Дипломная
Технологии
Компьютеры, программирование, электроника
E-komercija - kolektīvās iepirkšanās portāls-
E-komercija - kolektīvās iepirkšanās portāls
Дипломная59 Компьютеры, программирование, электроника, Бизнес
Nr. | Название главы | Стр. |
IEVADS | 8 | |
1. | ANALĪTISKĀ DAĻA | 10 |
1.1. | KOLEKTĪVĀS IEPIRKŠANĀS PORTĀLU RAKSTUROJUMS UN VĒSTURE | 10 |
1.2. | SIA XXXXXX WWWWW APRAKSTS UN VĒSTURE | 11 |
1.2.1. | UZŅĒMUMA MĒRĶI | 13 |
1.2.2. | UZŅĒMUMA DARBINIEKI UN STRUKTŪRA | 13 |
1.2.3. | TEHNOLOĢIJAS | 14 |
1.2.4. | UZŅĒMUMA KULTŪRA | 15 |
1.3. | UZŅĒMUMA SIA XXXXXX WWWWW ĀRĒJĀ VIDE | 15 |
1.4. | SIA XXXXXX WWWWW PARTNERI, KLIENTI UN AKCIJAS | 19 |
1.5. | KONKURENCE | 20 |
1.6. | SVID ANALĪZE | 21 |
1.7. | SIA XXXXXX WWWWW GADA PĀRSKATS | 22 |
1.8. | KVALITĀTES NODROŠINĀŠANA | 23 |
1.8.1. | KLIENTA KONTAKTA APSKATS | 23 |
1.8.2. | INTERNETA VIDE | 23 |
1.8.3. | PREČU IZSNIEGŠANAS VIETA | 24 |
1.8.4. | PARTNERU KLIENTU APKALPOŠANA | 24 |
1.9. | LOĢISTIKA | 25 |
1.10. | KLIENTU ATTIECĪBU MENEDŽMENTS | 26 |
1.11. | PROBLĒMAS | 27 |
2. | PROJEKTA APRĒĶINU DAĻA | 28 |
2.1. | KVALITĀTES NODROŠINĀŠANA | 28 |
2.1.1. | KLIENTU NOVĒRTĒJUMS | 28 |
2.1.2. | PĀRDOŠANAS AKCIJU KVALITĀTE | 39 |
2.2. | LOĢISTIKA | 41 |
2.3. | CRM IZVEIDE | 46 |
3. | TEHNOLOĢISKĀ DAĻA | 51 |
3.1. | IT SISTĒMAS ATTĪSTĪBA | 51 |
3.1.1. | VALODAS IZVĒLE | 52 |
3.1.2. | IEVIEŠANA POSMOS | 54 |
3.2. | NOLIKTAVAS SISTĒMAS IZVĒLE UN IEVIEŠANA | 55 |
4. | DARBA UN DABAS AIZSARDZĪBAS DAĻA | 60 |
4.1. | DARBA VIETAS ERGONOMIKA | 60 |
4.2. | APGAISMOJUMS UN TELPU IEKĀRTOJUMS | 63 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI | 66 | |
BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS | 68 | |
GRAFISKĀ DAĻA | 72 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Darba izstrādes procesā tika izmantoti dažādi materiāli uzņēmuma apskatam Uzņēmums tika analizēts no dažādām pusēm izmantojot ne vien matemātiskas metodes, bet arī ekspertu viedokļus un klientu novērtējumu par uzņēmuma noteiktajiem kvalitātes kritērijiem. Klientu kvalitātes novērtējuma analīzei tika izmantoti kvalitātes pētījumos izmantojamie klientu uzvedības modeļi, kas nosaka, cik cilvēki uzzina par uzņēmumu pozitīvi vai negatīvi. Izstrādājot darbu un veicot aprēķinus tika veidotas vairākas formulas, ar ko palīdzību tika veikti aprēķini rādītāju noteikšanai. Apvienojot dažādas paša izstrādātas un esošās ekonomisko aprēķinu formulas, tika izveidoti priekšlikumi situācijas labošanai un lēmumu pieņemšanai.
Darba gaita tika strukturēta izpildot ievadā uzstādītos uzdevumus. Uzstādītie uzdevumi tika izpildīti pilnībā, kas ļāva sasniegt izvirzīto darba mērķi – veidot priekšlikumus uzņēmuma darbības pilnveidošanai samazinot uzņēmuma izdevumus, palielinot ieņēmumus, kas ir izpildāmi viena gada laikā. Mērķa sasniegšanai tika analizēti noteiktie uzņēmuma aspekti –kvalitātes rādītāji, IT infrastruktūra, loģistikas sistēmas darbība un darba vietas ergonomika.
Darba izpētes procesā tika izdarīti sekojoši secinājumi:
• Kolektīvā iepirkšanās ir jauns un ātri progresējošs tirgus, kas darbojas saspringtas konkurences apstākļos. Dotajā tirgū nepieciešams strauji iekarot tirgus daļas un pēc iespējas ātrāk izspiest citus tirgus dalībniekus.
• Uzņēmuma klientu pirktspēja ietekmē uzņēmuma pārdošanas rādītājus, tomēr nav būtiskākais faktors uzņēmuma peļņas gūšanā.
• Uzņēmumam ir vairāk kā 700 partneru un 100000 klientu, kas rada nepieciešamību pēc klientu attiecību menedžmenta sistēmas.
• Xxxxxx wwwww grupa ir tirgus līderis Latvijā, Baltijā un Austrum– un Centrāleiropā, kas dod uzņēmumam plašas attīstības iespējas.
• Uzņēmumā ir veiksmīga iekšējā komunikācija, kas tiek īstenota pateicoties izvēlētajai atvērto durvju politikai.
• Strauji palielinoties pārdošanas akciju skaits, katras akcijas ieņēmumi samazinās.
• Uzņēmumā ir sarežģīti veikt grāmatvedības uzskaiti, jo nav iespējams precīzi noteikt preču daudzumu krājumos.
• Uzņēmuma kvalitātes rādītāju uzlabošana palielinās uzņēmuma peļņu.
• Novecojušo IT risinājumu nomaiņa nepieciešama klientu attieksmes un lojalitātes paaugstināšanai un pirkumu skaita palielināšanai.
• Uzņēmuma loģistikas sistēmai ir nepieciešama optimizācija, kas novērsīs nenoteiktību un lieku resursu izmantošanu preču plūsmas nodrošināšanas procesā.
• Uzņēmuma biroja un darba vietu iekārtojums ir ergonomisks, tomēr pastāv dažas vājās vietas, kas būtu jāuzlabo.
Pamatojoties uz veiktajiem secinājumiem tika veikti aprēķini un problēmu risinājumu izstrāde projekta aprēķinu un tehnoloģiskajā daļā. Lai veiktu aprēķinus tika izmantoti uzņēmuma sniegtie dati, ekspertu viedokļu analīze, kā arī darba grupu veiktie secinājumi un vērtējumi. Uzņēmuma procesu un faktoru aprēķiniem tika izstrādātas sarežģītas formulas.
…
Diplomprojekts izstrādāts ar mērķi veidot priekšlikumus uzņēmuma darbības pilnveidošanai samazinot uzņēmuma izdevumus, palielinot ieņēmumus, kas ir izpildāmi viena gada laikā. Darba temats ir „E-komercijas uzņēmuma darbības pilnveidošana”. Darbā izmantojot analītiskas metodes tiek apskatīti darbības principi un ar tiem saistītās problēmas, kuru risināšanai tiek sniegti priekšlikumi. Diplomprojekts sastāv no piecām daļām: analītiskās, projekta aprēķinu, tehnoloģiskās, dabas un darba aizsardzības un grafiskās daļas.
-
E-komercija
Конспект20 Экономика, Компьютеры, программирование, электроника
-
E-komercija - kolektīvās iepirkšanās portāls
Дипломная59 Компьютеры, программирование, электроника, Бизнес
-
E-komercija un drošība, patērētāju aizsardzība
Презентация28 Охрана труда, Компьютеры, программирование, электроника
-
Ты можешь добавить любую работу в список пожеланий. Круто!Latvijas patērētāju iespējas iepirkties internetā
Дипломная для университета84
Оцененный! -
Elektroniskā komercija – tās attīstības iespējas Latvijā
Дипломная для университета72
-
E-komercijas ietekmes analīze uzņēmuma darbības izmaksu samazināšanai
Дипломная для университета63
Оцененный! -
Elektroniskās komercijas ieviešanas un attīstīšanas (mobilās komercijas ieviešanas) analīze
Дипломная для университета58
Оцененный! -
E-pārvaldes ieviešanas problēmas Latvijas pašvaldībās
Дипломная для университета64
Оцененный!