Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:360028
 
Автор:
Оценка:
Опубликованно: 31.05.2021.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 33 единиц
Ссылки: Не использованы
Рассмотреный период: 2016–2020 гг.
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  Ievads    5
1.  Darbinieku darba motivācija un tās nozīme organizācijā    8
1.1.  Motivācijas jēdziens un teorijas    8
1.2.  Darbinieku motivāciju ietekmējošie faktori    15
1.3.  Darbinieku motivācijas sekmēšanas iespējas    18
2.  Darbinieku darba motivācijas un tās sekmēšanas iespēju izpēte uzņēmumā X    23
2.1.  Uzņēmuma „X” vispārīgs raksturojums    23
2.2.  Praktiskā pētījuma metodoloģija    25
2.3.  Pētījuma rezultāti, to analīze un interpretācija    28
  SECINĀJUMI    37
  PRIEKŠLIKUMI    39
  NOBEIGUMS    40
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    41
  PIELIKUMI    44
Фрагмент работы

SECINĀJUMI
Izanalizējot uzņēmuma „X” darbinieku motivāciju un motivēšanas sistēmu atbilstoši kvalifikācijas darba tematam, var secināt, ka darba mērķis ir sasniegts un uzdevumi ir izpildīti. Nozīmīgākie secinājumi atbilstoši veiktajai analīzei ir:
1. Uzņēmuma vadībai jāizvēlās kādu no motivēšanas pieejām, ir nepieciešams pārzināt un izprast visas esošās motivēšanas teorijas, lai precīzi izvēlētos piemērotāko konkrētai situācijai un uzņēmumam;
2. Liela nozīme ir gan monetārajam, gan nemonetārajam atalgojumam. Katrs no šiem darba samaksas elementiem var motivēt darbiniekus uz labākiem darba rezultātiem.
3. Pētot motivācijas teorijas nostādnes tiek secināts, ka motivācija sākas ar darbinieku vajadzību un rīcības iemeslu noteikšanu, par ko bieži vien aizmirst personāla vadītāji.
4. Praktiskā pētijuma rezultātu analīze parādīja, ka monetārais atalgojums bieži būs pats galvenais motivators, bet nedrīkst aizmirst par nemonetāro motivēšanu;
5. Kā parādīja aptaujas rezultātu analīze, darbinieku motivācija uzņēmumā „X” ir vidējā līmenī ar uzņēmuma esošiem motivēšanas paņēmieniem – tādiem kā darba alga, darba grafiks, komunikācija starp amatpersonām un vadību, u.c..
6. Uzņēmuma „X” darba veidu un attiecošās samaksas sadalījums nav pārdomāts, pēc aptaujāto darbinieku atbildēm nav pietiekami godīgs.
7. Puse no uzņēmuma „X” darbiniekiem ir apmierināti ar esošo motivācijas sistēmu, kas nozīmē, ka uzņēmumā ‘’X’’ pastāv darbinieku motivēšana, bet tā ir nepilnīga un tā ir jāpilnveido.
8. Kā galvenos faktorus, kas neapmierina darba vietā, darbinieki ir atzīmējuši uzņēmuma talantu attīstību, atalgojuma sistēmu un darba grafiku, kas nozīmē ka tie ir galvenie demotivātori; savukārt visvairāk apmierināti ar komunikāciju starp kolēģiem, uzņēmuma tehnisko aprīkojumu un darba apstākļiem.
9. Vairāk nekā puse respondentu kā visnozīmīgāko motivēšanas veidu apzīmē materiālo motivēšanu – prēmijas, bonusi un atalgojums, bet vismazāk nozīmīga ir neatkarība darba izpildē, kuru atzīmēja tikai daži uzņēmuma darbinieki.
10. Lielākā daļa darbinieku gan kā nozīmīgāko motivatoru, gan galveno produktivitāti ietekmēošo faktoru uzskata darba algu.

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация