus" uzņēmuma paplašināšanas plāns
Бизнес план для средней школы13
-
Biznesa plāns
Бизнес план для средней школы6
-
Biznesa plāns
Бизнес план для средней школы9
-
Biznesa plāns
Бизнес план для средней школы11
-
Biznesa plāns neprofesionāliem fotogrāfiem
Бизнес план для средней школы12
Оцененный!