Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:468549
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 05.04.2017.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 31 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS   
1.  IZMITINĀŠANAS UZŅĒMUMU DARBĪBAS ANALĪZES TEORĒTISKIE ASPEKTI   
1.1.  Izmitināšanas uzņēmuma jēdziens, būtība un klasifikācija   
1.2.  Ekonomiskās analīzes būtība un metodes   
1.3.  Izmitināšanas uzņēmumu darbību ietekmējošie faktori   
1.3.1.  Izmitināšanas uzņēmumu darbību ietekmējošie ārējās vides faktori   
1.3.2.  Izmitināšanas uzņēmumu darbību ietekmējošie iekšējās vides faktori   
2.  ATPŪTAS BĀZES “VIROGNA” DARBĪBAS ANALĪZE   
2.1.  Atpūtas bāzes “Virogna” finansiālo rādītāju analīze   
2.1.1.  Uzņēmuma gada pārskata analīze   
2.1.2.  Uzņēmuma maksātspējas prognoze   
2.2.  Atpūtas bāzes “Virogna” iekšējās vides raksturojums   
2.3.  “Virogna” SVID analīze   
2.4.  Atpūtas bāzes “Virogna” mārketinga darbības analīze   
2.5.  Atpūtas bāzes Virogna tieši ietekmējošie ārējie faktori   
2.6.  Atpūtas bāzes Virogna netieši ietekmējošie ārējie faktori   
3.  ATPŪTAS BĀZES ”VIROGNA” ATTĪSTĪBAS IESPĒJAS   
  SECINĀUMI UN PRIEKŠLIKUMI   
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts   
Фрагмент работы

SECINĀUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Secinājumi:
1. Uzņēmums dalās 2 daļās – iekšējā un ārējā vide. Iekšējo vidi veido organizācijas mērķi, organizācijas darbinieki, uzņēmuma kultūra, resursi, ražošanas tehnoloģijas un organizācijas struktūra.
2. Ārējo vidi veido tieši un netieši ietekmējošie faktori. Tiešie faktori ir konkurenti, piegādātāji, likumdošana, masu mediji, sabiedriskās organizācijas, starpnieki, patērētāji. Netieši ietekmējošie faktori ir starptautiskās attiecības, valsts ekonomiskais stāvoklis, Sociālkultūras elementi, zinātne un tehnoloģijas, valsts politika, valsts demogrāfiskais stāvoklis.
3. Uzņēmuma nākotne vērtējama droša, jo, nepastāvot lielai konkurencei, atpūtas bāze spēs palielināt savu noietu, līdz ar to palielinot savus apgrozāmos līdzekļus, pašu kapitālu un, visbeidzot, peļņu.
4. Balstoties uz atpūtas bāzes SVID analīzes faktiem, var secināt, ka uz šo brīdi atpūtas bāzes darbība ir pietiekami pozitīva un konkurētspējīga. Starp atpūtas bāzes darbības attīstības iespējām var izdalīt iespēju paplašināt piedāvāto pakalpojumu klāstu, periodisko piedalīšanos starptautiskajos tūrisma gadatirgos, apkalpojošā personāla efektīvu apmācību un pieprasījuma pieauguma prognozi pēc šāda tipa atpūtas bāzes pakalpojumiem.
5. Atpūtas bāze “Virogna” nav liels konkurentu skaits, jo šāda tipa atpūtas bāzes nav visai izplatītas Daugavpils novadā. Galvenie konkurenti ir atpūtas bāze “Beļmonti” un atpūtas parks “Silene”.
6. Ieviešot „Zaļais sertifikāts” kvalitātes zīmi atpūtas bāzē “Virogna”, iegūs gan uzņēmums, gan paši tūristi, taču ilgtermiņā ieguvēji ir pats uzņēmums, jo pieaugs tā konkurētspēja, prestižs un atpazīstamība. Tas kalpo kā stimuls uzturēt sniegtos pakalpojumus un klientu apkalpošanu augstā līmenī, kā arī augt un paplašināties.

Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация