Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:158933
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 05.08.2015.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 37 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Saīsinājumu saraksts   
  Ievads   
1.  AS „Swedbank” vispārīgs raksturojums   
1.1.  AS Swedbank dibināšana un attīstība   
1.2.  Swedbank Group fakti   
2.  AS Swedbank mārketinga iekšējā un ārējā vide   
2.1.  AS Swedbank mārketinga iekšējā vide   
2.2.  Mārketingu tieši ietekmējošā ārējā vide (mikrovide)   
2.3.  Mārketingu netieši ietekmējošā ārējā vide (makrovide)   
2.4.  AS „Swedbank” SVID analīze   
3.  Tirgus segmentēšana   
3.1.  Patēriņa tirgus segmentēšana   
3.2.  AS Swedbank klientu segmentēšana   
4.  Uzņēmuma AS Swedbank mārketinga darbību komplekss   
5.  AS Swedbank mārketinga stratēģijas analīze un tās pilnveidošana   
5.1.  Uzņēmuma un tā struktūrvienību stratēģiskā plānošana   
5.2.  Klientu apmierinātības pētījums   
5.3.  Mārketinga stratēģijas pilnveidošana   
  Secinājumi un priekšlikumi   
  Izmantotā literatūra   
Фрагмент работы

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
1) AS „ Swedbank” ir viena no vadošajām bankām Latvijā, daudzās banku sniegto pakalpojumu nozarēs ieņemot līderpozīciju.
2) AS Swedbank strādā pēc pircēja mārketinga koncepcijas, kuras mērķis ir izzināt pircēju vajadzības un viņu reālo pirkuma vērtējumu, un pielāgot produktu ražošanu un realizāciju šīm vajadzībām un vērtējumiem, turklāt darot to labāk un efektīvāk par konkurentiem.
3) Latvijas iedzīvotāju aptaujās AS Swedbank vairākkārtīgi atzīta par drošāko un uzticamāko banku Latvijā.
4) Uzņēmuma zīmola labā reputācija klientu vidū, liecina par veiksmīgu un kvalitatīvu AS Swedbank darbību, kā arī veiksmīgi realizētām mārketinga stratēģijām.
5) AS Swedbank ir pieejama banka plašam klientu lokam, kura apkalpo gan privātpersonas, gan juridiskas personas.
6) Pateicoties starptautiskajai darbībai AS Swedbank zīmols ir ieguvis klientu uzticību arī Latvijā.
7) Banku nozare ir ļoti atkarīga no ārējas vides faktoriem, jo, ja valstī ir ekonomiskā lejupslīde, samazinās tirgus pieprasījums pēc bankas pakalpojumiem un klientu maksātspēja par kredīta produktiem, kas ir bankas ienesīgākais produkts.
8) Mārketinga nodaļa efektīgi strādā jaunu klientu piesaistīšanā un esošo klientu noturēšanā, veicot pētījumus par klienta apmierinātību bankas pakalpojumu un produktu sniegšanā un apkalpošanas sfērā.
9) Banka aktīvi strādā pie bankas pakalpojumu diversifikācijas un jaunu produktu ieviešanas. Lai pilnvērtīgi tiktu sniegti bankas pakalpojumi, uzņēmumā ir izveidotas daudzas struktūrvienības, kas atbild par pakalpojumu efektivitāti un to pilnveidošanu, kā arī jaunu produktu ieviešanu.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация