Дипломная
Предпринимательство и право
Экономика
"Baltic Beach Hotel & SPA" konferenču centra konkurētspēja2011–2015 гг.
Nr. | Название главы | Стр. |
ATTĒLU SARAKSTS | 4 | |
IEVADS | 5 | |
1. | KONKURENCES UN KONKURĒTSPĒJAS BŪTĪBA | 7 |
1.1. | Konkurences definēšana un tās tiesiskais regulējums | 7 |
1.2. | Konkurētspēja un tās novērtēšanas paņēmieni | 13 |
1.3. | M.Portera piecu konkurences spēku modelis | 16 |
1.4. | SVID analīze | 18 |
2. | BIZNESA TŪRISMS | 20 |
2.1. | Biznesa tūrisma priekšrocības un trūkumi | 24 |
2.2. | Biznesa tūrisma tendences pasaulē un Eiropā | 25 |
2.3. | Biznesa tūrisma tendences Latvijā | 27 |
3. | BALTIC BEACH HOTEL & SPA RAKSTUROJUMS UN DARBĪBAS ANALĪZE | 31 |
3.1. | Viesu numuri | 31 |
3.1.1. | Noslogojums | 32 |
3.1.2. | Cenu politika | 33 |
3.2. | SPA | 33 |
3.3. | Personāls | 33 |
3.4. | Viesu raksturojums | 34 |
3.5. | Finansu rādītāju raksturojums | 35 |
4. | KONFERENČU CENTRA RAKSTUROJUMS UN DARBĪBAS ANALĪZE | 39 |
4.1. | Konferenču telpas | 39 |
4.2. | Konferenču paketes | 40 |
4.3. | Tehniskais aprīkojums | 41 |
4.4. | Noslogojums un ienākumi | 41 |
4.5. | Konferenču centra klientu vērtējums | 47 |
5. | PĒTĪJUMA METODOLOĢIJA | 49 |
6. | BALTIC BEACH HOTEL & SPA KONFERENČU CENTRA KONKURĒTSPĒJAS ANALĪZE | 51 |
6.1. | Konferenču centra SVID analīze | 51 |
6.2. | Konkurētspējas izvērtējums pēc M.Portera | 54 |
6. 3. | Konferenču centra tiešie un netiešie konkurenti | 55 |
6.3.1. | Tiešo un netiešo konkurentu mārketinga aktivitātes | 57 |
6.3.2. | Tiešo un netiešo konkurentu stiprās un vājās puses | 58 |
SECINĀJUMI | 60 | |
PRIEKŠLIKUMI | 61 | |
IZMANTOTĀ LITERATŪRA UN AVOTI | 62 | |
PIELIKUMS | 66 |
SECINĀJUMI
1. Latvija tiek pozicionēta kā labs biznesa tūrisma galamērķis, tomēr trūkst liela konferenču centra, kur organizēt starptautiska mēroga pasākumus.
2. Baltic Beach Hotel & SPA ir vienīgā 5* lukss kategorijas vidēja lieluma viesnīca Jūrmalā, viesnīcas numuru noslogojumam raksturīga izteikta sezonalitāte.
3. Baltic Beach Hotel & SPA konferenču centra darbība ir ar 13 gadu pieredzi, centrā ietilpst 12 dažāda izmēra multifunkcionālas telpas un 3 atpūtas zonas, kopējā platība 1100 m2, kas apliecina konferenču centru kā spēcīgu tirgus dalībnieku.
4. Kopējais pasākumus skaits, kas organizēts konferenču centrā pakāpeniski samazinās80% no visiem rīkotajiem pasākumiem ir korporatīvo klientu organizēti.
5. Konferenču un pasākumu iepriekš veikto pasūtījumu ienākumi pieaug, kaut arī pasākumu skaits samazinās, par konferenču centra pakalpojumiem tiek piemērota elastīga cenu politika, izvērtējot katru pieprasījumu individuāli.
6. Konferenču telpu īre ir 15% no visiem konferenču centra ienākumiem, pakāpeniski pieaug ienākumi par tehniskā aprīkojuma īri.
7. Klienti visaugstāk novērtē Baltic Beach Hotel & SPA konferenču centra personāla atsaucību, viszemāk - tehniskā aprīkojuma kvalitāti.
8. 100% respondentu ieteiktu Baltic Beach Hotel & SPA konferenču centru kā pasākumu un konferenču norises vietu citiem, un arī paši organizētu konferenci vai pasākumu atkārtoti.
9. Konferenču centra vājo pušu pastiprināšanai nepieciešami lieli finansu ieguldījumi, lielākie draudi ir jaunu, lielu konferenču norises vietu atvēršana, iespējas – organizēt izbraukuma ēdināšanas pakalpojumu nodrošināšanu konferencēm un pasākumiem.
10. Baltic Beach Hotel & SPA konferenču centram ir 2 tiešie konkurenti un 10 netiešie konkurenti, no kuriem 2 ir īpaši spēcīgi.
11. Baltic Beach Hotel & SPA konferenču centram un tiešajiem konkurentiem trūkst lojalitātes programmas piedāvājums konferenču un pasākumu organizatoriem.
12. Atbildot uz izvirzīto pētījuma jautājumu: analizējot, Baltic Beach Hotel & SPA konferenču centra konkurētspēja ir augsta.
…
Bakalaura darba mērķis – analizēt Baltic Beach Hotel & SPA konferenču centra konkurētspēju. Bakalaura darbā secināts, ka konferenču un pasākumu skaits konstanti samazinās, tomēr ienākumi palielinās. 80% no konferenču centra klientiem ir korporatīvie pircēji, kuri izceļ personāla atsaucību. Baltic Beach Hotel & SPA konferenču centram ir 2 tiešie konkurenti un 10 netieši konkurenti, no kuriem 2 atzīmējami, kā īpaši spēcīgi tirgus dalībnieki. Konferenču centra konkurētspēja esošajā tirgus situācijā ir spēcīga, tomēr nepieciešams tirgus monitorings, lai spētu laikus reaģēt uz tirgus izmaiņām. Bakalaura darbā izmantotas sekojošas pētījuma metodes – monogrāfiskā, kontentanalīze, klientu aptauja, SVID analīze, M.Portera piecu konkurences spēku modelis un grafiskā metode.
Latviešu un angļu valodā.
- "Baltic Beach Hotel & SPA" konferenču centra konkurētspēja
- Prakses atskaite viesnīcā "Amathus Paphos Beach Hotel" Kiprā
- SPA pakalpojumi Rīgā
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Finanšu vadība SIA "TD Baltic"
Дипломная для университета57
Оцененный! -
Pārvadājumu organizēšana uzņēmumā SIA "Euro Baltic Trans"
Дипломная для университета38
Оцененный! -
Atpūtas centra "Fortūna" darbības analīze
Дипломная для университета81
Оцененный! -
Tūrisma produkta izveide Latvijas laukos
Дипломная для университета124
-
"Extasy Hotel" viesnīcas projekta izstrāde
Дипломная для университета46