Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:200916
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 18.12.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 43 единиц
Ссылки: Использованы
Рассмотреный период: 2000–2010 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Anotācija    2
  Annotation    3
  SATURS    5
  IEVADS    6
1.nodaļa.  PAKALPOJUMS UN TĀ KONKURĒTSPĒJA    10
1.1.  Pakalpojums kā mārketinga sastāvdaļa    10
1.2.  Pakalpojumu klasifikācija    13
1.3.  Pircēja rīcība tirgū    14
1.4.  Konkurētspēja    19
2.nodaļa.  BITE RAKSTUROJUMS    21
2.1.  Situācija telekomunikāciju nozarē    21
2.2.  Uzņēmuma attīstība    23
3.1.  Konkurenti    26
3.1.1.  LMT    26
3.1.2.  Tele2    27
3.1.3.  Citi    29
3.2.  Bite pakalpojumu salīdzinošā analīze    31
3.2.1.  Piedāvātais spektrs    31
3.2.2.  Pakalpojumi    32
3.2.3.  Jaunums tirgū    37
3.2.4.  Izcenojumu salīdzinājums priekšapmaksas kartēm    39
3.2.4.  Izcenojumu salīdzinājums pēcapmaksas pakalpojumiem    45
3.2.4.  Pārklājums    50
3.3.  SWOT    52
3.3.1.  Analīze    53
3.3.2.  SWOT analīzes tabula    55
4.nodaļa.  PIELIETOJUMS LATVIJAS TIRGŪ    57
4.1.  Anketēšana    57
4.2.  Pakalpojumu virzīšana    63
  Secinājumi un priekšlikumi    66
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    69
  Pielikumi    73
Фрагмент работы

Tirgus ekonomikas apstākļos mēs ikviens aizvien vairāk ikdienas dzīvē izmantojam dažāda veida preces un pakalpojumus – tas ir kļuvis par neatņemamu sabiedrības savstarpējās eksistences avotu. Apmierinot primārās vajadzības, ko tik perfekti savā laikā definēja jau Maslovs ar savu piramīdu, ikkatram rodas jaunas vēlmes, kas stimulē cilvēku virzīties uz augšu un realizēt vispārdrošākos sapņus, līdz ar ko mēs savā virzībā pārtopam par pakalpojumu sniedzējiem un ņēmējiem.
Pakalpojums ir tas, ar ko uzņēmums sevi prezentē un ko piedāvā savam patērētājam, līdz ar ko ar šī pakalpojuma kvalitāti un pasniegšanu tas pozicionē sevi kā veiksmīgāku jeb mazāk veiksmīgu partneri.
Arī telekomunikāciju jomā šajā ziņā nevalda izņēmumi. Viens no faktoriem, kas mūsdienās nodrošina pilnvērtīgu biznesa attīstību, kā arī nodrošina stabilu un komfortablu dzīves ritmu, - ir telekomunikācijas. Apstākļos, kad arvien pastiprinās globalizācijas ietekme uz biznesu un pieaug starptautisko organizāciju ietekme, arvien vairāk palielinās telekomunikāciju loma mūsdienu cilvēka dzīvē – praktiski retais vēl spēj savu ikdienu iedomāties bez parastā vai mobilā telefona. Paralēli tam nozares specifika diktē savus noteikumus, kas jāievēro un konkurenti jāapsteidz ārkārtīgi sīvas konkurences apstākļos. Papildus pakalpojumu sniegšanu apgrūtina fakts, ka reāli ir minimālas iespējas izgudrot ko jaunu un sensacionālu, kā arī cenu līmenis nozarē ir ļoti līdzīgs, līdz ar ko uzņēmumi sīvi cīnās par katru klientu.
Kompānijām, kuras ir izvērsušas savu filiāļu tīklu, ir svarīgi samazināt savas savstarpējās komunikāciju izmaksas, izmantojot gan savstarpējo datu apmaiņu, gan balss pārraidi utt. Turklāt šī sfēra ir piedzīvojusi strauju attīstību, pateicoties jauniem tehnoloģiskajiem risinājumiem, kuri šķietami utopiskas lietas ir spējušu pārvērst realitātē. Telekomunikācija mūsdienās vairs nenozīmē tikai fiksēto tālruņa līniju balss pārraidi vai telegrāfu. Šodien ar vārdu telekomunikācijas tiek apzīmēta gan mobilo sakaru pārraide, gan interneta pieslēgumi, gan sarežģītie datu pārraides tīkli. Mūsdienu biznesa vide pieprasa ar vien jaunus kompleksus pakalpojumus, kuri sevī ietver ne tikai balss pārraidi pa visu pasauli, bet arī datu pārradi, izmantojot dažādus tehniskus risinājumus. Un tieši biznesa vide pieprasa un savā ziņā diktē telekomunikāciju tehnoloģiju kvalitātes standartus, attīstību, kā arī zemas izmaksas. Tieši tehnoloģiju attīstībai, un spējai šo attīstību izmantot ir visai liela ietekme uz konkurenci telekomunikāciju jomā. Jebkura telekomunikāciju uzņēmuma attīstība un veiksme ir atkarīga no daudzām blakus parādībām: valsts regulējošās instances, sabiedriskās organizācijas, klienti un konkurenti. Un konkurenci uzskata par vienu no ietekmīgākiem ekonomiskajiem attīstības faktoriem. …

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация