Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
14,20 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:245575
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 08.02.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 35 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    5
1.  Iztēles jēdziena skaidrojums psiholoģiski pedagoģiskajā literatūrā    8
1.1.  Iztēles vispārīgs raksturojums    8
1.2.  Iztēles veidi pirmsskolā    10
1.3.  4 - 5 gadus vecu bērnu raksturojums pētāmās problēmas skatījumā    13
1.4.  Iztēles attīstības sekmēšana zīmēšanā    16
1.4.1.  Materiāli un tehniskie paņēmieni    18
1.4.2.  Metodes un uzdevumi    23
2.  4 – 5 gadīgu bērnu iztēles sekmēšanas iespējas zīmēšanā    26
2.1.  Pētījuma metodoloģijas raksturojums    26
2.2.  Bērnu raksturojums    28
2.3.  Praktiskais darbs ar bērniem    30
  Secinājumi    39
  Izmantotā literatūra    40
  PIELIKUMI    42
Фрагмент работы

Secinājumi
Kvalifikācijas darba mērķis bija 4-5 gadīgu bērnu iztēles sekmēšana zīmēšanā.
Darbā tika izpētīta un analizēta literatūra par iztēles teorētisko pamatojumu, noskaidroti iztēles veidi, 4- 5 gadus vecu bērnu iztēles īpatnības, metodes un tehniskie paņēmieni, kā veiksmīgāk sekmēt iztēli zīmēšanas nodarbībā.
Darbā tika atspoguļoti daži ieteikumi 4-5 gadu vecu bērnu iztēles sekmēšanai nodarbībās.
Pēc darbā atspoguļotā var secināt, ka visi cilvēki, bērni ir iztēles bagāti, bet ne katrs to attīsta un izmanto pietiekoši daudz, cik nepieciešams. Ikvienam ir dota iztēle, katram tā darbojās savādāk, kādam izteiktāka, kādam ne tik. Lai iztēle darbotos, svarīgi to attīstīt jau no pašiem pirmsākumiem.
Bērns ir spilgta, radoša personība un tikpat radoša ir viņa iztēle, kas atspoguļojās darbos, zīmējumos. Katrs bērnam piemīt radošā izdoma, kura rezultātā top brīnišķīgi darbi. Darbos bērni attēlo savus sapņus, iekšējās emocijas un jūtas.
Lai sekmīgāk norisinātos darbs, pedagogs ir tas cilvēks, kuram jāizanalizē katra bērna spējas un dotumi, jāizvēlas attiecīgās darba metodes un tehniskie paņēmieni. Pedagoga galvenais uzdevums- jāattīsta bērnu iztēle un radošā attieksme. Jānodrošina bērni ar jaunāko informāciju un jaunākām tehnoloģijām. Pedagogam vienmēr jāatrodas centrā, lai apgādātu bērnu ar nepieciešamajām zināšanām, sniegtu atbildes uz bērniem interesējošiem jautājumiem.
Svarīgi ir tas, ka arī mācību videi, jābūt atbilstošai, lai bērns varētu augt un attīstīties. Jo tikai vidē, kurā ir visi nepieciešamie materiāli darbam, gaišai un patīkamai atmosfērai, ko rada pedagogs ir iespēja bērna iztēlei augt un attīstīties.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация