Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека

Выгодно: цена со скидкой!

Обычная цена:
14,20
Экономия:
2,41 (17%)
Со скидкой*:
11,79
Купить
Добавить в список желаний
Идентификатор:697684
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 06.01.2017.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 30 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2015.g. - 2016.g.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    5
1.  TEORĒTISKĀS NOSTĀDNESPAR ADAPTĀCIJU PIRMSSKOLĀ    7
1.1.  Adaptācijas būtība un skaidrojums    7
1.2.  Adaptācijas kritēriji un rādītāji    11
1.3.  Sekmīgas adaptācijas norises priekšnoteikumi    13
1.4.  Ģimenes darbība sekmīgas adaptācijas norisē    17
2.  TEORĒTISKĀS NOSTĀDNES PAR PIRMSSKOLAS IZGLĪTĪBAS IESTĀDES UN ĢIMENES SADARBĪBU    21
2.1.  Pirmsskolas un ģimenes sadarbības mērķi un uzdevumi    23
2.2.  Pirmsskolas un ģimenes sadarbības saturs un formas    28
3.  IZMĒĢINĀJUMA DARBĪBAS NORISE    31
3.1.  Bērnu izpēte adaptācijas sākumā    32
3.2.  Adaptācijas programmas izveide    40
3.3.  Adaptācijas programmas aprobācijas rezultātu analīze    44
  SECINĀJUMI    50
  LITERATŪRAS SARAKSTS    52
  PIELIKUMI    54
Фрагмент работы

SECINĀJUMI
1. Apkopojot kvalifikācijas darbā ietverto un analizēto teorētisko literatūru, darba autorei ir šādas galvenās atziņas:
Adaptācijas procesam pirmsskolas izglītības iestādē ir ļoti liela nozīme, jo tas veido pozitīvu attieksmi un palielina pirmsskolas un vecāku sadarbību bērna sekmīgas attīstības nodrošināšanā.
Bērnam, sākot apmeklēt pirmsskolas izglītības iestādi, pirmais un svarīgākais uz-devums ir pielāgoties jaunajai videi.
Adaptācijas periods bērniem palīdz uzturēt organisma iekšējās vides stabilitāti, sekmē patstāvību, mazajiem bērniem sāk veidoties priekšstats par citu vidi, kas nav mājās.
Ja bērns nav sabiedrisks vai arī viņam grūti uzticēties citiem iekšējās nedrošības dēļ, adaptācijas periods ir ilgstošs un smags.
Skolotājam jāseko līdzi adaptācijas procesam, it īpaši bērniem, kuriem ir problē-mas, un jārealizē individuāla pieeja.
Pirmsskolas izglītības iestādes un bērnu ģimeņu sadarbībai ir kopīgi mērķi, uzde-vumi un atbildība. Tā ir radoša darbība kopīgu mērķu sasniegšanai – bērna perso-nības attīstība.
Sadarbības rezultāts starp pirmsskolas izglītības iestādes personālu un ģimeni no-drošina bērnam optimālus apstākļus sociālajā vidē, palīdz bērnam izkopt savas in-dividuālās spējas un prasmes un palīdz veidoties par sevi apzinošu personību.
Lai sadarbība noritētu veiksmīgi, ir nepieciešams pārzināt sadarbības formas, iz-vēlēties atbilstošu sadarbības formu katrā konkrētā situācijā.
Ģimene ir pirmā sociālā vide, kur attīstās bērns, un bērnu audzināšanas rezultāti ir atkarīgi no ģimenes iespējām un no tā, kā vecāki tās izmanto bērnu personības at-tīstības veicināšanā.
Vecākiem ir nepieciešamas individuālās konsultācijas par psiholoģiska un peda-goģiska rakstura jautājumiem.
Jāiesaista pedagoģiska satura jautājumu risināšanā arī neaktīvie vecāki ģimenes izzināšanas nolūkā.
Vecāku ieinteresētība, aktīva iesaistīšanās sadarbībā ar pirmsskolas izglītības ie-stādi sekmē ģimenes pedagoģisko potenciālu, kas savukārt veicina bērnu veik-smīgu adaptāciju pirmsskolas izglītības iestādē.
Pozitīva attieksme palielina pirmsskolas un vecāku sadarbību bērna sekmīgas adaptācijas nodrošināšanā.
2. Balstoties uz bērnu sākotnējo iepazīšanu un izpēti, izmēģinājuma darbības norises laikā tika plānota un organizēta pirmsskolas izglītības iestādes un vecāku sadarbības programma, kuras realizēšanā galvenais akcents tika orientēts uz bērnu sekmīgu adap-tāciju pirmsskolas izglītības iestādē un panākts pozitīvs efekts.

Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −8,37 €
Комплект работ Nr. 1358379
Загрузить больше похожих работ

Отправить работу на э-почту

Твое имя:

Адрес э-почты, на которую отправить адрес работы:

Привет!
{Твое имя} советует Тебе посмотреть работу в интернет-библиотеке Atlants.lv на тему „Pirmsskolas izglītības iestādes un ģimenes sadarbības iespējas bērna adaptācijas periodā jaunākā pirmsskolas vecuma grupā”.

Адрес работы:
https://rus.atlants.lv/w/697684

Отправить

Э-почта отправлена.

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация