Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:185323
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 14.05.2019.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 37 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija latviešu valodā    3
  Anotācija angļu valodā    4
  Ievads    5
  Jēdzienu skaidrojumi    7
1.  Bērna ietekme uz pieaugušo kā pedagoģiska un psiholoģiska problēma. Problēmas teorētiskais pamatojums    9
1.1.  Pieaugušo psihiskas attīstības perioda raksturojums    9
1.2.  Ģimenes kā bērna pirmās sabiedrības funkcijas un nozīme    11
1.3.  Ģimenes loma bērnu audzināšanas procesā    15
1.4.  Vecāku un bērna emocionālā saikne – bērna pilnvērtīgas attīstības priekšnoteikums    18
2.  Bērnu lomas vecāku personības izaugsmē izpēte. Praktiskā daļa    27
2.1.  Pētījuma organizācija un metožu raksturojums    27
2.2.  Anketu atbilžu apkopojums    29
  Secinājumi    51
  Izmantotā literatūra un informācijas avoti    53
  Pielikumi    55
Фрагмент работы

Secinājumi
Analizējot pedagoģisko un psiholoģisko literatūru jāatzīst, ka:
1. Ģimenei ir liela nozīme cilvēka dzīve. Tai ir vairākas funkcijas, tās darbība notiek pēc īpatnējiem līkumiem. Ģimene tiek daudzi pētīta no vairākiem aspektiem. Ģimenes galvenais uzdevums ir dzimtas turpināšana. Ģimene bērnu audzina ar visu ikdienas dzīves ritmu, tās tradīcijām un stilu.
2. Ģimenē bērns gūst pirmo cilvēcības skolu – viņam veidojas attieksme pret lietām un cilvēkiem, pret savu un citu rīcību. Pirmā un galvenā audzināšanas metode ģimenē ir vecāku prasīgums pašiem pret sevi. Labvēlīgā ģimenē bērns jebkurā brīdī var kontaktēties ar vecākiem – tie viņu nekad neatstumj, vienmēr uzklausa.
3. Agrīno brieduma gadu periods sevišķi svarīgs ir sievietēm. Par galveno mērķi uzskata laulāta drauga izvēli un mātes pienākumu pildīšanu. Lielākā daļa pieaugušo agrīnajos pieaugušo perioda gados kļūst par vecākiem.
4. Dž.Boulbijs ieviesa jaunu konceptu – piesaiste - ģenētiski noteikta bērna tieksme izveidot spēcīgu emocionālo saikni ar savu galveno aprūpētāju. Piesaistes bioloģiskā funkcija ir aizsardzība.
5. Vissvarīgākais katram bērnam ir mīlestība, ko viņš saņem no vecākiem. Mīlestību var skatīt kā jūtas, to var skatīt arī kā komunikācijas kodu.
6. Bērns var būt kā katalizators – viņš rada spēcīgu motīvu, kas veicina pozitīvas pārmaiņas vecākos.
7. Bērni var vecākos aktivizēt cerības un vēlmi kļūt par labākiem vecākiem, nekā viņiem bijuši viņu vecāki.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация