Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:825491
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 08.11.2016.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 51 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2011–2015 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    5
1.  Patstāvības veidošana latviešu audzināšanas modelī    7
1.1.  Patstāvība un motivētība    7
1.2.  Patstāvības veidošanās un būtība    9
1.3.  Motivējošas mācību vides nozīme patstāvības veicināšanā    14
1.4.  Patstāvības audzināšana latviešu bērnu literatūrā    17
1.5.  Iekšējās un ārējās motivācijas veidošanās    24
2.  Bērna patstāvības kā darbības motivācijas priekšnosacījums pirmsskolas vecumā izpēte    29
2.1.  Pētījuma metodoloģiskais pamatojums    29
2.2.  Grupas raksturojums pētījuma sākumā    31
2.3.  Intervija par bērnu patstāvības veidošanos un tās ietekmi uz motivācijas rašanos bērniem jaunākajā pirmsskolas vecumā    37
2.4.  Pētījuma norises apraksts    39
2.5.  Rezultātu apstrāde un analīze    44
  Secinājumi    46
  Priekšlikumi pedagoģiskajā darbā ar pirmsskolas vecuma bērniem    48
  Izmantotā literatūra    50
  Pielikums    53
Фрагмент работы

Secinājumi
1. Patstāvība ir jebkura cilvēka personības īpašība, kas var būt izteiktāka vai mazāk izteikta. Pēc savas būtības cilvēks jau vēsturiski ir patstāvīgs savās darbībās. Ļaujot sajust paša varēšanu normas robežās, atkarībā no vecumposma un individuālajām spējām, bērns drīzāk sajutīsies komfortabli un izrādīs iniciatīvu turpmākai darbībai.
2. Lielāku iekšējo motivāciju var radīt, bērnam neuzspiežot savu viedokli, bet gan ļaujot izpaust savu radošumu, prasmi patstāvīgi strādāt un gūstot gandarījumu par paša paveikto. Visefektīvākā motivācija ir iekšēja. To iespējams panākt veidojot mērķtiecīgas iestrādes, attīstot bērna patstāvīgu darbību.
3. Liela daļa sabiedrības, kas ir tiešā saskarsmē ar bērniem, uzskata, ka bērna patstāvība ir jāveicina, ka bērnam jāļauj darboties kādu laiku arī neatkarīgi no pieaugušā uzraudzības. Jo tieši savu rotaļu, spēļu organizēšana, kaut uz 5 minūtēm, attīsta patstāvību.
4. Pedagoģiskie uzdevumi jāorganizē tā, lai tie atbilst bērna vecuma īpatnībām un individuālajām spējām un prasmēm. Lai to izpildītu, pedagogam jāņem vērā sensitīvie periodi, temperaments, regīonālās un mūsdienu aktualitātes.
5. Liela nozīme patstāvības veicināšanā ir jēgpilnu uzdevumu izpilde. Pirmsskolas vecumā svarīgas robežas, kas jāievēro, tomēr tās nedrīkst apspiest radošumu. Bērnam vieglāk patstāvīgi darboties, ja viņš zina konkrētus noteikumus un tad pats var to ietvaros strādāt un darboties.

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −13,48 €
Комплект работ Nr. 1357205
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация