Добавить работы Отмеченные0
Работа успешно отмечена.

Отмеченные работы

Просмотренные0

Просмотренные работы

Корзина0
Работа успешно добавлена в корзину.

Корзина

Регистрация

интернет библиотека
Atlants.lv библиотека
Особые предложения 2 Открыть
21,48 € В корзину
Добавить в список желаний
Хочешь дешевле?
Идентификатор:283447
 
Оценка:
Опубликованно: 06.12.2007.
Язык: Латышский
Уровень: Университет
Литературный список: 51 единиц
Ссылки: Использованы
Содержание
Nr. Название главы  Стр.
  IEVADS    6
TEORĒTISKĀ DAĻA    10
  Domāšanas process un tā psiholoģiskais raksturojums    10
1.2.  Izglītības nozīme indivīda attīstībā domāšanas procesā    12
1.3.  Diverģentās domāšanas dažādas koncepcijas    18
1.4.  Diverģentās domāšanas procesa izpausmes- kreatīvajās spējās    24
II  PRAKTISKĀ DAĻA    38
2.1.  Pētījuma organizācijas un metožu apraksts    38
2.2.  Pētījuma rezultātu analīze un interpretācija    42
  SECINĀJUMI    54
  LITERATŪRAS SARAKSTS    56
Фрагмент работы

Psiholoģijas zinātne daudz ir pētījusi domāšanas procesu, kā arī tādu domāšanas fenomenu kā diverģentā domāšana- radošā domāšana ,norādot, ka indivīda radošā domāšana ir saistīta ar daudzu risinājumu radīšanu, kas veidojušies uz vienu un to pašu datu bāzes un diverģentā domāšana determinē radošās spējas (kreativitāti). Sabiedrībā palielinās nepieciešamība pēc radošiem cilvēkiem. Tā ir saistība ar sociālo procesu paātrināšanos, un vienlaikus tā šos procesus arī paātrina. Jo mazāk sabiedrībā ir cilvēku, kas ievēro iedibinātās tradīcijas un stereotipus un darbojas netradicionāli, radoši un citādi, jo straujāk norit pārmaiņas vidē. Pats galvenais, kas pamudina mūs būt kreatīviem- tā ir mūsdienu pasaules mainība. Līdz ar to pats cilvēks ir pakļauts šīm straujajām pārmaiņām. Tāpēc rodas nepieciešamība meklēt līdzekļus, kuri ļautu attīstīt kreativitāti- spēju, kura, lai arī dažādās pakāpēs, piemīt visiem cilvēkiem. Arvien vairāk cilvēku apzināti darbojas, lai sevi attīstītu. Piemēram, lielais piedāvājumu skaits par tālmācības iespējām, dažādiem kursiem, dažādi vispusīgas attīstības veicināšanas raidījumi un daudzas citas iespējas. Radošā domāšana dod iespēju izprast iespējamās situācijas dažādus variantus, izmantojot atšķirīgas pieejas uzdevumiem, ko lielā mērā nosaka indivīda intelektuālās spējas, izglītības līmenis. Radoši domājošs cilvēks vienmēr ir orientēts uz dažādu nestandarta un alternatīvu risinājumu paņēmienu, meklēšanu. Kreativitāte kā individualitātes īpašība mūsdienās ir ļoti nozīmīga, jo laikā, kad sabiedrībā viss tik strauji mainās, cilvēkam nepieciešams būt radošam, lai spētu mainīties iekšēji un izteikt savu būtību pašrealizējoties. Pēdējā laikā palielinās sabiedrības attīstības temps. Rodas nepieciešamība apgūt jaunas pieejas un jaunus redzējumus . Nenoliedzami šo procesu atvieglo jaunā balstīšana uz esošo pieredzi. Lai cilvēks to spētu izdarīt, viņam ir nepieciešama kreatīva pieeja un kreatīva domāšana.…

Коментарий автора
Загрузить больше похожих работ

Atlants

Выбери способ авторизации

Э-почта + пароль

Э-почта + пароль

Неправильный адрес э-почты или пароль!
Войти

Забыл пароль?

Draugiem.pase
Facebook

Не зарегистрировался?

Зарегистрируйся и получи бесплатно!

Для того, чтобы получить бесплатные материалы с сайта Atlants.lv, необходимо зарегистрироваться. Это просто и займет всего несколько секунд.

Если ты уже зарегистрировался, то просто и сможешь скачивать бесплатные материалы.

Отменить Регистрация