Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:325869
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 01.12.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 52 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    6
1.  MĀKSLA, ZINĀTNE UN ABSTRAKCIONISMS – NEREDZAMĀ PASAULE MĀKSLĀ    9
1.1.  Abstrakcionisms kā redzamās realitātes fragments    9
1.1.1.  Ieskats abstrakcionisma vēsturē 20. gs. pirmajā pusē    12
1.1.2.  Ieskats abstrakcionisma vēsturē un abstrakcionisti 20. gs. otrajā pusē    16
1.2.  Zinātnes atklājumi, kas ietekmē mākslas darbu radīšanu    21
1.3.  Mākslinieki, kuru mākslu ietekmē zinātnes atklājumi    24
1.3.1.  Klarija Reisa (Klari Reis)    25
1.3.2.  Lūks Džerams (Luke Jerram)    28
2.  UZDEVUMU KOPAS IZVEIDES PRIEKŠNOSACĪJUMI    31
2.1.  Uzdevumu kopas izveides saistība ar Valsts pamatizglītības standartu vizuālajā mākslā    32
2.2.  Pusaudžu vecumposma raksturojums un tā atbilstība mācību tēmas apguvei    34
2.3.  Mācību tēmas realizēšanai izmantojamās mācību metodes    37
3.  UZDEVUMU KOPAS IZVEIDE UN PEDAGOĢISKĀ IZMĒĢINĀJUMA DARBĪBA    40
3.1.  Mācību uzdevumu kopas izveide un raksturojums    42
3.2.  Vērtēšanas kritēriji un skolēnu darbu vērtēšana    49
3.3.  Mācību tēmas satura aprobācija un iegūto rezultātu analīze    53
3.4.  Visu rezultātu un skolēnu aptaujas anketu analīze    57
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA UN AVOTI    64
  PIELIKUMI    68
Фрагмент работы

SECINĀJUMI
1. Diplomdarba “Abstrakcionisms un zinātne kā iedvesmas avots vizuālās mākslas stundās” izstrādes laikā, analizējot literatūras avotus, veidojot tēmas apguvei paredzēto metodisko materiālu un aprobējot to praksē, kā arī apkopojot diplomdarba rezultātus, secināts:
2. Pieejamās literatūras un informācijas avotu izpēte liecina par mācību tēmas pozitīvajām un plašajām pielietošanas iespējām vizuālās mākslas stundās.
3. 20. gs. otrās puses abstrakcionisti atšķirībā no 20. gs. pirmās puses abstrakcionistiem gleznoja, balstoties ne tikai uz savām jūtām un emocijām, bet arī uz redzamās pasaules daļu, kas sevī ietver arī priekšmetisko pasauli. Šie mākslinieki radīja jaunu abstrakciju – veidoja gleznas ne tikai kā subjektīvās pasaules atspulgu, bet arī kā realitātes tiešu attēlojumu.
4. Mūsdienās reti var atšķirt mākslinieku no zinātnieka un zinātnieku no mākslinieka. Daži no 21. gs. dinamiskākajiem mākslas darbiem tikuši radīti nevis studijās, bet laboratorijās, kur mākslinieku filozofiski un sociāli jautājumi inovatīvi savienojas ar zinātniskiem un tehnoloģiskiem pētījumiem. Mākslinieku darbu diapazons ir dažādas kategorijas, sākot ar mikrobioloģiju, anatomiju, informācijas tehnoloģijām, dažāda veida instalācijām un beidzot ar kinētiku, un robotiku.
5. Klarija Reisa un Lūks Džerams ir 21. gs. mākslinieki, kuru darbu iedvesmas avots ir zinātne – dažādi mikroorganismi un baktērijas, abi savos darbos izmanto personīgo pieredzi un pārliecības, vienlaicīgi paužot universālas idejas. Abu mākslinieku māksla auditorijai sniedz emocionālo pamatpārdzīvojumu, kas var mainīt līdzšinējo pasaules redzējumu un uzskatus. Mākslinieces Klarijas Reisas darbu reprodukcijas darba autore atzina kā lieliski piemērotas, lai izmantotu uzdevumu izstrādei.
6. Pusaudžu vecumposmam raksturīga spēja domāt loģiski ar abstrakcijām, kā arī vēlēšanās darboties un prasme pārvarēt šķēršļus un grūtības. Tas ir arī laiks, kad raksturīga sevis un apkārtējās pasaules izzināšana, tātad pusaudzis būs gatavs apgūt mācību tēmu, kura saistīta ar mūsdienu aktualitātēm un nebaidīsies eksperimentēt. Pusaudžu vecumposmā skolēniem ir izteikta tendence parādīt sevi kā īpašu, orģinālu personību un spēja apgūt jaunas prasmes, to veiksmīgi var izmantot, iepazīstinot skolēnus ar abstrakcionismu, kurš saistīts ar zinātni.
7. Mācību tēma ir tieši saistāma ar grupu darbu un eksperimenta metodi, kas ir atbilstošas izmantošanā darbā ar pusaudžiem, jo attīsta sociālās prasmes un tik ļoti vajadzīgo iekšējo brīvību. Skolēniem patīk dažādība mācību procesā, un izmantojot dažādas mācību priekšmeta specifikai neraksturīgas mācību metodes, skolēni ne tikai iegūst zināšanas par tēmu, bet arī apgūst prasmes un iegūst attieksmes.…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −6,98 €
Комплект работ Nr. 1357676
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация