Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
  • Bērna emocionālās labizjūtas sekmēšana pašvadītās mācīšanās procesā pirmsskolas izglītībā vecumā no 2-3 gadiem

     Оцененный!

    Дипломная42 Педагогика

14,20 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:163241
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 29.12.2022.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 33 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
2021–2025 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    4
  Annotation    5
  Saturs    6
  Ievads    7
1.  Bērnu vispārējais emocionālā stāvokļa raksturojums    9
1.1.  Bērna emocionālais stāvoklis pedagoģiskā procesa laikā    12
2.  Pašvadītas mācīšanās teorētiskie aspekti    15
3.  Jaunāko pirmsskolas vecuma bērnu emocionālās labizjūtas sekmēšana pašvadītas mācīšanās procesā    19
3.1.  Pētījuma metodoloģiskais pamatojums    19
3.2.  Bērnu pašvadītas mācīšanās novērtējums    20
3.3.  Emocionālās labizjūtas sekmēšana pašvadītās mācīšanās apguves laikā    28
3.4.  Pētījumā iegūto datu apstrāde un analīze    32
3.5.  Emociju paušana pirmsskolas izglītības iestādes vidē    39
  Secinājumi    41
  Izmantotā literatūra    42
Фрагмент работы

Mūsdienās lielākā daļa pirmsskolas izglītības iestāžu, pāriet uz jaunajām mācīšanās metodēm. Kā viena no tām ir pašvadīta mācīšanās. Pašvadītas mācīšanās laikā, galvenais uzsvars tiek likts uz to, lai bērns visu jauno spētu apgūt patstāvīgi. Tas var tikt realizēts, gan izmantojot dažādas rotaļas, gan praktiskus uzdevumus. Tādā veidā bērns jau no mazotnes tiek sagatavots domāt patstāvīgi, necenšoties iesaistīt savā patstāvīgā darbībā citus apkārtējos cilvēkus. Pašvadīta mācīšanās konkrēti 2-3 gadu vecumposmā bērnos izpaužas kā pašapkalpošanās prasmju veidošanās daudzveidīgās ikdienas situācijās, piemēram, ēdienreižu laikā, dažādu didaktisko materiālu izmantošanā patstāvīgi, kā arī to novietošanā atpakaļ tam paredzētajā vietā un, protams, arī apgūstot mācību vielu patstāvīgā veidā. Bērniem šajā vecumposmā ir svarīgi ļaut pašiem kļūdīties, tādā veidā bērns izdara secinājumus un saprot, kas tika darīts nepareizi un saprot, kas nākamajā reizē būtu jādara savādāk. Skolotāja uzdevums pašvadītas mācīšanās laikā ir nodrošināt bērna darbošanos patstāvīgi visās mācību jomās, lai bērns spētu pilnvērtīgi attīstīt savas patstāvīgās darbības prasmes.…

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −1,20 €
Комплект работ Nr. 1395063
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация