Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
14,20 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:128804
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 10.09.2004.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 36 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    6
1.  Teorētiskā daļa    8
1.1  Pirmsskolēna socializācijas procesa īpatnības ģimenē    8
1.2  Ģimeņu tipu klasifikācija    9
1.3  Ģimenes psiholoģiskā klimata problēmas    11
1.4  Pašapziņas un pašnovērtējuma veidošanās īpatnības pirmsskolas vecumā    14
1.5  Bērna “Es”    22
2.  Eksperimentāli praktiskā daļa    24
2.1  Pētījuma metodika un organizēšana    24
2.2  Vecāko pirmsskolēnu pašnovērtējuma atsevišķu komponentu un ģimenes emocionālās nelabklājības līmeņa savstarpējo sakaru izpēte    30
2.3  Rezultāti un to analīze    38
3.  Secinājumi    40
4.  Ieteikumi vecākiem un speciālistiem    41
  Literatūra    43
  Pielikums    46
Фрагмент работы

Līdz nesenam laikam uzskatīja, ka galvenā atbildība par jauno paaudzi gulstas uz sabiedrisko audzināšanu - pirmsskolas iestādēm, skolām utt., bet ģimenei tika ierādīta pieticīga loma audzināšanas procesā. Mūsu sabiedrības pašreizējais stāvoklis neatspēkojami pierāda, ka kolektīvā audzināšana nedod gaidītos rezultātus. Tas notiek tā­pēc, ka vissvarīgākā personības un pašapziņas īpašība tiek likta nebūt ne bērnu kolektīvā - tajā viņi tikai attīstās , bet gan pašā agrīnajā vecumā, kad bērns iegūst savu pirmo dzīves pieredzi atrodoties blakus viņam ļoti tuviem un mīļiem cilvēkiem - vecākiem.
Mūsu sabiedrības pašreizējais sociāli-ekonomiskais stāvoklis, kā nekad agrāk, ir saasinājis ģimenes problēmas. Ģimenes audzināšanas jautājumi pieskaitāmi pie vismazāk izstrādāto jautājumu skaita, bet tajā pat laikā tie ir vissarežģītākie sociālajā psiholoģijā.
Mūsdienu sabiedrības fiziskais, tikumiskais un intelektuālais potenciāls ir pirmām kārtām atkarīgs no tā, kas tiks likts bērnā jau no pirmajiem dzīves gadiem. Tāpēc pirmsskolas bērnības periods uzskatāms par pamatliekošu cilvēka personības veido­šanā.
Bērna audzināšana tiek uzsākta no pašas dzimšanas. No šī paša brīža nepieciešams nodrošināt mierīgu, rūpīgu atmosfēru. Diemžēl vecāki dažkārt pat nenojauš cik milzīga ir viņu ietekme uz savu bērnu pirmajos piecos dzīves gados.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация