Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
14,20 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:219862
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 20.04.2012.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 26 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    2
1.  Dabaszinības – mācību priekšmets sākumskolā    4
1.1.  Dabaszinības apguves specifika    4
1.2.  Skolotāja loma mācību priekšmeta apguvē    5
1.3.  Darba organizācijas formas un metodes bērnu iepazīstināšanā ar dabu    6
2.  Dabas aktualitāte citos mācību priekšmetos    9
3.  Izziņas interešu attīstība jaunāko skolas vecuma bērniem    11
4.  Integrētās mācības – izziņas interešu veidošana    16
4.1.  Izglītības satura integrācijas modeļi    17
4.2.  Integrētās mācības sākumskolā    20
5.  Pētījums par dabaszinību un matemātikas integŗatīvo saistību    22
5.1.  Orientēšanās laikā    22
5.2.  Iežu salīdzināšana un atšķiršana    24
5.3.  Iespējamā dabaszinību un matemātikas integrācija sākumskolā    24
5.4.  Sākumskolas pedagogu anketēšanas rezultāti    36
6.  Metodisks piedāvājums veiksmīgai integrācijai    39
  Secinājumi    40
  Avoti    41
  Literatūra    42
  Pielikumi    44
Фрагмент работы

Mūsdienās strauju sociālo un ekonomisko pārmaiņu laikā veidojas pārmaiņas ne vien sabiedrības dzīvē, bet arī dabā. Svarīgi, lai cilvēks skaidri apzinātos savu vietu vidē, kurā viņš dzīvo. Izpratne par sevi kā dabas un arī cilvēku sabiedrības daļu veidojama jau bērnībā.
Skola, kura veic izglītojošus pasākumus, palīdz attīstīties cilvēka personībai, sagatavojot skolēnus mūžizglītībai. Skolēna personības attīstīšanos veicina vecāki un pedagogi, ieinteresējot skolēnus turpmākai izglītībai un nodrošinot sabiedriskai un individuālai dzīvei nepieciešamās zināšanas un prasmes. Ik dienas vērodami apkārtējo pasauli, skolēnos rodas arvien vairāk jautājumu par dabas sistēmu. Tādēļ pedagoga uzdevums ir veidot priekšstatu par dabas procesiem un ļaut izzināt pasauli veicot novērojumus, pētījumus, salīdzinājumus un nonākt pie gala sprieduma.
Dabaszinību skolotājam mācību darbs jāplāno tā, lai skolēni ar lielu interesi paplašināt savas zināšanas par vidi, kurā atrodas. Iegūtās zināšanas spētu saskatīt arī citos mācību priekšmetos, spētu salīdzināt un noteikt likumsakarības. Mācību darbā pēc iespējas vairāk jācenšas pielietot integrēto pieeju. Tādā veidā praktiski saistot vienā veselumā atsevišķos mācību priekšmetos apgūtās vai apgūstamās zināšanas.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация