Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:848978
 
Оценка:
Опубликованно: 18.12.2019.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 50 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    5
1.  Bilingvālā izglītība    7
1.1.  Bilingvālās izglītības jēdziens un izglītības modeļi    7
1.3.  Bilingvālā izglītība pirmsskolā    18
2.  Vecuma raksturojums un otrās valodas apguves īpatnības    23
2.1.  5. – 6. gadīgu bērnu vecuma raksturojums    23
2.2.  Otrās valodas apguves pieejas 5- 6 gadīgiem bērniem    27
3.  Latviešu valodas apguves izpēte izmantojot bilingvālās izglītības modeli pirmsskolā    33
3.1.  Pētījuma metodoloģiskais pamatojums    33
3.2.  Pētāmas grupas raksturojums    34
3.3.  Izmēģinājuma darbība ar bērniem    37
3.4.  Izmēģinājumā darbības analīze    46
  Secinājumi    50
  Literatūras saraksts    52
Фрагмент работы

Secinājumi
1. Bilingvisma definīciju ir ļoti daudz, bet apkopojot kvalifikācijas darbā izmantotās
teorijas, autore secina, ka bilingvisms tā ir divu valodu lietošana ikdienas sazinā, valodu zināš anas līmenis var būt da žāds. Valodu zināš ana p aver ind īvīdam plašā kas iespējas saziņai.
2. Bilingvālā izglītī ba nodro šina divu valodu lietošanu mācību procesā, bet pakāpeniski otrā valoda no m ācību priekšmeta pārvērš as par m ācību līdzekli. Bilingvālās izglītī bas m ērķis ir indivīds, kurš brīvi, vienādi augstā līmenī pā rvalda diva s valodas. Past āv daudz bilingvālās izglītī bas modeļu, katra valsts izvē las sev piem ērotāko modeli. Latvijā bilingvālās izglītī bas modelis tiek veiksm ī gi ī stenots un audz ēkņu dzimtā valoda netiek aizmirsta.
3. Vadot nodarbības bilingvāli ir svarīgi pielie tot jaunas mācību metodes, kuras palīdz
bērniem apgūt latviešu valodu. Jauno metožu pielietošana ieinteresē bērnus, bērniem paplašinās vārdu krājums, vērojamas pozitī vas tendences otr ās valodas komunikatīvo iemaņu attīstībā. CL IL pieeja palīdz īstenot gan bilingvālās izglītī bas mērķus, gan dot indivīdam zin āš anas un iemaņas.
4. Pirmsskolā bilingvālās izglītības modelis tiek īstenots ievērojot bērnu iepriekšējas
zināšanas, latviešu valodas apguves prasmi un b ē rna att īstī bas pakāpi. 5 un 6 gadu vecumā otrajā valodā galvenokārt tiek attīstītas klausīšanas un runāšanas prasmes. Mācību saturam jābūtaktuālam, saistošam, bērnam jābūt iespējai pielietot zināšanas reālajā dzīvē.
5. Otrās valodas apguvei jānotiek brīvā un nepiespiestā gaisotnē. Jārada bērniem iespēja
lietot otro valodu ņemot v ērā bērna iepriekšē jo valodas zināšanas līmeni. …

Коментарий автора
Комплект работ:
ВЫГОДНО купить комплект экономия −9,48 €
Комплект работ Nr. 1375425
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация