Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:474687
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 26.10.2021.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 41 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija   
  Annotation    5
  Ievads    5
1.  Pašapziņas būtība pedagogu un psihologu darbībos    8
1.1.  Jēdziena skaidrojums    8
1.2.  Pirmsskolas vecuma bērnu attīstības pašapziņas faktori    16
1.3.  Pirmsskolas vecuma bērnu pašapziņas veidošanās gaita    20
1.4.  Bērna pašapziņas veicināšanas līdzekļi    25
1.5.  Mātes un bērna savstarpējas mijiedarbības veidošana no dzimšanas, veiksmīgai bērna emocionālajai audzināšanai    30
1.5.1.  Māmiņu skolu jeb vecāku skolu izveide un nozīme Latvijā    33
2.  Māte kā bērna pozitīvas pašapziņas attīstības veicinātājs    37
2.1.  Pētījuma metodoloģiskais pamatojums    37
2.2.  Grupas raksturojums pētījuma sākumā    39
2.3.  Pētījuma norises apraksts un analīze    44
  Secinājumi    62
  Literatūras un avotu saraksts    64
  Pielikumi    64
Фрагмент работы

Secinājumi
1. Pašapziņa ir savu spēju, vērtību un sava iekšējā Es apzināšanās. Tā ir pilnīga personīgās apziņas veidošanās, kas palīdz pilnveidot savas spējas un iekļauties apkārtējā sabiedrībā, kā arī veiksmīgi veidot attiecības ar citiem cilvēkiem. Pašapziņas veidošanās būtiski veidojas arī no apkārtējo personu viedokļiem, kas veido pašapziņas būtību jau no bērnības. Pašapziņu veido iekšējo savu vērtību un apmierinātība ar apkārtējo viedokli, kas kopumā tikai papildinot veido veiksmīgu pašapziņas veidošanos. Pašapziņas būtība ir cieši saistīta ar iekšējo Es veidošanos, kurš ir saistīts ar iekšējo „spoguli”. Tas veido vērtības, kuras nepieciešamas, lai spētu samierināties ar savu personību un gūt savas iekšējās vērtības. Līdz ar to veidotu pozitīvu dzīves skatījumu un piederību sabiedrībai.
2. Bērna pašapziņa veidojas pakāpeniski. Sākot no dzimšanas bērns attīstas fiziski, līdz ar to attīstas arī viņa psihiskā attīstība. Pašapziņa rodas jau no dzimšanas, tā tiek veidota un veicināta atbilstoši bērna dzīves gaitai, vecumam un attīstības pakāpei. Katrā dzīves posmā personībai pašapziņa attīstas savādāk un ir nepieciešami savādāki pašapziņas veicināšanas līdzekļi. Būtiskākais periods pašapziņas attīstībai ir tieši pirmsskolas vecums, kur tiek veidoti bērna psihiskie pamati turpmākai attīstībai.
3. Svarīgi, lai pašapziņa attīstītos ar iespējami pozitīviem iespaidiem, ko veiksmīgāk bērns pieņemtu un veicinātu ietekmi uz pozitīvu sevis apzināšanos turpmākai attīstībai. Pašapziņa veidojas un attīstās arī turpmāk, tādēļ ir būtiski, lai katrs vecumposms mijiedarbotos viens ar otru un pārietu pakāpeniski papildinot veiksmīgu pašpziņas veidošanos. Būtiski ir veiksmīgi veidot pozitīvu un darbīgu bērnu, kas ir pārliecināts par savām spējām un kurš irāda vēlmi pilnveidoties arī turpmāk. Bērnam pakāpeniski jāveido pareizi un veiksmīgi priekšstati, kas ļautu iekļauties sabiedrībā, kā arī radītu vēlmi būt patstāvīgam un neatkarīgam.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация