Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:331856
 
Оценка:
Опубликованно: 19.12.2019.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 63 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    5
1.  Saskarsmes prasmju un Montesori pieejas būtības raksturojums    7
1.1.  Saskarsmes, saskarsmes prasmju būtības raksturojums    7
1.2.  M.Montesori pieeja un spēļu raksturojums    16
1.3.  Pirmsskolas vecuma bērnu attīstības likumsakarības    26
2.  2-3 gadu bērnu saskarsmes prasmju veicināšana Montesori pieejā izpēte    38
2.1.  Reālā situācija 2-3 gadu bērnu saskarsmes prasmju veicināšanā Montesori pieejā pirmskolā    38
2.2.  Iespējas 2-3 gadu bērnu saskarsmes prasmju attīstībai Montesori pieejā    56
  Secinājumi    60
  Literatūras un avotu saraksts    61
  Pielikumi    64
Фрагмент работы

Secinājumi
1. Saskarsme bagātina mūsu dzīvi, un mūs pašus. Tā ir kontaktu nodibināšanas, mijiedarbības un attīstības process. Saskarsme ir galvenā bērna esamības forma, tā nav iedzimta, tā rodas dzīves gaitā. Katrs bērns ir individuāls, un dažādi iejūtas ļaudīs, ir bērni, kas grib uzturēties vienaudžu pulkā, citi labāk jūtās tuvinieku vidu, citi grib būt vieni. Bērniem, kuriem ir saskarsmes prasmes, vieglāk norīt socializācijas process, sabiedrības kultūra un uzvedības prasmes. Tāpēc bērnam, jau no bērnības ir jāveicina saskarsmes, lai pilnvērtīgi attīstītos kā personībai.
2. Bērna pirmie dzīves gadi ir atkarīgi nozīmīgi psihiskai, emocionālai un intelektuālajai attīstībai. Smadzenes bērnam aug ļoti strauji, un viņa piedzīvotais spēj virzīt un mainīt šo augšanu. Pieredzētais saskarsmes veids, kādā bērni tiek mīlēti un loloti spēcīgi, ietekmē viņu domas par sevi un pasaules uztveri visu atlikušo mūžu.
3. Bērniem galvenais dzīvē ir rotaļas un aktivitātes, kas attīsta uztveri, atmiņu, domāšanu, valodu, sadarbību, saskarsmi un informācijas apmaiņu. Rotaļājoties bērni apmierina savu sociālo vajadzību, būt dzīvē kopā ar citiem cilvēkiem. Rotaļa ir tiešs saskarsmes veids, kurās laikā nodibinās kontakti ar līdzcilvēkiem, kā arī tiek atrasti draugi.
4. Bērna apmācības procesā par svarīgāko jāuzskata apkārtējā vide. Jo bērns spēj attīstīties un gūt pārliecību par saviem spēkiem, darbojoties viņam vajadzībām atbilstošā telpā.
5. Iegūtie pētījuma rezultāti un analīze ļauj secināt, ka, draudzīgi un brīvi rotaļājoties, bērnos rodas saskarsmes prasmes, attīstās komunikatīvās prasmes, māka dalīties ar mantām un saudzēt tos. Bērns mācās piekāpties un pieņemt vienaudža ieteikumus, kā arī izrāda velmi pētīt un vērot.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация