Дипломная
Предпринимательство и право
Реклама, маркетинг
Attīstības analīze uzņēmumā - x distributors-
Attīstības analīze uzņēmumā - x distributors
Nr. | Название главы | Стр. |
1. | Ievads | 4 |
2. | Vairumtirdzniecības jēdziens, funkcijas un veidi | 6 |
3. | Uzņēmuma darbības raksturojums | 7 |
4. | Uzņēmuma struktūrvienība | 8 |
5. | Produktu sortiments un mērķauditorija | 9 |
6. | Uzņēmējdarbības vides iekšējie un ārējie faktori | 12 |
6.1.1. | Uzņēmējdarbības ārējā vide | 12 |
7. | Uzņēmējdarbības iekšējā vide | 13 |
8. | Uzņēmuma vides iekšējie un ārējie faktori | 14 |
8.1. | "X DISTRIBUTORS" tieši ietekmējošā ārējā vide | 14 |
8.2. | "X DISTRIBUTORS" netieši ietekmējošā ārējā vide | 15 |
8.3. | SVID analīze | 16 |
8.4 | Mārketinga lēmumu pieņemšana vairumtirdzniecībā | 17 |
9. | Mārketinga komunikācija uzņēmumā | 18 |
10. | Sabiedrisko aktivitāšu plāns un tā realizācija | 24 |
11. | Uzņēmuma attīstības iespēju analīze | 26 |
Viens aģents, viens zīmols | 26 | |
Klientu attiecību veidošana | 27 | |
Klientu attiecību pārvaldība | 27 | |
Uzņēmuma darba formas | 29 | |
Pārdošanas programma | 29 | |
Loģistika un sadale | 30 | |
Secinājumi | 37 | |
Priekšlikumi | 38 | |
Izmantotā literatūra | 39 |
Secinājumi
1. Uzņēmuma ir daudz spēcīgu konkurentu.
2. Uzņēmumam nepietiekoši izmanto visus mārketinga instrumentus.
3. Mārketinga komunikācija nedarbojas pietiekoši labi.
4. Netiek reklamēti svarīgākie produkti uzņēmumā.
5. Netiek veiktas produktu degustācijas, kā arī tiešās pārdošanas aktivitātes nav pietiekoši labas.
6. Netiek pētīts tirgus pirms produktu ieviešanas un virzīšanas, kā arī produktu virzīšana nav pietiekoši laba.
7. Par maz tiek rīkotas sabiedriskās aktivitātes.
8. Uzņēmums, klientu attiecību veidošanai pievērš par maz uzmanības.
9. Netiek izmantoti ievāktie dati par klientiem, nav kopējās (CRM) sistēmas, kur datus varētu apkopot.
10. Uzņēmums neatbalsta ne iekšējās un arī jebkāda veida darbinieku formas.
11. Uzņēmumam nav konkrētas pārdošanas programmas, ir tikai apkopots pārdošanas tehnikas paraugs, ar kuru tirdzniecības aģents tiek iepazīstināts, uzsākot darba attiecības.
12. Netiek regulāri apmācīta pārdošanas komanda.
13. Uzņēmuma loģistikas sistēma nav sakārtota un pakalpojumu veic starpnieki.
14. Produktu sortiments bieži mainās un netiek attīstīts.
Priekšlikumi
1. Uzņēmuma būtu nepieciešams pievērst lielāku uzmanību konkurentiem, viņu sortimentam un cenām.
2. Mārketinga daļai ir jāizmanto pilnīgi visas iespējas, ko sniedz mārketings, jo pašlaik tiek izmantoti ļoti maz mārketinga instrumenti un uzņēmums nevar panākt maksimālu rezultātu.
…
Vairumtirdzniecība ir jebkurš preču vai pakalpojumu realizācijas darbība, kad preci iegādājas ar mērķi pārdot tālāk vai izmantot biznesam[3, 468]. Mazumtirgotāji un ražotāji izmanto vairumtirgotāja pakalpojumus, kad ar to starpniecību var efektīvi izpildīt šādas funkcijas: - Preču realizācija un virzīšana tirgū. Vairumtirdzniecībai ir liels personāla skaits, kurš palīdz ražotajiem apzināt daudzos patērētājus ar samērā maziem izdevumiem. - Iegāde un sortimenta veidošana. Vairumtirdzniecības darbiniekiem ir visas iespējas sastādīt un veidot pircējam vajadzīgo preču sortimentu, līdz ar to, atvieglot mazumtirgotāju darbību un samazināt izdevumus. - Preču uzglabāšanu. Vairumtirgotāji glabā preču krājumus, samazinot izdevumus piegādātājam un mazumtirgotājam. - Transportēšana. Vairumtirgotājs nodrošina operatīvāku preču piegādi, jo atrodas tuvāk pie galējā pircēja nekā ražotājs. - Finansēšana. Vairumtirgotāji finansē savus klientus, dodot kredītu, kā arī savus piegādātājus, dodot pasūtījumus un savlaicīgi apmaksājot rēķinus. - Uzņēmuma risku. Uzņemties atbildību par preci un sedzot izdevumus, kas saistīti ar iztrūkumiem, bojājumiem vai to novēršanu, vairumtirgotāji uzņemas daļu riska par preču realizāciju...
Koledžas darbs.
- Attīstības analīze uzņēmumā - x distributors
- Uzņēmuma ārējās vides analīze tirdzniecības uzņēmumā
- Uzņēmuma SIA "Madara Cosmetics" SVID analīze un attīstības stratēģijas izstrādāšana
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Uzņēmuma "Gardums" mārketinga vides analīze
Дипломная для университета25
-
E-komercijas ietekmes analīze uzņēmuma darbības izmaksu samazināšanai
Дипломная для университета63
Оцененный! -
Preču uzskaite, kontrole un analīze uzņēmumā
Дипломная для университета52
Оцененный! -
Uzņēmuma "A” attīstības plāns
Дипломная для университета66
Оцененный! -
A/s "Cēsu alus" tirgus analīze un tā attīstības iespējas
Дипломная для университета76